انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 26 من 27 الأولىالأولى ... 16222324252627 الأخيرالأخير
عرض النتائج 251 الى 260 من 267

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )

الردود
    180
    احلى مسا على احلى بنانيت وقمرات واحلى هنودى فى الدنيا انا لسه مش قريت حاجة بس حبيت اسلم عليكم قبل ما تقوموا ....حمدالله على سلامتك يا بينك يا سكره ويارب تكون قمتى بالواجب فى عزومتكم وعقبال متنشغلى يوم فرحك يا قمر ومش تسبينا تانى وانتى رجعلنا بشوية تجارب حلو ..........هنودى هنرجع تانى للاسئلة هو يانودى على ما اظن انى عشان استعمل بيتادين مرهم فى المنطقة اياها لازم تكون نضيفة صح طب اعمل ايه والله محتاسه حوسه ليها العجب من الالم ومن انى خايفة ومش عارفة اعمل كويس وكمان مش عاوزة استعمل الشفرة لانى لما استعملتها فى الاول لايدى ورجلى بوظت الدنيا طب اعمل ايه اقولك انا هقعد في بيتنا لامن شاف ولا من درى وبلاش جواز هههههه اعمل ايه خوافه..وكمان يانودى هى روشتة بيتادين مكتوب فيها تحت احذر هذا المنتج خطر على صحتك ومش يستعمل الا تحت اشراف طبيب او صيدلى حسسنى بالواء فيه ثم قاتل ههههههه

الردود
    69
    هنوده كمان سؤال معلش انتى ايه رايك لو جبت جيل نظيف للشعر عشان اعمله كيرلى ف بدايه الجواز هو هيضره ولا اعمل ايه ف شعرى ف اول ما اتجوز انا شعرى كويس بس بينشف بسرعه لازم كريم او زيت بعد الحمام وكمان عاوزه اعرف هو البلسم اللى بيفضل ف الشعر ايه فايدته عشان انا جبته واستعملته بعد ما غسلت شعرى قولت ممكن يعمله كيرلى لكن للاسف كلها نص ساعه ولقيت شعرى هاش ونشف خالص اعمل ايه وممكن تقوليلى ايه الفرق بين الكومبكت بودر واللوس بودر واستخداماتهم انا زيرو ف الحاجات دى

في عروسة البحرالابيض المتوسط فى حضن اعظم بلد فى الدنيا مصر ام الدنيا
    الردود
    1,091
    ازيك يا بينك يارب تكون عزومة عدت على خير عقبال كل العزايم
    مبروك على نتايج وصفاتك
    الحمد لله انا تمام ياقمر والحمد لله كان يوم حلو جدا وعدى على خيروالله يبارك فيكى وانتى تستحقى شكر بجد لان ربنا جعلك سبب عشان تفيدينا بكل الكلام المفيد ده

في عروسة البحرالابيض المتوسط فى حضن اعظم بلد فى الدنيا مصر ام الدنيا
    الردود
    1,091
    حمدالله على سلامتك يا بينك يا سكره ويارب تكون قمتى بالواجب فى عزومتكم وعقبال متنشغلى يوم فرحك يا قمر ومش تسبينا تانى وانتى رجعلنا بشوية تجارب حلو
    الله يسلمك ياقمر والله انتى اللى سكرة والحمد لله كان يوم حلو جدا وتسلميلى يارب وبجد اليوم اللى مش بشوفكوا فيه بحس فى حاجه ناقصانى كلكوا بقيتوا اخواتى بجد اول مرة اتعلق بحد كده منغير مااشوفه ربنا يسعدكم كلكم تستاهلوا كل الخير بجد

الردود
    136
    صباح الخير على احلى بنات ازيكم ياقمرات
    استشارة يابنات مين فيكم جربت المبرد اللى بيلمع الضوافر
    اشتريت واحد امبارح هما 3 مع بعض بس ناعمين اوى واحد عليه كلين والتانى
    تنعيم والتانلت تلميع بس حاسة انهم مش بيعملو حاجة حد يرد عليا الله يخليكم
    ارجعه ولا هو كدا

الردود
    113
    هند هو اولاى الاصلى ايرلندى مش كده؟
    لانى لقيت اولاى ايرلندى سعره رخيص جدا جدا و مش عارفه اشتريه ولا لأ

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ملوكة 12 عرض الرد
    هنووودة نورتى الموضوع من تانى ايوة كده وحشتينى والله جدا
    حلو الماسك ده هجربه ما أنا خلاص روحت للدكتور تانى وأدانى شوية حرية هجرب
    بقى فيتامين e والمسك لان انا بشرتى مختلطة
    وعندك حق فى الكلام اللى انتى قولتيه عن الشيكولاته وكمان زيهم اللب والسودانى
    بيطلعوا حبووب جامده وكمان اللى انتى قولتيه عن أكل السلطة مهم جدا وبالذات اذا
    ضيفنا للسلطة فلفل ألوان اللى هو زى الأصفر والأحمر لانهم بيساعدوا الجسم فى التخلص من الدهووون ....ربنااا يخليكى على المعلومات الجميلة اللى انت بتقوليها
    ويلا 1/3 اللى جاااى ألاقيكى فى بيتك يا رب فى القاهرة عشان اعرف اشوووفك يا قمر
    تسلمى يا ملوكة على كلامك الجميل .. ويالالا جربى الماسك وقيتامين ..
    وصح اللب والسودانى بتطلع حبوب فعلا من كترهم

