انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 4 من 112 الأولىالأولى 123456781454104 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 31 الى 40 من 1114

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

فى دنيا ملهاش امان ...بلاد الله لخلق الله
    الردود
    447
    يا بنات النهاردة اختنا وحبيبتنا دندونة عندها اول ميعاد للسونار

يالا نكثف لها الدعاء ان ربنا يكرمها ويبارك لها فى اجنتها ويطمنها عليهم ويسمعها نبضهم ويكونوا تؤام يارب كاملين الخلقة والخلق ذرية طيبة ليس فى خلقها زيادة ولا نقصان

اميــــــــــــــــــــــــــــــن

ياله يا دندونة مستنينك تطمنينا

تعقيب كتبت بواسطة lamis2009 عرض الرد
    السلام عليكم

PoliteGirl أختي مع اني ما بعرفك بس حبيت أكتبلك و قلك الحمد لله انك وصلتي
    مع جوزك لحل يرضيكم وماتزعلي حالك لانك مو لوحدك انا كمان جوزي كان رافض
    تماما بس الحمد لله اقتنع هلأ الله يكتبلك الحمل في أقرب وقت
    حبيبتى لميس

جزاك الله خير و احنا هنا كلنا اخوات وبنعرف بعض وبنحب بعض فى الله

وفعلا الحمد لله الذى هدانا لهذا الحل وربنا يكرمنى يارب ويكرم كل البنات بالذرية الصالحة

وانا فعلا لما قريت كلام البنات لاقيت ان معظم الأزواج فعلا بيكونوا مش موافقين فى الأول ...ربنا يهديهم والله ويرزقنى ويرزقك ويرزق كل اخواتى بالذرية الصالحة اللهم امين
    تعقيب كتبت بواسطة وارفة عرض الرد
    آميييييييييييييييييين يارب العالمين
    ما شاء الله ولا حول ولاقوة إلا بالله
    ألف مبرووووووك أولا على صلحك أنتي وجوزك ويارب ما يكون في تاني زعل ابدا
    وربنا يآلف ما بينكم يارب في الخير دايما يارب
    ومبرووووووووك لرجوعك على المنتدى وبيتنا الكبير
    ربنا يخلينا لبعض يارب وربنا يرضيكي بالذرية الصالحة المعافاة من دون عمليات يارب
    ويخليك هلا وتخاويها يارب آمييييين
    حبيبتى وروفة

اللهم امين ... اللهم امين ... اللهم امين

الله يبارك فيك يا حبيبتى ... والله انتوا كنتوا وحشينى جدا جدا جدا جدا بس الواحد لما بيبقى متضايق مش بيبقى نفسه يضايق اللى بيحبهم

بس فى الأخر انتوا اللى خففتوا عنى بكلامكم الجميل والله

ربنا يخلينا لبعض ونفضل كدة نقف جنب بعض فى الشدة وفى الفرح ياب العالمين

ربنا يكرمك يا وروفة ويطمنك على نتيجة زوجك ويرزقك الذرية الصالحة ان شاء الله

تعقيب كتبت بواسطة lollypopy79 عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    إزيكم يا بنات
    مبروك التجمع الجديد و يا رب يا رب يكون فاتحة خير علينا كلنا يا رب
    و قبل ما يخلص نفرح بحمل كل البنات اللي إبتدوا في العملية
    و من بعدهم وارفة و أم بودي و كل المقبلات على العملية
    و أم راغب تنزل مصر و تتم عمليتها على خير و نفرح بحملها يا رب
    و يا رب يا بولايت تحملي الشهر ده من غير لا عملية و لا حاجة يا رب
    لولى يا حبيبتى

انا حعمل بنصيحتك وحهتم بالأدوية وخصوصا الكلوجوفاج زى ما قولتيلى وربنا يسهل ويرزقنى ويرزقك يارب ونخاوى بناتنا يارب العالمين

بوسيلى ملوكة الأمورة

تعقيب كتبت بواسطة ريناد 2005 عرض الرد
    ازيك يا حبيبتى وربنا يصلح ليكى الحال إانتى وزوجك وربنا يهديه لكى و يهئ ليكى خير إن شاء الله وربنا يكرمك من أوسع أبواب رزقه أنا وانتى والى فى الملف كلهم يارب العالمين وييسر لنا أمرنا ولا تكلنا إلى نفسنا طرفة عين أبدا وأرحمنا وا عفو عنا يارب أنت الرؤوف والرحيم أرحم ضعفنا واجبر كسرنا وربنا يكرمك يا حبيبتى إدعيلى ربنا يفك همى زى مافك همك انتى وزجك علشان أنا برده فى نفس مشكلتك وربنا يهدى الجميع
    اللهم امين ...اللهم امين ... اللهم امين

معلش يا ريناد طبعا انا اكتر واحدة حاسة بيكى لأنى لسة خارجة من نفس المشكلة

ربنا يا حبيبتى يفك همك ويهدى زوجك .... ومعلش اقعدى معاه بالراحة كدة وفى ساعة صفا وشوفى هو مش موافق ليه

