انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 900 من 900 الأولىالأولى ... 400800850890896897898899900
عرض النتائج 8,991 الى 9,000 من 9000

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    1,354

byebye

تعقيب كتبت بواسطة DR_LOLA عرض الرد
    السلام عليكم

ميروو
    حبيبتى ربنا يتمم عمليتك على خير ياررررررررررررررب ويرزقك بالذريه الصالحه من هذه العمليه يارررب
    طمنينا عليكى يوم الاربعاء ان شاء الله وطبعا مستحيل ننساكى من الدعاء
    بس ليه الارجاع بدرى يا ميرو يعنى مش اليوم الخامس زى البروتوكول المتبع فى معظم الحالات فى جنين ؟؟

سلامى للجميع

ازيك يا لولا؟؟؟؟؟؟

الحمد لله انك طمنتينا عليكى و الحمد لله انك بخير وربنا يقويكى على الحمل والشغل مع بعض و يعدى الايام المتبقية على خير يا رب............

بالنسبة لموضوع النقل...........طبعا زى ما انتى عارفة انا بكرة عملية السحب و بعدين هاتصل بيهم الخميس اعرف حصل اخصاب و لا لا؟؟؟؟

وبعدين النقل على حسب حالة الاجنة وعددهم..................... يعنى هيكون يوم الاحد وده لو كان التقل على تالت يوم او يوم الثلاثاء وده لو كان على خامس يوم...........يعنى دى حاجة مش بايد د-حسام ولكن على حسب راى دكاترة المختبر و على حسب حالة الاجنة و انا فعلا بشوف فيه ناس بيقولولهم تعالوا فى ثالث يوم و فيه ناس تانية فى خامس يوم.............طبعا انا نفسى انقل على اليوم الخامس لانى عارفة ان فرصة انهم يمسكوا بتكون اعلى بس اللى رايده ربنا هو اللى هيكون و يا رب يكون الخير لى...............

الردود
    1,354
    حبيباتى

مشكووووووووووورات على دعواتكم الحلوة و يارب على راى ام لمار الشهر ده يكون وش الخير علينا كلنا............

ونبدا بخبر ملوكة و انا وراها على طووووووووووووول................ههههههههههههههههه

ومخروز كمان اعتقد نتيجتها بعد ملوكة على طول............

وبعدين قمر و افكار و فنار بعدي باسبوع تقريبا......................

والشهر القادم ام خاطر و ام حبيبة.............

يا رب تفرح قلوبنا وقلوب ازواجنا بحمل سليم معافى و تتمه للجميع على خير...........امين يا رب العالمين

الردود
    8,842

flower3

تعقيب كتبت بواسطة DR_LOLA عرض الرد
    السلام عليكم
    وحشتوونى جداا يا بنات ياررب تكونوا كلكم بخير يارررب
    ومتشكره جداا لكل البنات اللى سالوا عنى انا عارفه بقلقكم معايا بس والله غصب عنى الشغل وانا بقيت تعبانه جدااا جداا والحمد لله
    انتم طمنونى عليكم علشان مقدرتش اقرا كل الصفحات بس فى حاجات فهمتها من ردودكم

لوف جيرل
    حبيبتى الففففففففففففففف الفففففففففف مبرووك بسم الله ما شاء الله
    ربنا يتمم عليكى بخير يارررب ويقر عينك بالذريه الصالحه وفعلا ربنا قادر على كل شىء

ام حبيبه
    حبيبتى باررب تكونى بخير يارررب وخلاص هانت ان شاء الله قوليلى هتعملى عمليه الارجاع امتى بالظبط فى شهر ابريل علشان كلنا ندعيللك
    وان شاء الله ربنا يجعلها سبب لرزقك الذريه الصالحه ياررررررررررب اللهم اميييييييين انه على كل شىء قدير

ملوكه
    حبيبه قلبى ياررب ياررب ياررب تكونى حامل باذن الله وبكره تبشرينا بنتيجه ايجابيه وتكونى حامل فى توام ان شاء الله اللهم امييييييييييييين
    وبعدين حرام عليكى عايزه تخلى فتره بعد الارجاع شهرين
    لا كتيييييييييرجدااا دول كانوا اطول واصعب اسبوعين فى حياتى
    وان شاء اللله تبشرينا بنتيجه تهون اللى فات يارررب

ام لمار
    حبيبتى ياررب تكونى بخير ان شاء الله ربنا يهون الايام القليله القادمه ن شاء الله يارررب
    ويقومك بالسلامه يارررب

