انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 10 من 26 الأولىالأولى ... 6789101112131420 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 91 الى 100 من 259

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 12)

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ميويا86 عرض الرد
    الصراحة...... المراحة

انا قلت اعمل فاصل

اتكسفت اسأل كلللللللللللللللل الاسئلة دي مرة واحدة

قلت اعمل الاسئلة ع مرتين
    هههههههههههههههههه محترمة انا صح

يارب ماتزهقي مني بس
    عدنا بعد الفاصل بفضل الله
    ههههههههه
    ماء الورد اللي قصدك عليه للمنطقة الحساسة هوه الي فوق صح؟
    ومسك الطهارة ده بتجبيه من سان استفانو؟؟بكام يانودي؟؟
    بالنسبة لسيتال يانودي المفروض مرة ف الاسبوع؟اصل حاسة الافرازات كتييييير ممكن مرتين؟؟
    بالنسبة للشعر انا شعري جااااااااااااااااااااااااااااااااف ومتقصف استخدم سيرم اية؟وبكام؟
    بسسسسسسسسسسسسس خلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص
    ايوة يا ميويا ماء الورد ده للمنطقة حساسة

مسك طهارة بجيبه من السعودية مش عارفة والله بكام فى عبد الصمد القرشى فى سان ستيفانو او عند ابراهيم القرشى بردو فى نفس المول

سيتيال ايوة مرة او مرتين مفيش مشكلة

سيروم انا جربت كريستال وطلع وحش جدا
    جربت زيرو فريز طلع حلو جدا وعجبنى حتلاقيه ب 42 ج

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة ملوكة 12 عرض الرد
    هنووووووووووووووووووووودة
    وحشتينى قد الدنيا كلها
    أولا الف مليون مبروك على الجزء 12 ودايما ومن غير
    كلام متألقه
    ثانيا بقى بجد موضوع الاهتمام بالعين والبرفيوم ده تحفة بجد
    انتى بتمحى جهلنا والله يا بنتى هههههههههههههههه
    ربنا يخليكى لينا دايما ونشفك احلى عروسه فى أقرب ووقت
    ملوكتى الجميلة بجد وحشتينى جدا اخبارك ايه
    انتى العلم كله يا ملوكة ربنا يخليكى ليل ياقمر

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة رحاب الرحمن عرض الرد
    ازيك يا نوده .. ربنا يكرمك على المعلومات الجميله اللى فادتنى اوى ... معلش انا اسئلتى كتير بس انتى عارفه الوصفات بتاخد وقت على ما تدى مفعول وضرورى اهتم قبل فرحى ان شاء الله بمده كافيه ..... عايزه اعرف ايه الاحسن فى تفتيح بشره الوجه خميره+ماء ورد , ولا نشا+ماء ورد , ولا تنصحينى بحاجه تانيه انا بشرتى دهنيه 000 وانا اعرف وصفه لتفتيح تحت الابط وهى ندعك المنطقه بليمون ونسيبه لما ينشف وبعدين نحط عليه نشا من غير ما نغسله ونسيب النشا لما تنشف وبعدين نفركها وبعدين نغسل بالماء,ايه رأيك ولا فى حاجه احسن 000 وهل نستخدم وصفتك فى تفتيح الركبه مع الكوع ولا متنفعش 000 ايه الاحسن لنعومه وتفتيح اليدين والقدمين زيت جليسرين+ماء ورد , ولا كريم جليسوليد+ليمون ولا فى حاجه احسن 000 معلش يا نوده اخر حاجه انا رقبتى اغمق من لون بشره الوجه بطريقه ملحوظه وفيها بقع بيضاء مضايقانى اوى يا ريت تقوليلى حل 000 بصراحه انا فى قمه الاحراج منك لانى المره دى طولت جداااااا وكمان مش بعرف اكتب الرد على هيئه سطور منفصله انا اسفه ليكى اوى
    تعقيب كتبت بواسطة رحاب الرحمن عرض الرد
    ويا ريت يا نوده تقوليلى ايه افضل طريقه لتفتيح بين الافخاد 0000 انا اسفه للمره التانيه الاسئله كتيره لكن فيها اسئله لبنات قرايبى وده لاننا بنثق فيكى الى ابعد الحدود , جزاكى الله كل خير
    رحاب القمر
    تفتيح نشا وماء ورد
    اما خميرة وماء ورد ده بيعمل نفخ خفيف للخدود بس طبعا مؤقت يعنى يخلى شكل خدود احلى

وصفتك للابط حلوة وجابت نتايج مع بنات

وصفتى بتاعة الركب تنفع لكوع

ترطيب الايدين ورجلين الوصفتين حلوين جربى الاثنين واللى ترتاحى معه اكتر استخدميه ...

