انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 24 من 26 الأولىالأولى ... 1420212223242526 الأخيرالأخير
عرض النتائج 231 الى 240 من 255

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )

الردود
    359
    مش فاهمة حاجة

الردود
    1,943
    ازيكم يا حلوين عاملين ايه ؟؟؟

اخبار يوم الجمعة ايه معاكم .. طبعا يوم الجمعة للبنات اللى بتشتغل اكيد يوم سعيد ............

نهاردة بما انى اجازة قولت العب واعمل شوية حركات وماسكات

عملت ماسك سهل بقالى كتير مش عملته وعجبتى قولت بقى لازم اقولكم عليه

ماسك الترمس مع الزبادى

الماسك ده فايدته انه بينظف البشرة جدا وبيفتحها يعنى تحسى ان بشرتك نظيفة ومنورة

بتجيبى ترمس مر مطحون من عند العطار وتحطى عليه ملعقة زبادى كبيرة
    يعنى ملعقتين ترمس مع ملعقة زبادى كبيرة تخليهم زى ماسك بيبقى طرى

تحطى منه على الوجه والرقبة بلاش ننسى الرقبة فى ماسكات لاننا بنهتم بالوجه ونهمل الرقبة اتعودى انك لما تعملى ماسك اعملى الاثنين مع بعض

حتسيبى ماسك ربع ساعة وحتلاقيه بينشف وبعدها افركى براحة بايدك وبعدها اغلسى الوجه والرقبة بالماء

حتلاقى الوجه بقى نظيف ومنور ......

بعدها رطبى البشرة باى كريم مرطب عندك عشان يعتبر ماسك زى صنفرة خفيفة او حتى رطبى بزيت اللوز المر يعنى حطى منه على ايدك وامسحى بيه البشرة كلها

انا لسه مجربه وعجبنى الحمد لله ... يارب انتوا كمان يعجبكم

الردود
    171
    اهلا بيكى يا RED ROSE منورانا
    واحنا كلنا هنا اخواتك يا قمر

هنودة يا قمر انا تلميذتك النجيبة هههههههه
    وحشانى والله

بسبوسة حلوة فكرتك يا قمر

لفلى دريم حلوة طريقة الحنة
    بس ماتنفعش معايا لانى صابغة شعرى من قريب
    ولو عملت كده يبقى الصبغة هتروح لما افرح بيها شوية ههههههه

الردود
    171
    ازيك انتى يا هنوده احنا كويسين والحمد لله

حلو الماسك ده فعلا يا هنودة وانا فعلا بعمله من زمان
    بس ساعات بضيف ليه معلقة عسل
    بيبقى النتيجة فعلا روعة

هنودة انا عملت امبارح ماسك كده اختراع من دماغى
    هقولك عليه

جبت نشا وحطيت عليها عسل ولبن وقشطة اللبن وخلطهم ببعض
    وسيبته نص ساعة على الوجه والرقبه وحطيت حوالين عنيا عسل بس
    وغسلته حسيت ان بشرتى طريه كده
    ايه رايك؟؟؟؟؟؟

الردود
    1,943
    كان فى حاجة عايزة اقولكم عليها من زمان وكل شوية بنسى .. عن فوط التواليت

فوط التواليت اللى بتكون صغيرة ومصنوعة من قطن ....

اللى خلانى افتكر اقولكم عليها موقف مضحك حصل لبنت صاحبتى كانت بتحكيلى عليه من كام يوم ....

طبعا فوط التواليت ديه مهمة لحاجتين ....

اول حاجة :: بعد خروجك من الحمام تكونى محتاجها عشان تنشفى بيها وتمسحى بيها اى ماء ولما بتعملى كدا يبقى انتى بتحمى نفسك من اى بكتريا والتهابات وسواد لان ماء لما تفضل على البشرة من غير تنشيف تعمل رطوبة فى منطقة وتعمل بكتريا وطبعا سواد ولون غامق عشان كدا مهم انك بعد التواليت تمسحى وتنشفى بالفوطة

تانى حاجة :: هى تنفع لبعد الزواج وقت العلاقة الخاصة انه بيحصل طبعا افرازات سواء من البنت او الزوج طبعا الافرازات ديه لو بتنزل على الملاية السرير حتضطرى انك تغسليها .. عشان كدا الفوط ديه مهمة وقتها انك تمسحى بيها الافرازت ديه بعد انتهاء العلاقة عشان تحافظى على نظافة السرير لانه مش معقول كل شوية حتقومى تغسلى ملاية

عشان كدا مهم تكونى وانتى بتجيبى حاجتك تكونى مجهزة الفوط ديه .. لازم تكون قطن يعنى متجبيش الياف ولا اى انواع تانية ...

