انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 14 من 28 الأولىالأولى ... 410111213141516171824 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 131 الى 140 من 277

الموضوع: " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 4 )

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة n_h_essawy عرض الرد
    كلامك جامد جدا يا هنوده وعندك حق في موضوع الثقه دى فعلا
    انا قعدت فتره لا يمكن اقابل خطيبي من غير ميكب لانى كنت بحس ان بشرتى مش صافيه وانه هيعلق ان وشي مرهق او شكلك متغير او انت تعبانه او كده
    لكن فى يوم قررت انى اقايس بقى واقابله من غير اى مكياج وقعدت بكل ثقه واتكلمنا وضحكنا ولا خد باله خالص عكس ما كنت متخيله اطلاقا
    على فكره يا هنوووده انا ربنا كرمني برحلة عمره الاسبوع الجاي ان شاء الله وكنت عاوزه نصايحك انت وباقي البنات بقى لو فيه حاجه تسمعوا عنها تستحق انى اجيبها من هناك لو مش موجوده فى مصر او كده
    وطبعا الدعوات يابنات انا ان شاء الله هدعي للبنات كلهم بس برضه الي عاوزه دعوه مخصوصه تكتبهالي وربنا يقدرني وادعيلكم كلكم
    برافوا عليكى ياهدى كلنا فعلا لو عملنا كدا حيبقى عندنا ثقة فى نفسنا الف مبيرووووك على العمرة ربنا يتقبل ان شاء الله وترجعى بمليون سلامة
    حاقولك على حاجات االلى ممكن تجبيها هناك وقليلة هنا

لوشن جرجنز بالمسك حلو اوى وريحته تجنن وناعم اوى على البشرة
    كريم بارشوات للشعر
    مجموعة الجسم لوشن + شاور + بودرة معطرة + برفيوم من بودى شوب عندك بالفاكهة تجنن وعامة كل حاجات بودى شوب تحفة
    بادى سبلاش من فيكتوريا سيكرت
    مجموعة كريمات اولاى توتال افيتكتس
    منتجات نكتار وكريمات الجسم بطعم الفاكهة وهى قابلة لللاكل تنفع للجوزا احلى حاجة اللى بافروالة
    طبعا مسك ودهن العود ومسك الطهارة
    شامبو ومنتجات دوف وهيربال الاصلية هناك

لو افتكرت حاجة تانية حاقولك عليها

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة sooo008 عرض الرد
    هنوده حبيبي مرسيه علي ردك بس حبيبتي
    مفهمتش التمارين بالظبط وهي ممكن لوعملتها وسبتها يحصل ترهل اكتر
    وطري اكتر
    ولا تخليها في الوصفات احسن ولا التمارين انتي شايفه ايه احسن
    وبعدين انتي عارفه المنطقه ديه حساسه اوي والغدد في نشطه
    اوي ممكن الخلطات تعمل حاجه وحشه لقدر الله ولا ايه ياريت تفيدني وفعلا خلطه خل التفاح ديه حلو ولا التلج احسن وقوللي الوصفات بدقه تعمل ايه قبلها وبعده وكده لو هي احسن طبعا
    لو التمارين احسن بردو عايزين وصف دقيق
    وانا كمان زي الاخت اللي قالت مش بتعرف تحدد مقاس البرا بتاعه
    وبعد ساعات بيبقي مش ظابط ومش شكله حلو
    وشكرا علي اسستجابتك معايا وياريت متنسينيش في الفيديو بتاع التعلم
    عشان انتي عارفه الجهل اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    معلش حبيبتي نسيت اقوللك انتي وزوجك عقبال مليوووووووووووووووووووون سنه
    ان شاء الله وربنا يجمع بينكم في خير ان شاء الله معلش سامحيني والله الدماغ
    ضايعه
    سو ياقمرى ايه اخبارك
    بصى حبيبى التمارين مش حتعمل ترهل بعد كدا لان الصدر مش عضلات ديه غدد وانسجة بس على الاقل حتشدها اما الوصفات بتساعد معاها وانا بصراحة مجربتش اى وصفة منهم انا جبتهالك من ناس جربوها وجابت معاهم فايدة وفيه كريمات جاهزة ولو على تمارين حاجيبهالك بالفيديو انا بجمع ان شاء الله فيديو لكل تمارين الجسم وحاكتبها ان شاء الله
    الكريمات او خلطات عادى بتتحط على الصدر زى اى كريم على البشرة وتسبيه الصدر يتشربه وبعد كدا يبقى يتغسل والاحسن انها تحط الوصفات وتبلعب رياضة بيها وبردو استنى حاحاول اشوفلك دكتورة جلدية واجيبلك رد منها اوك ؟؟؟

