انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 10 من 30 الأولىالأولى ... 6789101112131420 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 91 الى 100 من 296

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 7 )

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة سماح عزت عرض الرد
    اه يا هنودى هتجنن عشان مش بعرف اشترك معاكم كتير دايما اربع وخميس وجمعة بنتخنا انا وابوية واخواتى التنين على الجهاز وفى الاخر بيغلبونى ربنا يسامحهم
    بجد كلكم وحشنى وانتى يا نودى مدرسة مدرسة بجد يعنى خليتى الحجر يتكلم هههههه دى انا عشان مكنش ليه علاقة بالرقص خالث مالث لكن بعد تشجيعك لالالالا وراكى يا ميس واحد اتنين بجد يا نودى نصايحك حلو ومفيدة وبتبين لنا حاجات حلو ممكن مش ناخد بالنا منها لكن هى مهمة وليها مفعولها
    الف سلامة عليكى يا عروستنا الجميلة من البرد والدوشة واهد يا حبيبتى وربنا ييسر لك الحال وبكرة ان شاء الله تتجوزى وتفتكرى الايام دى وتضحكى عليها بس انتى فرحك انتى يا سوليتير عشان نتعايش معاكى كدا بما اننا اخوات
    سامحينى يانودى عشان مش بدخل كتير وادعيلى ربنا ييسر الحال ويهدى النت عشان ارجع لطبعتى انا بلاقى نفسى معاكم
    شدى حيلك يا سموحة انتى تلميذة شطورة

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة dodo412 عرض الرد
    حلوة فكرة تعلي الرقص دى ياهند والله بس يارب تتنفع بحس انه جين موجود فى الدم
    ههههههههههههههه
    بصى ياهند انا مش بقولك عاوزة كيراتين انا بقولك انه فى القاهرة وغالى بسالك لو ممكن
    خلطات تنفع للهيشان او الحنة بس اعرف ازاى انها النوع الصح مش زى بتاع بنت خالك
    انا راسلت نانيس سليم مرة قالت لى اجيب ورقة صبار فريش وافضى العصير اللى
    فيها واحط عليه زيت جوز هند وادهن منه دايما بس معرفش اجيب الصبار الفريش دا منين
    فكرتنى باللى عاوز فرخة عرفها اخضر ايه الحاجات دى عاوزة حاجات قدامى اقدر عليها
    الصبار الفريش تجيبى من العطار بتبقى زى النباتة وبتتباع بالواحدة
    الحنة اللى بقولك عليها حابقى اعرف معلومات عنها بالتفصيل واقولك

حمام الزيت بتقلل الهيشان والتقصف بس عايزة استمرار

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة tala1234 عرض الرد
    انا من فترة قرات يا بنات في المجلة تعقيبا على موضوع الرقص
    كانوا عاملين استبيان عن مدى حب الازواج للرقص والنتيجة طلعت ان غالبية الازواج وركزوا عليها هاي يحبوا ان زوجاتهم ترقصلهم وهو نوع من التجديد
    واغلب الرجال قالوا ان الرقص يتيح للزوج ان ينظر الى مفاتن زوجته ويعشقها اكثر ويتعلق فيها وهذا سوف يغنيه عن مشاهدة اي امراة او فيديو كليب
    وفي ازواج من اللي زوجاتهم مابترقصلهم حكوا بصراحة انهم بروحوا على النايت كلب خصوصا عشان يتفرجوا على الراقصات لانه هناك متعة في النظر الى الرقص
    ف يا بنات ويا عرايس ويا متزوجات شيدوا حالكم وطلعوا المواهب المكنونة جواكم واكسبي جوزك وخليه مش شايف غيرك لاخر العمر بالرقصصص
    حبيت اشارككم المعلومة
    كلامك حلو يا تالا ومعلومات حلوة وفعلا صح

