انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

طلبات الكروشيه والتريكو

1. الازهرية ناصرية
    الازهرية ناصرية
    السلام عليكم: ازيكم يا حلوات؟ يا رب تكونوا كلكم بخير.
    بصي يا تاتا, بالنسبة للميعاد اللي كتبتيه, هو للأسف مش هاينفع معايا, لأننا خلصنا الامتحانات ورجعنا تاني بنروح المدرسة من 8 الصبح لحد 12,30 الظهر, بس ده ان شاء الله من الاسبوع القادم, لأني الاسبوع ده اجازة, وربنا يوفق الجميع.
  2. tata
    tata
    صباح الفل يابنات لسه محدش لبى الطلب احنا هانبتدى من الاول بالكسل يلا عاوزين نشاط وهمه
  3. الازهرية ناصرية
    الازهرية ناصرية
    السلام عليكم: ازيك يا تاتا ايه اخبارك؟ يارب تكوني بخير. بالنسبة لسؤالكم في الرسالة انا فعلا مدرسة بنظام التعاقد, مدرسة دراسات اجتماعية في المرحلة الابتدائي, وفي انتظار ان مكان يبقى خالي في الاعدادي عشان اتنقل فيها ان شاء الله.
  4. الازهرية ناصرية
    الازهرية ناصرية
    وبالنسبة لموضوع المفرش الصراحة باترونه مش عندي للأسف.
  5. الازهرية ناصرية
    الازهرية ناصرية
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    واضح انك خرجت.
  6. tata
    tata
    لا انا موجوده بس افتكرت انك نش هاتدخلى دلوقتى والله كويس لاقيت مدرسه مثلى بس للاسف انا ماباشتغلشى مش لاقيه شغل معندكيش شغل لى انا نفسى والله اشتغل انا خريجه تربيه فرنسى
  7. الازهرية ناصرية
    الازهرية ناصرية
    الصراحة يا تاتا مش عارفة تخصصك مطلوب ولا لأ, بس هاقولك على حاجة, من اول الشهر الجاي ان شاء الله روحي اسألي في مديرية التربية والتعليم اللي في عبده باشا على اذا طالبين مدرسين فرنساوي ولا لأ, واعتقد انك ممكن تشتغلي مدرسة انجليزي, صح؟ المهم روحي شوفي كده, يا فرنساوي يا انجليزي, وهما لعلمك بيبدأوا يشوفوا العجز في ادارات القاهرة من اول شهر 6, عشان على ما يتقدم ناس وهما يختاروا بتنزلهم العقود من اول شهر 9, ربنا يوفقك ان شاء الله يا قمر.
  8. الازهرية ناصرية
    الازهرية ناصرية
    بصي بعد ما تروحي شوفي هايقولولك ايه وابقي قوليلي, بس بالمناسبة انت ساكنة فين؟ يعني انا ساكنة في حي المطرية, وده ماشاء الله الكثافة فيه عالية جدااااااااااااااااا, وعندنا عجز تقريبا في كل المواد ماعادا الرياضة, لسه شوية على ما يبقى فيها عجز, لو انت ساكنة في مكان الكثافة فيه عالية ان شاء الله هاتلاقي مكان, خصوصا انك تربية, بس الاهم انك تروحي تسألي من اول الشهر الجاي, اصل الناس اللي هناك في المديرية دول رخمين, يعني مثلا هما طالبين 400 مدرس على مستوى القاهرة في تخصصات مختلفة من اول الشهر لمدة اسبوعين, لو هما شافوا ان اتقدملهم ال400 دول في اول 4 ايام مثلا يقوموا قافلين باب التقديم على طول ويقولوا انهم استكفوا, فهما لو قالوا ليك على ميعاد معين روحي من اول يوم, ولو تعرفي تروحي قبلها باسبوع تتأكدي روحي وهايكون احسن, وان شاء الله موفقة.
  9. tata
    tata
    صباح الخير شكرا ازهريه على الرد وهاشوف كده وهابقى ارد عليكى
  10. ola yousef
    ola yousef
    تاتا صبح الخير ياقمر معلشى اعزرينى بجد مشغوله بس اعرفى انى عمرى ما تاخر عنك
عرض النتائج 21 الى 30 من 299
لكِ | مطبخ لكِ