البرا زى ما كنت لسه بقول لسماح انك حاولى تحددى ماركة معينة تلبسى منها عشان تحفظى ارقامها وعامة انتى لما تروحى المحل حتلاقى كتالوج او حاجات السورى اسالى البنت انك عايزة مقاس ليكى مناسب وقسيه لو طلع انه واسه تجيبى مقاس الاصغر مش حتيجى معاكى غير بالممارسة بس تحددى انتى عايزة كاب مبطن لو الصدر صغير ولا عايزة يكون من غير تبطين او زى تريلاك لو الصدر كبير والافضل دايما تجيبها قطن عشان العرق ومتعملش على الجسم

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة م.هبة عرض الرد
    السلام عليكم يا هنودة يا قمر انتى
    مبروك على الجزء الرابع ولو انها جاية متأخر بس معلش بقى ماكنتش بدخل كتير .

بجد يا هنودة انتى عبارة عن موسوعة جامدة جداااااااااا
    ومواضيعك الجديدة عجبتنى اوى وخاصة موضوع الثقة بالنفس ...
    الا صحيح يا هنودة انتى عندك كام سنة ؟؟؟

بس بجد كلامك تحففففففة ....
    ربنا يخليكى يا حبيبى انتى اللى كلك ذوق بس فينك مختفية الحمد لله انك بخير
    انا ياقمر عندى 26 سنة

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة so0oma_the cat عرض الرد
    نودا ياقمر كل سنه وجوزو وانتى طيبه ويجمعكم ع خير بارك الله لكما وعليكما ويجمع بينكم بالخير اللهم امين

اسالك بقى ومعلش لو هطول اولا اللى ليه علاقه بالموضوع بصى هو ايه السيلوليت ده؟ وانتى قلتى قبل كده ان زيت الزيتون بيسمر مع المياه طب ازاى هحطه فى المنطقه الحساسه يعنى واسيبه ساعه طيب لو مكان حصل عرق ماهو هيسمر؟؟؟
    طيب انا كان نفسى منطقه الصدر عندى تكبر هى مش صغيره اوى يعنى بس نفسى تبقى كده زى هيفا والناس دى فعملت ايه بقى بقعد فى البيت من غير برا عشان يكبر بس فى حد قالى غلط هيبوظ انتى ايه ايك؟؟؟؟
    اه بصى موضوع الثقه ده تعرفى انا مركبه لينسز تعرفى لو خرجت من غيرها ببقى مش واثقه فى نفسى خالص بصى كانت الاول عسلى فاتح لما كنت بقلعها كنت بحس ان ماحدش بيحس بفرق بس انا ببقى مش واثقه فى نفسى ودوقتى غيرت اللون بقى اخضر
    ومش ببقى واثقه من نفسى لو خلعتها لدرجه انى لو خرجت من غيرها تلاقينى بعمل فى شكلى حاجات تخلينى وحشه مش عارفه بجد ايه الحل
    معلش والله طولت عليكى جيه بقى ميعاد السؤال اللى مش ليه علاقه بالموضوع وميرسى ليكى والله انتى اللى كلك زووق بصى يا نودا ان حلم حياتى اعمل مشروع جامينزيوم وساونا وحمام مغربى وتعليم رقص للعرايس وبعد ما شفت التوبيك بتاعك وحياه ربنا الفكره كبرت فى دماغى بس تحت شعار(لارضاء الازواج ومنع المحرمات) سمعتى نفسى اعمل مشروع ايه هههههههههههههه بس ده عاوز وقت كتير هو مش كتير اوى بس كتير برده بس انا نفسى اعمل مششروع جمب شغلى يعنى فاانا عندى المكان بس هو صغير يعنى ومش عارفه اعمل فكره ايه لحد ماابقى احس ان خلاص وصلت للفكره الكبيره انتى ايه رايك عاوزه حاجه تكون مضمونه ومسبها كويس وتكون فكره كويسه وجديده وحلو زيكووو يعنى ياريت تقوليلى رايك انتى والبناتيت الجمال اللى هناواسفه ع الاطاله ياقمرات
    اهلا اهلا بسومة الامورة فينك ؟؟؟
    اول حاجة السليوليت ده بيبقى طبقة من الدهون زادت فى منطقة معينة وعملت شكل زى تعرجات بيقولوا عليه قشر البرتقاله ليه ؟؟ عشان قشر برتقاله تحسى انه مش ناعم ومتعرج ده بيخلى الشكل الجسم مش حلو وعامة حابعتلك كتاب بيتكلم عن سليوليت عشان تشوفيه وتقريه وعامة سليوليت بيجى اكتر عند الستات وبيقى فى الارداف والرجل والبطن والذراع

