انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

السلام عليكم

1. 7abiba21
    7abiba21
    السلالالالام عليكم يا احلى بنوتات
  2. ايمان مونى
    ايمان مونى
    وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ازيك يا حبيبة انا مبسوطة اوى بالمجموعة ولاننا هنقدر نتكلم فيها براحتنا ونعرف بعض اكتر بس يارب ماتنشغلوش وتنسونا
    يلا يا عروسات عاوزين المجموعة دى انشط مجوعة واحلى مجموعة بيكم
  3. هنودة هنانيدو
    هنودة هنانيدو
    اهلا اهلا ياقمرات منورين فرحانة حنبقى هنا ننطلق بالكلام براحتنا من غير قيود وكمان نتكلم كتير اوى .....

يالالا يا ميويا تعالى انتى اساس الفكرة وصاحبتها ....

هنا نقدر نتعرف اكتر على بعض وندردش وايه رايكم نبتدى نتعرف بشوية معلومات يعنى كل واحدة مننا تدخل وتقول شوية معلومات عن نفسها زى اسمها وسنها ومنين وفى سنة كام او بتشتغل مخطوبة ولا متجوزة بتحب ايه هوايات هكذا زى بطاقة تعريف كدا عشان نبقى عارفين بعض اكتر .. كمان ممكن نعمل حاجة حلوة اننا نقول ليه كل واحدة مننا اختارت اسم اليوذر نيم بتاعها فى المنتدى ايه راريكم ؟؟؟

4. Noura89
    Noura89
    طيب انا لا متجوزة ولا حتى مخطوبة ينفع ولا لأ
  5. ايمان مونى
    ايمان مونى
    هنودة يا حبيبتى الحمد لله انك هنا ايوة كدة نورينا لحسن المجموعة هتبقى وحشة من غير البوس بتاعنا
    وحلوة اوى فكرتك وانا هبدا بنفسى
    انا يا ستى 21 سنة ليسانس حقوق لسة متخرجة السنة دى من اسكندرية و مكتوب كتابى بس مش بشتغل عشان انا مش عاوزة اشتغل وانا متجوزة عشان ماقصرش فى بيتى عاوزة اديله كل اهتمامى وكمان خطيبى مش حابب انى اشتغل وانا من قبل ماتخطب قلت لو فيه زواج يبقى مافيش شغل
    وانا اخترت اسم ايمان مونى عشان كنت كل ماكتب اسم يقولى مستخدم فعملت كوكتيل بين كوكتيل بين اسمى الحقيقى والدلع
    هاه ايه رايكم فى السى فى بتاعى
  6. ايمان مونى
    ايمان مونى
    نورا
    طبعا ينفع يا قمر ده انتى الدكتورة بتاعة المجموعة منورة يا قمر
  7. Noura89
    Noura89
    ماشى
    مهو لو انتوا كنتوا موافقتوش برده مكنتش حسيبكم فى حالكم

انا بقى اسمى نورهان وعندى 20 سنه وفى سنة رابعة طب بشرى ومن محافظة يطلق عليها بنى سويف تقدرو تعتبروها مركز بس متقدم شوية
    وانا اخترت اسم نورا لان تقريبا الناس كلها بتنادينى كده
    ها عايزين تعرفوا ايه تانى؟؟
  8. ايمان مونى
    ايمان مونى
    اهلا بيكى يا نورهان فعلا نورا بتتقال على نورهان
    قوليلى بقى انتى عندك اخوات واد ايه
  9. Noura89
    Noura89
    انا عندى اختين وانا اكبرهم
    وانتى؟؟
  10. ايمان مونى
    ايمان مونى
    انا عندى اخ واخت وانا اكبرهم برده الحال من بعضه يعنى
    بزمتك مش حاجة تخنق بما اننا فى الهوا سوا مش نفسك تحسى انك عيلة ومهملة ومجنونة
عرض النتائج 1 الى 10 من 18338
لكِ | مطبخ لكِ