ضيائى
    حبيبتى الفففف سلامه عليكى بس مش تقلقى على البيبى انتى بس اشربى ماء كتيييييييير
    وابتعدى تماما عن الاملاح وان شاء الله تتحسنى وماتحتاجى اى شىء ربنا يتممللك بخير ياررب

تاما
    ازيك يا قمر وحشانى جدااا وازى النونو الصغير ياررب تكونوا بخير يارررب

ام راغب
    قدر الله وما شاء فعل
    حبيبتى الحمد لله على كل حال مع انى كنت متفائله جدا ليكى ولكن ثقى ان الله بيختار لنا الافضل ان شاء الله
    ولسه التوقيت المناسب لكى ولزوجك بالذريه الصالحه لم ياتى
    ان شاء الله ربنا يرزقكم ويرزقنا جميعا الذريه الصالحه التى تقر اعيننا يارررب
    ياررب تكونى كويسه وبخير طمنينا عليكى وعلى اخبارك

ام خاطر
    حبيبتى اخبارك ايه؟؟ ياترى حددتى ميعاد لعمليه الارجاع ولا لسه ؟؟
    ربنا يوفقك ان شاء الله ياررررب

قمر
    بربنا يكرمك باذن الله يارررب وتكون عمليتك ناجحه وربنا يعوضك بالذريه الصالحه توام كاملين الخلق والخلقه اللهم اميييييييييييييين

ميروو
    حبيبتى ربنا يتمم عمليتك على خير ياررررررررررررررب ويرزقك بالذريه الصالحه من هذه العمليه يارررب
    طمنينا عليكى يوم الاربعاء ان شاء الله وطبعا مستحيل ننساكى من الدعاء
    بس ليه الارجاع بدرى يا ميرو يعنى مش اليوم الخامس زى البروتوكول المتبع فى معظم الحالات فى جنين ؟؟

زنزونه
    حبيبتى ربنا يشفى ابو زوجك ان شاء الله ويارررب تطمنوا عليه ان شاء الله

سلامى للجميع
    الحمدلله انك بخيررررر حبيبتي
    انا الحمدلله تمام .. الله يسعدك
    الله يتمملك على خير ويسهلك امورك يا رب

تعقيب كتبت بواسطة ام راغب H عرض الرد
    يارب ياكريم يا رحمان يارحيم يارزاق فرح الب اختنا مللك بخبر حملها بكرة يااااااااااااااااارب
    آمين آمين آامين
    اللهم امين