كمان بتبقى لها الوان كتيرة زيها زى الفوط الاستعمال العادى ومنها بيبقى مطرز بسيط

بس الافضل تجيبيها سادة واى الوان زى ما تحبى .. اوقات بيتباع شنطة صعيرة يكون فيها 6 فوط شكلها حلو .....

ولما تجيبى الفوط قسميها

جزء خاص بيكى بعد خروجك للحمام

وجزء خاص وقت العلاقة الزوجية

الفوط التواليت موجودة فى اى محلات بتاعة مفروشات والفوط
    واسعارها رخيصة

كمان انتى ممكن تعمليها عندك فى البيت انك تجيبى فوطة كبيرة قطن وتقسميها ل 4 او 6 فوط صغيرة ....

يارب يكون موضوع مفيد لنا لان اوقات فى بنات مش حتاخد بالها من اهمية الفوط ديه وخاصة وقت العلاقة الزوجية

الردود
    259
    هنودة حبيبتى وحشتنى قوى مابعتيش لنك التمارين لية؟اكيد نسيتى البنات الرغيين وحشتونى موووووت عاوزة اسبوع كامل عشان اقرأ اللى فاتنى هنودة عاوزة اسألك من التونك ماء الورد هو هو بناع المية والحلويات ولا حاجة تانية اسفة على الجهل بتاعى وابعتى لى اسم حمام كريم يكون حلووبيطرى الشعروسعرة والف شكر يا قمر

الردود
    1,943

ديه صورة للفوط التواليت

الردود
    161
    هنوده تسلم ايدك يا قمر على ماسك الترمس ده انا باعمله من زمان و ممتاز جدا خصوصا للبشرة الدهنية
    وحشتينى جدا يا نوده ....نورينا فى الجروب

الردود
    171
    جزاكى الله خيرا يا هنووودة على الموضوع
    بجد نورتيينا وفهمتينا حاجات مكنتش فى بالنا خالص

الردود
    16

angry

كيفكم يا بنات وحشتوني كتير
    انا عجبني الموضوع اللي بيتكلم عن العلاقة الزوجية مرسي عالمعلومات يا هنودة
    فعلا لازم الوحدة تشكر في جوزها بانه ادى المهمة بشكل ممتاز حتى لوكانت مجاملة بس صدقوني يا بنات لو فضلتي تمدحي فيه بعد مدة قصيرة حتلاقبه تحسن كتيير - الموضوع كله جانب نفسي و ثقة في النفس بسسس- لو حسستيه انه ممتاز وانك فرحانة بيه و سمع اهاتك (اوعوا تهملو موضوع الاهات ) والله هيحس انه راجل بجد و هيعمل قصار جهده عشان يفرحك تاني بس اوعي تبالغي في المجاملة عشان لو حس انها مجاملة عتبقي خربتي كل حاجة بنيتها.
    بس صدقوني حتى لوكانت في الاول مجاملة بعد مدة حتبقي تقوليها من قلبك.
    وكمان احنا يا بنات لينا دخل في الموضع ازاي
    بتلاقي ان البنت بتحب انه جوزها يعملها كدا و كدا وهو معملهاش . النتيجة انه الراجل خلص و شبع و هي ولا حاجة
    العيب فينا احنا عشان احنا بنكون عاوزين حاجة معينة بس مبنتكلمش مكسوفين.
    طب هو هيعرف منين. عشان كدة الحوار ضروري مفيهاش حاجة لو قلتيلو انك بتحبي كدا و كدا هو ساعتها حيبقي مبسوط بيك وتاني مرة حتبقوا انتوا الاتنين مبسوطين عشان كل واحد ابتدا يتعرف على التاني اللي بيعجبه و اللي مبيعجبوش
    وكمان حاجة يا بنات بتلاقي بنات كتير لما تشتري متلا بلوزة بتكون عجباها طبعا -مدام اشترتها يعني عجباها- المهم لما بتلبسها قدام جوزها او خطيبها تقول
    ياااااي البلوزة مش حلوة خالص عليا -طبعا مستنية منه يقولها لااااااا بالعكس دي بتجنن عليك- و بالفعل حيقولك كدة بس بعديها بكام مرة حتلاقيه بيقولها مجاملة و ممكن انك في يوم انك تتفاجئي لما تسمعيه بيقولك صح دي مش حلوة خالص وهنا الكارثة انتي اللي قللتي من شانك و دتية صورة وحشة و يوم بعد يوم اتعود عليه و صدقها
    المصيبة انك بتلاقي زوجة اشترت لانجري جديد و لما بتلبسه بتقول مش حلو صححححح
    طب هو ازاي حيشوفك حلوة مدام انتي اديتية صورة وحشة من البداية
    دايما كوني واتقة في نفسك و امدحي كتييييييييييييييييير فيك و فجسمك و في هدومك عشان توصليلو الاحساس دة ساعتها حتى لوكنتي وحشة حيشوفك حلوة
    انا كمان كنت بعمل كدة بس الحمد لله ابتديت ابطل العادة دي