الرقبة اغمق الاول كل ما تعملى ماسك لوشك اعمليه لرقبتك عشان تستفيد.. جيبتلك وصفة من خبيرة تجميل

ملعقتين عسل وملعقتين حليب سائل او طازج وملعقتين نشأ ضعيها على
    الوجه والرقبة نصف ساعة وبعدها اغسليها بالماء فقط وامسحي وجهكي بماء ورد
    وتستعمل هذه الخلطة مرتين باليوم وان شالله تشوفون النتائج بعد اربعة ايام او اسبوع

تفتيح بين الافخاذ اما بيتادين لوحده او زيت اللوز المر او زيت جنين القمح والافضل تجربى بيتادين اسبوعين عشان يشيل اى بكتريا ضارة وبعدها الزيوت ديه عشان تنعم وتفتح او جليوسليد مع الليمون بردو حلو بس عايزة استمرار

وياقمر اسالى زى ما انتى عايزة من غير استئذان انا اختك ياقمر ومعاكى فى اى وقت وبراحتك

الردود
    8
    هنودة يا قمر عاملة ايه
    مبرررررررررررررررررررررررررررررررروك على الجزء الجديد وعقبال الجزء البليووووووون
    معلش انا عارفة انها جات متاخرة بس معلش
    انا بس حبيت اسلم عليكي

الردود
    83
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    ازيك يا نودة وحشتينا خاااااااااااااااااااااااااااااااالص
    ايه الغيبة دي كلها
    الف مليون مبروك علي الجزء 12 و لو انها جاية متاخر بس معلش النت كان فاصل اكتر من 10 ايام
    اهئ اهئ اهئ
    و كان نفسي اقولك اول واحدة مبروك بس يالا كلنا هنا واحد

الردود
    68
    هنوووووده القمر عامله ايه؟؟؟

انا عايزه اسالك واخد رايك في كذا حاجه كده
    معلش هما كتير شويه هرقمهم بس عشان مننساش حاجه

(1) انا عندي خطوط بيضاء هي بسيطه في مكان واحد بس بس باينه وانا سمعت عن حاجات كتيرررررررر انا دلوقتي بجرب كريم باثينول سمعت انه كويس بس لسه بقالي اسبوع وسمعت انه نتيجته بتظهر بعد اسبوعين او شهر انتي ايه رايك فيه ؟؟ وسمعت برده عن خل التفاح ناس كتيرررر بيقولوا حلو اوى وسمعت عن وصفه تانيه فيها لسان البحر والبن بيقولوا كويسه وزبدة الكاكاو من بودي شوب ناس كتيررررررره بتشكر فيها بصراحه ياهنوده الوصفاااات كتير اوى بس انا محتاره اوى بجد انا كنت عايزه اسالك لو انتي شفتي تجربه حصلت ادامك والخطوط خفت انا اعرف انها بتخف يعني المظهر العام بيبقى احسن مش بتختفي نهائيا يايت تفيدني ياقمر في الموضوع ده وانا مش حابه اعمل ليزر

(2) انا حاسه اني جسمي مصفر اوى مش عارفه من ايه ووشي كمان مع انه مكانش كده وبقاله كذا سنه على الحال ده مش عارفه اعمل ايه انا بقول يانوده اروح اعمل تحاليل دم وتحاليل تبين نسبه الصفرا في الجسم بس لو التحاليل طلعت مافيهاش حاجه تفتكري اعمل ايه ؟؟؟

(3)بالنسبه اني عندي سلوليت بس هو مش كتير خالص هو في الرجل من فوق بس عشان انا وزني بسيط يعني بس انا بسمع ان الرياضه كويسه والمشي كمان بس تنصحيني اعمل وصفه معينه جنبهم تساعد اكتررررررر وانا لقيت هنا في المنتدى بنات بيقولوا ان (كريم نيفيا لشد البشره كويس) بيجدد خلايا البشره وبيشدها
    و(زبدة الشيا موجوده في بودي شوب من نيفيا ) برده كويسه (وزبده الكاكاو من بودي شوب برده)(وجل دوف بنخلطه مع كلارنس بودي لفت مرتين في اليوم بعد الاستحمام مع التدليك بيقولوا كويس برده) محتاره بجد وعايزه حاجه مساعده مع الرياضه تنصحيني بايه؟؟