حبيبي احمد الله يرحمك يا روح ماما

الردود
    8,842

flower3

تعقيب كتبت بواسطة مهندسة عراقية عرض الرد
    صباح الخير يا أخواتي وحبيباتي مشتاااااااااقة لكم بقدر بعد المسافة عنكم ومشغولة البال عليكم ولكن جزى الله خيرا (أف بي آي الموقع) = ضيائي.. انها اخبرتني عن أخباركم واتصلت بي والحمد لله
    أولا ألف ألف مبرووووووووووووووووووووووووووووووك للتي صبرت واحتسبت وكان جزاء الله لها الحمل بدون عملية وأكيد كلكم عرفتوها (لوف جيرل = لقبها السابق كان أحلى ويصف ما وصلت اليه الآن) يا رب يتمملك حبيبتي على خير وتفرحي لما يبدأ النونو يتحرك وتولديه بالسلامة.. خلي بالك من نفسك واتأكدي ان الله لا يضيع اجر الصابرين ولكونك وقفتي مع زوجك رب العالمين وقف معك..
    ملووووووووووووووووووووووووووووووووووكة... دخلت اليوم لأطمئن عليك ووجدت الكثير الكثير من المسجات على الياهو منك ويا حبيبتي جزاك الله خيرا انك بظروفك تسألي عني تقريبا كل يوم وتطمنيني على أخبارك.. أمس كله لم انم وكل شوية استيقظ وقلقة جداااااااااااااااااا واترقب النتيجة ويا رب ما اسمع الا الخير فنتيجتك انت بالذات تهمني لأنك صبرتي وانتظرتي طويييييييييييلا واليوم ستدق الساعة يا رب لتبشرنا بالخير وكل ما يأتي من الله خير ورحمة إن شاء الله.. سأحاول الدخول عصرا لأطمئن عليك
    سمعت ايضا ان ورد وزهر تنتظر نتيجة الحمل لتتأكد وأن طبيبتها قالت لها ان حملها 50% هههههههه والله اول مرة اسمع بمثل هذه العبارة.. عموما ان شاء الله تبشرنا لأنها تعبت والموضوع اثر على نفسيتها ونخاف ان يؤثر ذلك على زواجها.. يا رب نطمن عليها..
    ضيائي.. يا رب يشافيكي ويقويكي على عملك وتعبك ويجعله اجر وثواب ويبارك لك بجنينك وبزوجك إن شاء الله.. يا بنات والله لا تعرفوا كم هي انسانة شفافة وحبوبة ومن سماع صوتها تعرفون كم هي تلقائية وانسيابية واجتماعية.. ربي يجازيها على الخير اللي تعمله ويطرح لها الخير والبركة بكل من تحب..
    باقي البنات ميرو وقمر وافكار وكل وحدة تنتظر النتيجة او من سترجع الاجنة هذا الاسبوع او الاسبوع القادم إن شاء الله تكون هذه الأيام فأل خير علينا أجمعين ويجعل الله شهر نيسان شهر خير ومحبة وفرحة وأنا شخصيا احب هذا الشهر لأن به ولدتني امي وكان موعد ميلادها وميلاد أغلب صديقاتي المقربات يا شبحان الله وادعوا لي ان يكون به موعد ولادة فرحتي (ابنتي) ويا رب يرزقني هذه الطفلة التي تمنيتها وتكون بكامل الخلقة والصحة وربي ما يشوفني بيها مكروه...
    بالنسبة لأخباري أنا ملتزمة بكلام طبيبي ولا أخرج ولا اتحرك من السرير الا فقط للزيارة الاسبوعية للطبيب لكي نعمل التخطيط والسونار للاطمئنان على حالة لمورتي وفي آخر زيارة أخبرني الطبيبب أن القيصرية وااااااااقع حال ولكن ما نتمناه ان نسرق هذه الأسابيع ونصل الى بداية الشهر التاسع حتى ألد الطفلة ولا تبقى لفترة طويلة بالحاضنة.. وأيضا ادعو الله ان يكون وزنها مناسبا حتى تعيش خارج الحاضنة لأنه الزيادة بوزني اصبحت طفيفة جدا لأنني قلقة والتفكير يشل كياني كله.. ربي يهون علينا جميعا.. وان شاء الله والدتي تصل بالسلامة في نهاية شهر مارس او أوائل شهر ابريل وادعو لها السلامة وان تحضر ولادتي وتكون مصدر سعادتي وسندي في اصعب اللحظات.. يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ا رب يهون على الجميع ويرزق الجميع الحمل والولادة السهلة وما يبقى بيت فارغ من ضحكة الأطفال.. شكرا لدعواتكم واعرف انكم تحبوني بحضوري وغيابي ويا رب يسهل ويهون هذه الأيام وأعود لكم أحسن من الأول لنتشارك افراحنا وهمومنا ودمتم جميعا بحفظ الله ورعايته..
    ضيائي أمانة ان تبشريني بخبر حمل اي واحدة من البنات بمسج الله يخليكي وانا اذا لم استطع الدخول اليوم سأتصل بك لمعرفة نتيجة ملوووووكة... يا رب ما نسمع الا الخيييييييييييير
    ام لمورة
    الله يتمملك على خير يلا هانت ما بقى غير القليل
    الله يسهلك ولادتك وتجيبي لمورة على خير وتفرحي فيهااااااااااااا
    وان شاء الله يتوصل مامتك بالسلامة وبتبقى الفرحة فرحتين يا رب

الردود
    8,842

flower3

تعقيب كتبت بواسطة meroo2006 عرض الرد
    حبيباتى

مشكووووووووووورات على دعواتكم الحلوة و يارب على راى ام لمار الشهر ده يكون وش الخير علينا كلنا............

ونبدا بخبر ملوكة و انا وراها على طووووووووووووول................ههههههههههههههههه

ومخروز كمان اعتقد نتيجتها بعد ملوكة على طول............

وبعدين قمر و افكار و فنار بعدي باسبوع تقريبا......................

والشهر القادم ام خاطر و ام حبيبة.............