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة slavotta عرض الرد
    ازيك يا هنوده وحشانى كتيير انا دايما متبعاكى بس فى صمت بس بعد كده صوتى هيعلى و الجيران هيشتكوا و مبروك على الجزء الجديد
    انا عندى البطن مشكلة من وانا صغيرة متهيألى اتولدت بيها هههه المشكله ان بطنى من منطقه السرة لتحت و مش عارفه تاخد تمارين كام شهر انا حتى لما خسيت (كنت وصلت ل 56 ) برضو كانت عندى انا دلوقتى حوالى 64 او 65 بس مش زعلانه من جسمى لان دايما بيقلولى ان شكلى بيدى وزن اقل المهم انا هبتدى اعمل التمارين بس عندى مناسبه و عايزة اجيب كورسيه طبعا مش هيتلبس على طول فى اضيق الحدود انتى ايه رأيك كمان فيه نوعين نوع شورت ده ب 45 و نوع اسمه لاسو تقريبا و ده شورت بحزام بطن و ب 85 و لونه ابيض و بشناكل من الجنب...... الشورت اللى ب 45 تحسى انه استريتش قوليلى ماذا افعل؟؟؟
    تانى حاجه الهالات هتجننى جربت زيت جنين القمح و زيت اللوز المر و حسيت بتحسن طفيف اوى و بعدين وقف
    تالت حاجه ادعيلى انتى و كل البنات عشان نتيجتى قربت
    ابتدى تمارين البطن يوم ويوم عشان تتحسن لانك كل ما تسبيها الدهون بتزيد وتكبر البطن وتبقى اصعب عليكى
    النا غلطتى انى سبت نفسى بس دلوقتى رجعت اظبط البطن تانى

بتاع لاسوا انا عارفة حلو وشيك كمان ينفعك فى اى مناسبة يبقى تحت الفستان السوارية الشورت الاسترتش كويس بس بتاع لاسو احلى لانه شكلع كمان شيك يعنى ينفعك حتى تستخدميه بعد الجواز لانه حيقعد معاكى وهاتيه ابيض عشان مش يبان تحت اللبس

الهالات زيوت او اى وصفة بتعمل تحسن بس مش حتشيل الهالات نهائى العسل كمان من وصفات حلوة بيتحط تحت العين ربع ساعة وتغسليه انا بستخدمه وحلو وقبل النوم حطى زيت اللوز او القمح او هاتى كريم للهالات يبقى زى ترطيب

يارب نتيجة تطلع على خير ونشوفك بتقدير حلو وجامد

الردود
    33
    ازيك هنودة حبيبتي ازيكو يابنات يارب تكونو بخير شكرا هنودة علي اهتمامك وردك عليا انا فعلا محتاجة نصايح كتير اوي بصي يا ستي انا كنت عازة اجيب سلك بيل بس مش عارفة مواصفتها اية انا اصلا بستخدم السويت بس دي اجيبها كدا زي ماقولتي تسعفني علشان الشعر الصغير يعني مش عاوزة اجيب حاجة جامدة وكمان لو عندك فكرة عن العجانة اجيبها اية ونوعها ويكون سعرها مناسب وكمان في سؤال عندي انا مش بعمل المنطقة الحساسة مش عارفة اعملها من دلوقتي علشان علي الجواز يكون الشعر قل كمان ياجميل انا بعمل تمارين البطن دي انا كنت مليانة وخسيت حوال15 كيلو بس البطن صغرت بس مش مشدودة انا اصلا كنت بخس علشان بطني دي لما خسيت مدخلتش لجوا انا وزني دلوقتي 53 معلش اننا اسفة اني طوولت عليكي بس دا انا لسة عندي حاجات كتير اوي في دماغي بس دول اللي فاكراهم دلوقتي معلش يا هنودة طولت عليكي

الردود
    33
    اة افتكرت يا نودي بالنسبة لسواد بين الفخدين اعمل وصفة اللي فيها مرهم كينا كومب ولا البيتادين قوليلي ياريت يانودا انا عندي اسمرار بس بسيط يعني مش جامد