زيت الزيتون محتاج بهد ما تحطينه يتساب ساعة من غير شطف بماء عشان لما بيتفاعل مع الماء بيعمل اسمرار حكاية العرق فى منطقة حساسة مش حامدة ولا حتى باقى الجسم مش حياثر عليع انا بتكلم على ماء الحنفية الاستحمام يعنى ولما تحطيه ابسطها اقعدى جنب مروحة مجرد ساعة اوك ؟؟

بالنسبة الصدر الست هيفاء واليسا دول عاملين سليكون هههههههههههه طبعا دول عملين عامليات تجميل صدرهم مش كدا طبيعى العبى احسن تمارين للصدر هى اللى بتشده وبترفعه وتخلى شكله احلى وان شاء الله حاجيب تمارين للصدر وكل باقى الجسم وطبعا لبس البرا مفروض مش يزيد عن 12 فى اليوم لان كترها مش حلو بس حاقولك عشان تريحى نفسك خليكى لابسة برا سوفت اللى بتبقى طرية فى البيت ولما تنامى اقلعيها كدا يبقى وسط ولا قلعتيها مدة طويلة ولا لبستيها مدة طوبلة

بصى يا سومة انتى اللى حاسة من جواكى انك لو اقلعتى لينسز شكلك مش حيعجب اللى ادامك ولما بتقلعيها تحسى انك حاجة ناقصكى وان شكلك بقى مش حلو تروحى تعملى حاجات زيادة عشان تغطى العيب ده وانك تحاولى تخلى اللى ادامك مياخدوش باله
    مع انه عادى جدا لان لون عينك الاصلى حيبقى اكيد جميل بس انتى معطتيش نفسك فرصة تجربى مرة كدا انزلى من غير لينسز وتعاملى عادى ومتحطيش ميكب كتير خليكى عادية حتلاقى اصحابك يقولولك ايه ده ياسومة شكلك كتغير اعتبرى ده يا سومة نيولوك ليكى مش الممثلين بيعملوا كدا مرة تلاقيهم بلون اسود ومرة اخضر ويشوفوا ده نيولوك انتى كمان اعملى بقى كدا وجربى وانتى حتخسرى ايه متخيلة ان اصحابك حيقولوا سومة صاحبتنا بقيت وحشة استحالة بصى ياقمر العين بتتعود انها تشوف شكل معين كل يوم لما العين تشوف شكل مختلف فى الاول تحس انه غريب عليها وممكن تقول انه وحش بس لو اتعودت كمان مرة تشوفه حتيتدى تتعود عليه وتبتدى تشوف انه اجمل من اللى كان قبل كدا يالالا بكرة انزلى من غير لينسز وقوليى

طيب ياسومة معلش يبدو ان ذكائى قل هههههههه انتى عايزة تعملى فكرة لمشروع تناسب مكان الصغير اللى عندك ؟؟؟ صح ولا قصدك انك عايزة تعملى مشروع الجيم بس حتاجليه وتعملى دلوقتى فكرة تانية ؟؟؟؟؟

