انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

اناقتك جوه البيت وبره البيت

1. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    شكرا شكر الاميره والله احرجتينى كلك ذوق وان شاء الله تكون مجموعه ناجحه
    يلا قولى جبت هدوم البيت منين على فكره انا عيشه دلوقتى في الاسماعليه
  2. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    اده انا دخلت طفشت الناس ولا ايهههههههههههه محدش هنا من امبارح يلا اظهرو يا بناتتتتت
  3. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    ههههههههههه برنسيس يعني انتي من بورسعيد الي فيها كل حاجه حلوه ورخيصه وتقولي متغاظه مني بردو؟
    عبير ههههههههههههههه تقريبا البنات طفشت فعلا علي العموم انا جبت قمصان النوم من محل اسمه شعبان من شارع متفرع من مكرم عبيد- مدينه نصر-

انتي في الاسماعيليه دلوقتي؟ هههههههههههههههههههههههه خلاص ربنا معاكي بقي انا معرفش حاجه هناك
  4. ورده مصريه
    ورده مصريه
    السلام عليكم

ازيكم يا حلوات عاملين ايه وايه اخبار الشوبنج ؟؟

الاميره الطيبه ههههههههههههه معقول يا جميل وجودك يطفش برضه لا والله انتى منورانا وبعدين احنا كسلانين شويه معلش شويه نسكافيه كله يفوق مش كده والا ايه ههههههههههه
  5. ورده مصريه
    ورده مصريه
    ههههههههههه انا نسيت يا الاميره الطيبه صحيح انتى صاحبه البيت يبقى تطفشينا ازاى هههههههههههههههه مش بقولك احنا نايمين خالص انا اقوم اشرب نسكافيه احسن

والله انا عاوزه انول اشترى لبس صيفى وجوزى مشغول لأنه اسهل انه ينزلنى بالعربيه بدل دوشه التكاسى وهتجنن عاوزه اغير شويه اللبس اللى عندى مليت منه اوى .. ربنا يقدرنى باه واقدر انزل اشترى ... هاااا محدش اكتشف محل جديد ؟؟
  6. whietangel
    whietangel
    صباح الفل عليكم كلكم والله اكيد المل مشغول عشان الامتحانات والاولاد وعلى العموم هانت ويخلصوا وردة مصريه وانا كمان زيك نفسى انزل اشترى لبس جديد بس جوزى مشغول بيقولى هننزل قريب اظاهر ان كل الرجاله زى بعض
  7. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    ههههههههههههههه ورده ووايت انجل كل الازواج كده يابنتي لازم ساعه ماتقولي عايزه تشتري لبس بالذات تلاقي مليون حجه طبعا عارفين الي هيحصلهم سواء من اللف ولا الغرامات هههههههههههههههههه

حد يا جماعه اشتري من سكارفا او فيل بيقولو دول فيهم لبس حلو اوي
  8. whietangel
    whietangel
    اه يا اميرة طبعا هما بيتعبوا اوووى من ما بعد الشراء عند الكاشير ههههههههههه
  9. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    ايوه كده عامين حس للمجموعه يظهر النسكافيه بيعمل شغل جامد
    بصى الاميره انا هسجل اسامى المحلات علشان لما ابنى الكبير يخلص امتحانات هنزل القاهره
    بس على فكره هى الاسماعيليه فيها محلات لبس محجابات حلو بس بكميه محدوده يعنى لو لقيتى الموديل ماتلقيس الالوان او المقاسات مش مظبوطه بس لا فى ساعات حاجات حلوه واسعراها كمان معقوله وكمان انا بقى جوزى مسافر يعنى محدش يحتحجج معى غير الولاد ههههههههههههههههههههه
  10. عبير الريحانه
    عبير الريحانه
    ايه رئيكو فى فكرة التفصيل ؟؟؟؟؟؟؟؟

اوعو تنامو انتو لسه شربين نسكافيه هههههههههههههههههه
عرض النتائج 21 الى 30 من 478
لكِ | مطبخ لكِ