يا رب تفرح قلوبنا وقلوب ازواجنا بحمل سليم معافى و تتمه للجميع على خير...........امين يا رب العالمين
    الله يفرح الجميع يا رب
    ويتمم للكل على خيررررررررر
    اللهم امين

الردود
    8,842
    ملوكة

يا رب تفوتي تبشرينا يا حبيبتي
    اللهم امين

الردود
    3,214
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة ضيائي عرض الرد
    شخبارج حبيبتي؟؟؟؟
    بديييييييييييييييت... وتعباااااااااااااااااااانه وعندي الم اسفل البطن مو راضي يروووووووووح...
    فدعواتكم لي....
    ألف سلامة عليكى حاولى تاخدى بالك من نفسك أكتر من كده

الردود
    874
    تعقيب كتبت بواسطة BonBona عرض الرد
    ندى 72 شكرا على دعائك يا ندى و لك بالمثل بإذن الله
    أم حبيبية الله مفيش حاجة بعيد على ربنا يا حبيبنى و دايما خلي في بالك ان كل واحد بياخد نصيبة بميزان لا يزيد ولا ينقص البنين شىءجميل طبعا مفيش كلام بس يمكن ربنا مخبي الخير فب حاجات تانية كتير احنا مش شايفينها
    تسلمي حبيبتى
    اللهم أنى أسالك أنى أشهد أنك انت الذى لا اله الا انت ألاحد الصمد الذى لم يلد ولم يولد ولم يكن له كفوا أحد ان ترزقنا الذرية الصالحة يااااارب
    تعقيب كتبت بواسطة عراق اليوم عرض الرد
    ندى:
    كيفك وشخبارك يارب تكونين بالف خير
    يارب ياندى يرزقج بالذريه وتفرحين عن قريب جدا
    أنا الحمد لله بخير وبكرى انشالله عندي موعد مع الدكتور بعد ان عملت عملية ازالة الليف ليرى إذا كان قد اختفى ليقرر الخطوات القادمه وبالغالب حيكون الحقن المجهري
    انشالله لما ارجع حخبركم شو صار لا تنسيني من دعواتك الحلوة الله لا يحرمنا منها ومنك وانشالله تعود عليك بالمثل
    رب لا تذرني فردا وانت خير الوارثين
    انا بخير حبيبتى والحمد لله
    تسلمي حبيبتى لدعائك لي ولك بالمثل ياااارب
    ان شاء الله الاليف تكون راحت و تبتدي حطوات العملية و تنجح و يرزقك ربنا بثوئم يااااارب
    طمنينا عليك حبيبتى لم ترجعي من عند الدكتور وان شاء الله خير
    يا من أمره بين الكاف والنون وأذا أراد شيئا قال له كن فيكون أرزقنا بذرية صالحة طيبة تقر بها العيون ياذا الجلا والاكرام ياذا الجلال والاكرام ياذا الجلال والاكرام ياودود ياودود ياودود اللهم أرزقنا الذرية الصالحة عاجلا غير أجل انك سميع مجيب

الردود
    3,214
    التكريم
    (أوسمة)
    حمد لله علي رجوعك بالسلامة حبيبتى
    ان شاء الله تكونى انبسطتى و غيرتى جو حبيبتى
    والله انت الي وحشتينا كثير ربنا يديم المحبة بيننا يااارب
    الله يسلامك حبيبتى ويرزقك ويرزق كل محروم بالذرية الصالحة ياااارب

ندى ربنا يخليكى والحمد لله انبسط كتير وكنت محتاجة اليومين دول
    والله انتوا كمان بتوحشونى
    ربنا يرزقنت جميعا انشاء الله

الردود
    3,214
    التكريم
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة مخروز عرض الرد
    السلام عليكم ... اخواتنا العزيزات جميعكن ... غبت عن هذا التجمع فترة من الزمان بسبب ظروف سفري ورجوعي لبلدي وسفري مرة اخرى للعلاج ،، وانا قاعدة من يومين اقرا المشاركات القديمة وبعدني ما وصلت للنهاية ما شالله عليكم ،، صراحه كنت اتنقل من تجمع الى اخر بالقراءة بس ما حسيت بالالفة الا لهذا التجمع ما شالله عليكم احبكم في الله ، وان شالله يكون تجمع على الخير والمنفعة للجميع ،،، من الاخبار اللي قدرت اعرفها ان مللك تنتظرين النتيجة ويارب يارب يارب ما يخيب رجاكي ، وبعدني ما عرفت اخر الاخبار ان شالله بكمل قراءة بقية المشاركات حتى اعرف اخباركم ،،،
    انا بعد انتظر النتيجة يوم 14-3 تحليلي ويارب تكون ايجابية ،،، ادعولي

انشاء الله ربنا مش هايخيب رجائك ومش هايضيع تعبك
    يارب ثبت أجنة أختى وفرحها بالحمل انشاء الله

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