انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:

اناقتك جوه البيت وبره البيت

1. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    انا عن نفسي بحب اشتري من الفريده ملابس للمحجبات في السراج مول ومحل كمان قدامه اسمه جرافيل دول اكتر محلين بحب اشتري منهم لبس .

تعرفو البرنامج بتاع الدين والحياه لبس دعاء عامر فيه حلو اوي. لو دققتم في التترات للنهايه هتشوفو ان الملابس مهداه من محلات سكارفا حد يعرف هي فين المحلات دي؟
  2. whietangel
    whietangel
    حبيبتى اميرة هل تقبلينى معاكى فى المجموعه الجميله ده انا بموت فى اللبس وبحب اعرف كل الجديد
  3. الشذى الفواح
    الشذى الفواح
    سلامو عليكو حلو اوى فكرة الجروب دة يا اميرة الواحد ساعات بيحتار اوى ساعة شرا اللبس محلات اللبس كتييييييييييير بس في محلات الماركات طبعا معروفة بس اسعارها مش في متناول الجميع

وفي محلات عك العك بجد احنا هنا نستفيد من بعض محلات تكون شيك وكمان قماشات حلوة واسعار حلوة

عاوزة اقول لاى وحدة بتلبس اسدالات ونقاب ان في محل عند العزيز بالله اسمو ابوحمزة وواحد تانى اسمو ذات النطاقين عندهم

الحاجات دى بس اسالى عالخامات السعودى حلوة اوى اوى بجد وناعمة والقماش شكلو شيك الاسود بتاعه مش بهتان لا بالعكس ماشاء الله حلو
  4. سَوَدة المسلمة
    سَوَدة المسلمة
    السلام عليكم
    مجموعة حلوة أوي يا أميرة
    أنا من اسكندرية أولا علشان تعرفوا المكان
    أنا بالنسبة لهدوم البيت مش بحتار كتير إما توتكس ماركة كويسة وجميلة ده في الصيف طبعا لأن في الشتاء موديلاتهم نص كم خاااااااااااااااالص
    وفيه كمان الديب مول فيه حبيبة طبعا ماركة معروفة ودايما بيحطوا جديد غير توتكس مش بيجددوا كتير

مشكلتي بجد في هدوم الخروج أنا بلبس عبايات أو جيبات وتونيكات ومش بلاقي حاجة عدلة في المحلات أو يمكن أنا مش اعرف محلات اصلا وبضطر افصل وكتير باخد مقالب فيا ريت بجد حد يقول لي على محلات حلوة

ده مبدئيا كده ولي عودة إن شاء الله
  5. ورده مصريه
    ورده مصريه
    السلام عليكم
    تسمحولى اشترك معاكى انا من القاهره

ان شاء الله ابقى اقولكم على اسامى المحلات اللى بشترى منها بس معلش اعذرونى اكتبها ليكم فى وقت تانى عشان بنتى دوشانى مش هعرف اكتب بتركيز ..

انا بشكر الأميره الطيبه على المجموعه دى لأنها مفيده جدا لينا لأننا بنتعب اوى فى الشرا من المحلات ...
  6. برنسس لك1
    برنسس لك1
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اميره موضوعك متميز
    واتمنى ان تقبلى مشاركتى
  7. ربى الله
    ربى الله
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    اميره موضوعك متميز وهايل جدا
    واتمنى ان تقبلى مشاركتى
  8. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    السلام عليكم اخوتي
    اهلا بيكم يا جماعه whietangel نوزتي المجموعه يا قمر
    الشذي الفواح والله يا شذي علشان الحيره دي انا فكرت في المجموعه دي علشان كلنا نفيد بعض
    سوده المسلمه كويس ان المحلات متبقاش في القاهره بس علشان كل الناس تستفاد واهلا بيكي منوره المجموعه
    ورده المصريه نورتي يا حبيبتي ومستنين مشاركاتك
    برنسيس وربي الله اهلا بيكم ومنورين وفي انتظار جديدكم
  9. الاميره الطيبه
    الاميره الطيبه
    عايزه اقولكم انا نزلت اشتريت يوم السبت بلوزه طويله فوق الركبه بحوالي 20سم لونها بني ومشغوله بالبيج شكلها حلو اوي وجبتها من جرافيل الي بقولكم عليه في السراج مول ( مدينه نصر) وسعرها 150 جنيه . ولسه عايزه اشترلها عقد مثلا بيج يفتحها شويه . عيال انتم بتجيبو اكسسوارتكم منين؟
    ونزلت روكسي بعد كده اجبلها ايشارب من المول بتاع بطرس غالي ده طبعا للي مش عارف فيه محلات ايشاربات بالهبل وطبعا سعر الايشارب هيقولولك 40 او 45 لكن كل الايشاربات ممكن تاخدوها علي 03او 35 علي حسب الايشارب وجبت ايشارب ب 30 حلو اوي.

يالا بقي ادخلو قولولي علي خبراتكم في الشرا مش لازم تبقو اشتريتو ممكن المحلات الي بتحبو تشترو منها
  10. ورده مصريه
    ورده مصريه
    السلام عليكم يا قمرات يا حلوات

انا جيتلكم تانى اهه اشكرك على الترحيب يا اميره يا طيبه ههههههه

بصوا بقى انا مش محجبه بس لبسى بكم ومحتشم ومش بحب البنطلونات الضيقه فممكن برضه افيدكم لو فى بعض منكم محجبات واللى مش محجبات

انا بشترى من سيتى سنتر فيه محلات حلوه اوى واسعارها كويسه وعندكم كمان روجادا وجادو فى روكسى كويسين جدا وفيه جيرو فى جنينه مول جميل جدا وينفع للمحجبات لأن بيكون فيه جيبات طويله وبلوزات بكم طويل .. وفيه محلات للأحذيه اسحنهم كلاب الدوو مفيش بعده
    ام عن الأيشاربات زى ما الأميره الطيبه قالت بطرس غالى كله ايشاربات جميله جدا
    اما الاكسسوار فيه محلات فى بطرس غالى كويسه وفى محل كويس اسمه سوفينير فى روكسى ادخلى من الشارع اللى على ناصيته محل ام ام وامشى على طول هتلاقيه على الشمال حلو اوى وفيه مكياج وبرفانات واكسسوار وكل حاجه ... واسعاره حلوه اوى ...

لو افتكرت حاجه تانى اكيد اقولكم ...

مبروك يا الأميره الطيبه البلوزه ويارب يوفقك فى اكسسوار حلو ليها
عرض النتائج 1 الى 10 من 478
لكِ | مطبخ لكِ