وكنت سمعت مرة دكتورة بتقول ان المراة بتتاتر باللمس اما الراجل بالمشاهدة عشان كدةنصحت ان المعاشرة من الاحسن تكون في الضوء عشان هو بيستمتع بالمشاهدة سس حنتفضحححح
    وحاجة كمان للبنات المخطوبات كنت مرة سمعت اخصائية نفسية بتتكلم عن العلاقة بين المخطوبين قالت انهم يخرجوا كتيييير مع اصحابه و هي دورها انها تلاحط بيتعامل ازاي معاهم عشان معاها اكيد حيكون امور و لطيف و طلباتك اوامر بس مع اصحابه لااااااااااااااا حاجة تانية خالص و هنا حتشوفيه علي حقيقته
    هنودة مرسي كتتتتير علي البيبي دول اسفة بتهبك معايا بس و الله عندي مشكلة كبيييييرة في المصطلحات
    عايزة اسالك علي الكورساج هو عجبني بس حسيت انه مش حلو للمس هو حلو للرؤية بس بمعنى انه لمل يلمسك جوزك مش حيحس بجسدك وكانه بيلمس كرتونة او بلاستيك جامد فاهمني يا بنات ياريت اعرف رايكم
    بعتدر على الركاكة في الاسلوب لسه بتعلم اتكلم مصري بس لاحطت ان المصريات بيعرفوا يتكلموا كتيير احنا في المغرب بنقول عليكم لسنكم حلو
    ولو مثلا واحدة بتعرف واحد مصري صحبتها بتقولها بتعرفي راجل مصريييييييييييي
    اكيييييييد حيدوخك بكلامو
    يا بخت ازواجكم بيكم يا ريت يا هنودة تعملي موضوع عن الكلام الحلو عشان انا مبعرفش اتكلم خالص مع اني مدركة مدى اهمية الكلام الحلو في العلاقة الزوجية و كمان زوجي رومانسي كتتتتر وبيتكلم كتير عكسي خالص بعرف اقول كلمة واحدة بحبك و بمووت فيك بسسسسسس حيجي يوم حيشدني من شعري بس حيلاقيني ساعثها صلعة عشان انا من دلوقتي و شعري خفيف و جوزي بيتريق عليا و بيقولي عندك خريطة في راسك
    اادي الشارع الكبيير الرئيسي و دول شوارع فرعية ثانوية زي دروب ياااااااااااااااااااايييييييييييييييييييي
    وانتن احبكن في الله و مرسي كتتتتر

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )
    الردود: 271
    اخر موضوع: 26-09-2009, 08:07 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