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة alzaa عرض الرد
    ازيك هنودة حبيبتي ازيكو يابنات يارب تكونو بخير شكرا هنودة علي اهتمامك وردك عليا انا فعلا محتاجة نصايح كتير اوي بصي يا ستي انا كنت عازة اجيب سلك بيل بس مش عارفة مواصفتها اية انا اصلا بستخدم السويت بس دي اجيبها كدا زي ماقولتي تسعفني علشان الشعر الصغير يعني مش عاوزة اجيب حاجة جامدة وكمان لو عندك فكرة عن العجانة اجيبها اية ونوعها ويكون سعرها مناسب وكمان في سؤال عندي انا مش بعمل المنطقة الحساسة مش عارفة اعملها من دلوقتي علشان علي الجواز يكون الشعر قل كمان ياجميل انا بعمل تمارين البطن دي انا كنت مليانة وخسيت حوال15 كيلو بس البطن صغرت بس مش مشدودة انا اصلا كنت بخس علشان بطني دي لما خسيت مدخلتش لجوا انا وزني دلوقتي 53 معلش اننا اسفة اني طوولت عليكي بس دا انا لسة عندي حاجات كتير اوي في دماغي بس دول اللي فاكراهم دلوقتي معلش يا هنودة طولت عليكي
    بصى ياقمرى سيلك ابيل مادول انتى بتحبى السويت يبقى زى ما قولتى السليك ابيل تبقى فى زنقات هاتى النوع اللى بيبقى قطعتين النتف واحدة للجسم وواحدة للمنطقة حساسة والابط وبيبقى معاها ضمان سنتين لونها لبنى ب 210 ج انا جبتها وحلوة للزنقات واول الجواز

اه ياقمر ابتدى منطقة حساسة من دلوقتى عشان على الجواز تكونى اتعودتى وايدك تكون سريعة والشعر يقل ابتدى من دلوقتى واحدة واحدة يعنى مرة تعرفى مرة تعملى نصها وهكذا انا بدات اعمل لانى مش بعمل خالص

البطن محتاجة تمارين بطن ومشى عشان تتشد العبى تمارين البطن يوم ويوم حتلاقيها بتتشد وحتلاقى فى اول الجزء 7 لينكات لتمارين البطن واظبى عليها وبجد حتشوقفى نتيجة انا عندى بردو بطن بدات تمارين من اسبوعين والحمد لله بدات تتشد وبحاول امشى قبل ما اروح الشغل الصبح نص ساعة وبنبسط

اى حاجة محتاجها اسالى عالطول احنا هنا اصحابك وكلنا نتعلم مع بعض

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة alzaa عرض الرد
    اة افتكرت يا نودي بالنسبة لسواد بين الفخدين اعمل وصفة اللي فيها مرهم كينا كومب ولا البيتادين قوليلي ياريت يانودا انا عندي اسمرار بس بسيط يعني مش جامد
    ايوة ياقمر اسمرار بين الفخذين يبقى بيتادين مجد اسبوع مش حتلاقيه ان شاء الله حطى منه كل يوم قبل ما تنامى انا جربته وجاب معايا نتيجة حلوة والاسمرار راح

الردود
    161

heart2

حبايب قلبى احلى بناتيت فى الدنيا ازيكم كلكم
    انا حبيت ادخل افرحكم معايا لانى نجحت النهارده و اخيرا اتخرجت
    و دلوقتى اقدر ابدأ تمارين الرقص بجد ورقصنى يا جدع ...واحد اتنين
    هنوده..حبيبتى لما حكيتى عن جوزك جيتى ع الجرح...تصدقى انا قربت انسى ملامحه..الظاهر البعاد ده لا مفر منه
    ربنا يقربلك البعيد و يجمع شملكم على خير ....هانت يا نوده ان شاء الله كل الشوق ده هيتحول لفرحة كبيرة وقت اللقاء و السعادة الدايمة باذن الله

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة princess_sarah عرض الرد
    حبايب قلبى احلى بناتيت فى الدنيا ازيكم كلكم
    انا حبيت ادخل افرحكم معايا لانى نجحت النهارده و اخيرا اتخرجت
    و دلوقتى اقدر ابدأ تمارين الرقص بجد ورقصنى يا جدع ...واحد اتنين
    هنوده..حبيبتى لما حكيتى عن جوزك جيتى ع الجرح...تصدقى انا قربت انسى ملامحه..الظاهر البعاد ده لا مفر منه
    ربنا يقربلك البعيد و يجمع شملكم على خير ....هانت يا نوده ان شاء الله كل الشوق ده هيتحول لفرحة كبيرة وقت اللقاء و السعادة الدايمة باذن الله
    مبروووووووووووووووووووووووووك ساسو الف مليون مبروك
    بقيتى خلاص متخرجة اد الدنيا

مبسوطة بجد اننا النهاردة سمعنا اخبار حلوة بنجاحك ونجاح سوما

وارقص ياعم زى ما انت عايز حقك نهاردة

يارب انا وانتى وسماح وكل البنات اللى جوزهم بعيد عنهم يرجعلهم بسرعة ويبقوا عالطول مع بعض البعد ده اسوء شىء فى الدنيا

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