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة sooo008 عرض الرد
    وشكرا علي اسستجابتك معايا وياريت متنسينيش في الفيديو بتاع التعلم
    عشان انتي عارفه الجهل اخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    سو حبيبى انا بعتلك اللينك على الخاص وعامة عشان باقى البنات فيه فيديو كتير لتعليم الايشادو حتدخلى على موقع youtube وتكتبى فى السيرش

how to eyeshadow

حيطلعلك كل كليبات خاصة بطريقة الايشادو اوك ؟؟؟

الردود
    33
    ازيك يانودى عامله ايه موضوعات كلها احسن من بعض بجد تحفه وخصوصا الثقه بالنفس . انا مشكلتى انى بحس انى مش حلوه من غير ميكب مع ان خطيبى هو اللى بيتحايل عليا اقعد معاه من غيره بس بحس ان من غير الكحل هيغير شكلى وهو شافنى من غير خالص بس برضه انا مبحبش ابدا ولو قعدت من غيره ببقى مضايقه ومتوتره ليه مش عارفه مع انه بيكون شيفنى برضه حلوه

وياريت ياقمر تنزلى فديوهات لتمارين الصدر لان الغباء زياده ومفهمتش غير اللى فالصوره

الردود
    533
    ازيك يانودي؟يارب تكوني في احسن حال انتي وكل عروسات المستقبل
    بصي يانودي انا كنت عايزة اخد رايك ف حاجة بعملها وشكلها غلط,مع اني مرتاحة عليها الحمد لله
    انا بعمل اسكراب سكر ع زيت زيتون وطبعا بعد ما بخلص بغسل جسمي بالماء والشاور جل
    كدة الماء مع زيت الزيتون يسمر؟
    وكنت عايزة اسالك ع وصفة الشعر انا دلوقت معنديش زبدة عشان احنا بنجيبها مرة واحدة ونسيحها ونعملها سمنة,ماشي؟فدلوقت اجيب زبدة صفرا من السوبر ماركت ولا اية؟
    وآخر حاجة بقةاية الفرق بين زيت الزيتون للبشرة وللشعر؟نسبة الحموضة؟طيب اللي ف فتح الله والسوبر ماركت دة للاكل ولا للبشرة والشعر ولا مش بتفرق؟
    والخلطات اللي فيها ماء ورد بيبقي اللي لونه ابيض ولا التونك اللي لونه بمبي؟
    عارفة اني طولت عليكي بس ربنا يجعله ف ميزان حسناتك ويرضى عنك
    وياريت كتاب السيليوليت

الردود
    98
    هنوده شكرا ياحبيبه قلبي وصلني اللينك ومستنيه الفيديو بتاع التمارين
    وباقي الوصفات وتتعمل كام مره في اليوم وياريت يانودي تقوللي ازاي
    ادخل اعمل بحث في الفيس بوك علي الجروبات بتاعت نانيس سليم
    وجيلان عاطف وياريت تقولي احلي واحده فيهم انهي ومتوسط الاسعار بتعتهم ايه
    ياريت يانودي عشان محتاجها ضروري

الردود
    493
    هنوده حبيبى والله بحب اقرأ كلامك اوى

كل م اغيب اجى الاقي هنا ماشاء الله البنات وانتى قايمين بالواجب وزياده ..

وبجد بستفيد اوى

بقولك ايه

تعرفى برنامج اخر موضه بتاع امينه شلبايه ؟؟

والله لو بقيتى مكانها كان هيبقى احسن

بلا امينه بلا لب ابيض ..

وبرضوو

( انتى يابنتى .. موسووووووووووووعه ) .. على رأى الراجل اللى مع حماده هلال ههههههههههههه

الردود
    493

coffee

تعقيب كتبت بواسطة dodo412 عرض الرد
    فرحانة انى لاقيت حد من المنصورة اوى اوى ربنا يخليكى يا سوليتير

وانا بجد فرحانه اكتر يا
    دودو

ويارب تكونى لقيتى اللى بتدورى عليه هناك

وياحبيبتى هنا ع المنتدى بنانيت كتيره م المنصوره ..ولينا موضوع ( ركن) .. برضو ع المنتدى ..

ادخلى هنا

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