(4)انتي بتقولي ياهنوده ان (الخميره مع ماء الورد) بتنفخ الخدود مؤقتا والخميره ديه الخميره البيره الي بستخدمها في الاكل بتبقى في اكياس كده ؟؟ طيب اد ايه مكونات الخلطه وبحطها كام مره في الاسبوع ولمدة اد ايه

(5) زيت اللوز المر ينفع يتحط تحت العين كل يوم والوصفات الطبيعيه للوجه كله مرتين في الاسبوع

معلش بجد طولت عليكي اووووووى بس انا بقالي كتير مش بدخل هنا واقولت اجمعلك الاسئله كلها مره واحده معلش والله تعبينك معانا اوي ياقمرايه بس كلنا والله بندعيلك وياااااااارب نفرح بيكي احلى عروسه في الدنيا
    آخر مرة عدل بواسطة ruby_lovely : 29-10-2009 في 12:42 AM

الردود
    1,155
    هنوووووودتى حبيبتى وحشتينى......ومش بقيتى تدخلى كتير لييييييييه؟؟؟

بصى انا عايزة اعرف ايه السليولايت ده وشكله بيكون ازاى؟؟؟؟ لانى سمعت عنه كتييييييييير

الردود
    209
    هنوده جزاكم الله خيرا على ردك يا قمر
    انا كنت عايزة اسألك بالنسبة للطمى المغربى مش احسن اجيبه من العطار برده ؟؟؟
    بصى يا نوده انا عندى هالات سوده بس خفيفة مش كتيرة استخدملها زيت اللوز كل يوم قبل ما انام ولما تروح ان شاء الله اوقفه ولا استمر على طول؟؟
    هى ماية الورد لما بنستخدمها للمنطقة الحساسة بنستخدمها ليه وازاى؟؟
    معلش يا نودى اخر طلب اناكنت سألتك عن موديل البيبى ليس وقولتيلى انك حتعملى موضوع عنها فمعلش ممكن تقوليلى سريعا ايه احسن موديل عشان اللى للشعر المبلول والجاف فى تقريبا كذا موديل وانا ان شاء الله مسافرة القاهرة قريب جدا وكنت عايزة اجيبها

الردود
    533
    نودي حبيبتي بجد جزاكي الله كللللللللللللل خير
    ربنا يبارك فيكي حبيبتي ويسعدك
    ..................

بجد والله مش عارفة من غيرك كنت عملت اية
    عارفة يانودي انا بقيت لما بتكلم مع حد يقولي انتي عرفتي المعلومات دي منين؟؟

اصل انا طول عمري ميييييييييييييييييييييييييييييحة
    قالب طوب يعني...ههههههههه
    ففجأة لاقو قالب الطوب بينطق

بجد بجد مش عارفة اشكرك ازاي ع مجهودك الرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااائع معانا كلنا
    ربنا يسعدك ويهنيكي بزوجك عن قريب يارب ياحبيبتي
    بحبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااك

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة سماح عزت عرض الرد
    هنودتى حبيبتى عامله ايه وحشانى كتييييييييييييييير ,,,,,,,,, قمرات الى منورين الموضوع ربنا يصلحلكم الحال
    هنودة انا بجد عاوزة اشتكيلك من بيتادين انا جبته عشان الغمقان الى بين الفخدين وبجد مقرف جدا فى استخدامه وبيبوظ الهدوم والواحد مش بيبقى طايق نفسه انا استخدمته يومين ومش قادره استخدمه تانى وبعدين دى هو لونه غامق هيفتح ازاى هجيب الباض منين وهو مش عنده اصلا ههههههههههه
    بجد يانودى اعمل ايه اعمل بلمون المنقطة دى وخلاص ولا ايه وبيجيب نتيجة الحقينى يا نودى الوقت يجرى
    سموحة ياقمر بيتادين هو مرهم مطهر لزج وتقيل هو بيسيب لون فى اللبس بس بيروح ومجرد لون خفيف بصى انا جربته وجاب نتيجة الحمد لله حلوة جدا

عايزة تجربى الليمون جربى بس هو بياخد وقت شوية انتى ممكن تحطى ليمون وبعد كدا تغسلية وقبل النوم حطى زيت اللوز او زيت جنين القمح

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