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة the 1st queen عرض الرد
    والله ما قصرتى ياحبى ربنا يخليكى انتى دائما متألقه بس كنت عاوزه اسالك انا هجيب الميكب من اليكس تفتكرى مين كويس يكون عنده الحاجات اصليه ومش يضحك عليه انتى عارفه المضروب كتير صحيح برده ايه احسن نوع فاونديشن يدى مظهر طبيعى وكمان الكونسيلى عشان عندى هالات
    دى بقه بوسه منى مووووواااااااااااااااااااااااااااه
    الاصلى ياكوين جيبيه من مزايا او فيسيز موجودين فى سان ستيفانو او كارفور دول اضمن حاجة وسعرهم موحد ووكمان حتلاقى بنوتة فى كل قسم تبقى معاكى وتوضحلك وتخليكى تجربى كل حاجة والافضل فيسيز شاطرين جدا وبرتاح نفسيا اكتر عندهم من مزايا ولو روحتى فيسيز حتلاقى بنت اسمها نشوى ماسكة جزء بورجوا وريميل حتخليكى تجربى كل حاجة

فاونديشن اللى جربته وعجبنى جدا واصحابى جربواه من بورجوا هو بيدى شكل طبيعى كان وشك منور وخفيف يعنى تحطيه وعليه بلاشر يبقى شكلك نورمال جدا
    اسمه comme apres 10 hueres de sommiel
    بالعربى بيعادل 10 ساعات من النوم يعنى كان وشك مرتاح بمعدل 10 ساعات من النوم

كونسلير عجبنى بتاع بورجوا بس الليكويد مش استيك حتلاقيه زى بفرشاة كدا ناغم وحلو فيع كمان من ماكس فكتور حلو جربى الاثنين وشوفى اللى يعجبك وحسب درجة اللون سواء هو او قاوندشين اختارى درجة لون بشرتك مش فاتحة ولا غامقة

وميرسى ياقمر على البوسة

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة سماح عزت عرض الرد
    احلى مسا على احلى بنانيت وقمرات واحلى هنودى فى الدنيا انا لسه مش قريت حاجة بس حبيت اسلم عليكم قبل ما تقوموا ....حمدالله على سلامتك يا بينك يا سكره ويارب تكون قمتى بالواجب فى عزومتكم وعقبال متنشغلى يوم فرحك يا قمر ومش تسبينا تانى وانتى رجعلنا بشوية تجارب حلو ..........هنودى هنرجع تانى للاسئلة هو يانودى على ما اظن انى عشان استعمل بيتادين مرهم فى المنطقة اياها لازم تكون نضيفة صح طب اعمل ايه والله محتاسه حوسه ليها العجب من الالم ومن انى خايفة ومش عارفة اعمل كويس وكمان مش عاوزة استعمل الشفرة لانى لما استعملتها فى الاول لايدى ورجلى بوظت الدنيا طب اعمل ايه اقولك انا هقعد في بيتنا لامن شاف ولا من درى وبلاش جواز هههههه اعمل ايه خوافه..وكمان يانودى هى روشتة بيتادين مكتوب فيها تحت احذر هذا المنتج خطر على صحتك ومش يستعمل الا تحت اشراف طبيب او صيدلى حسسنى بالواء فيه ثم قاتل ههههههه

الدواء فيه سم قاتل هههههههههه .. اى دواء لازم يكتب فيه التحذير ده متخفيش مش حيبقى فى اى قاتل

طبعا عشان تستخدمى بيتادين او اى حاجة لازم منطقة ميكونش فيها شعر بصراحة عملت بالشفرة عشان اخلص واعرف استخدم بيتادين بعدها يبقى حلها الف حىل

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة the 1st queen عرض الرد
    هنوده كمان سؤال معلش انتى ايه رايك لو جبت جيل نظيف للشعر عشان اعمله كيرلى ف بدايه الجواز هو هيضره ولا اعمل ايه ف شعرى ف اول ما اتجوز انا شعرى كويس بس بينشف بسرعه لازم كريم او زيت بعد الحمام وكمان عاوزه اعرف هو البلسم اللى بيفضل ف الشعر ايه فايدته عشان انا جبته واستعملته بعد ما غسلت شعرى قولت ممكن يعمله كيرلى لكن للاسف كلها نص ساعه ولقيت شعرى هاش ونشف خالص اعمل ايه وممكن تقوليلى ايه الفرق بين الكومبكت بودر واللوس بودر واستخداماتهم انا زيرو ف الحاجات دى
    جيل لو كويس ماشى بس مش حيبقى استخدامه كل يوم عشن بردو ميضرش الشعر .. انتى ممكن تستخدمى سيروم وتعملى شعرك كيرلى على اساس سيروم خفيف ومش دهنى وبيرطب واعملى كيرلى بيه يعنى مرة جيل ومرة سيروم يبقى كويس

عامة لما تحطى سيروم او كريم حطيه على الشعر وهو رطب يعنى مبلول عشان يحتفظ برطوبته ومينشفش خالص

البلسم اللى بيفضل جوا الشعر مجربتهوش بس اعرفخ ان امينة شلباية دايما تقول انه نوع من الترطيب للشعر زى الكريم

كومبكت باودر ده فاوندشين + بودرة ده للناس اللى عايزة اكتر ميكب تقيل او للسهرات يعنى فى كوافير بيستخدموه للخطوبة والعرايس عشان بيكون تقيبل وثابت وبينفع مع البشرة الجافة بس لو انتى بتحبى ميكب هادى مش حتنبسطى من كومبكت باودر او بمعنى اصح حتلاقيها تقيلة لبشرتك

اللوس باودر هى بردو مش حاجة لازم منها لانها بتتحط فوق فاوندشين عشان تظبطى بيها الشكل وتدى شكل حلو مع فاوندشين بس بردو محتاجة خروجات وسهرات يعنى حتبقى تقيلة جوا البيت

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