وقوليله انك بتحبيه ولو مش بتحبيه مكنتيش بقى نفسك فى اولاد منه وكمان صلى وادعى كتير وقولى الدعاء اللى اختنا وارفة قالتهولى ( اللهم دبر لى امرى فأنا لا احسن التدبير ...انت العليم القدير )

وفى دعاء تانى تقوليه برضه علشان زوجك ربنا يهديهولك كنت قريته من على النت والله مفعوله سحر بس لو داومتى عليه

حقولهولك انت وكل البنات علشان اى واحدة جوزها يعصلج معاها تقوم تدعى الدعاء ده

{ يا رفيق يا شفيق ... انت ربى الحقيق .. ادفع عنى الضيق انك على كل شئ قدير .. يا ذا العرش فرج عنا ... فأن ارزاقنا عليك .. الحمد لله الكافى ..ز حسبى الله وكفى .. ليس من الله منجى ... ليس وراء الله منتهى .. توكلت على الله ربى ورب العالمين

اللهم ان ( .... فلان ..... )عبد من عبيدك , خلقته كما خلقتنى , ليس له فضل على الا ما فضلته على به , فاكفنى شره , وارزقنى خيره , واقذف لى فى قلبه محبتى , واصرف عنى اذاه , لا اله الا انت سبحان الله رب العرش العظيم وصلى الله على محمد وعلى آله وصحبه اجمعين ...امين وافوض امرى الى الله ان الله بصير بالعباد

اللهم انك انت العزيز الكبير وانا امتك الضعيفة الذليلة التى لا حول لها ولا قوة لها الا بك , اللهم سخر لى ( ... فلان ...) كما سخرت فرعون لموسى , ولين لى قلبه كما لينت الحديد لداود , فأنه لا ينطق الا بأذنك , ناصيته فى قبضتك , وقلبه فى يدك , جل ثناء وجهك , يا ارحم الراحمين }

امين ... امين ...امين

وطبعا بتقولى اسم زوجك وربنا يا حبيبتى يهديهولك ويوافق ويرزقك الذرية الصالحة اللهم امين ... استخيرى ربنا كمان يا ريناد وربنا ان شاء الله حيهديكى للى فيه الخير وحقولك زى ما البنات وانت منهم قولتلولى ان كل شئ بميعاد وان ربنا اكيد شايلك الأحسن ان شاء الله

تعقيب كتبت بواسطة ام راغب H عرض الرد
    الف الحمد لله على سلامتك حبيبتي
    ومبروك الصلحة والتفاهم
    ربي يباركلكم ويبارك فيكم ويجمعكم على خير
    ويرزاكم الذرية الصالحة البارة عاجلا غير اجل بازان الله
    حبيبتي لا شكر على واجب احنا خوات
    ويريت تضيفيني علشان انا كتيييييييييير مشتاء اتعرف اكتر عليكي
    وانا بعتلك ايميلي يارب تكوني شفتي
    حبيبتى ام راغب

وحشتينى والف سلامة على اخوكى ... ربنا ما يرجعهاله تانى يارب ويشفيه ان شاء الله

وربنا يسهل لك الحال ويفتحوا المعبر وتيجى تنورى مصر وربنا يرزقنى ويرزقك الذرية الصالحة يارب العالمين

انا طبعا ضيفتك عندى على الماسنجر وهو منور بأسمك وايميلك الجديد

اشوفك قريب ونتكلم كتييييييييير ان شاء الله

تعقيب كتبت بواسطة valeen عرض الرد
    حبيبتي وحشتينا جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وفعلا كان ناقصنا وجودك معانا الحمد لله انك بخير والأمور بينك وبين زوجك هديت .....ولما تراجعي اللي انا كتبته قبل كده هتلاقي ان الحاجات دي بتتكرر كتير .....لكن فعلا الهدوء والتفاهم بيزيل اي خلافات ......ويمكن ربنا عمل كده لأن ده الأفضل ليكي .....ان شاء الله ربنا يرزقك بالحمل السليم المعافى من غير عمليات ونفرح بالخبر ده قريب وتسبقيني في الحمل كمان يعني انا لسه هاروح لدكتور حسام في اواخر شهر يوليو يارب على ما اروحله تكوني فرحتيني بخبر حملك ...علشان بعد كده ربنا يرزقني انا كمان واستشيرك في كل مرحلة من مراحل الحمل .....المهم يا ستي احنا نفوض امورنا لله ما فيش ارحم منه وهو اللي بيده كل شيء وهو اللي هيدبرلنا امورنا بحكمته .......
    فالين يا حبيبتى

شكرا على دعائك يا قمر وربنا يتقبله منك يارب

وان شاء الله كلنا نبقى حوامل ونروح بقى تجمع حوامل التؤام يارب وتبقى تماتيمووو بقى هى المستشارة بتاعتنا ... ربنا يخليلها اولادها يارب ويبارك لها فيهم

والله يا فالين انا فعلا متوكلة على الله ورميا حمولى كلها عليه وعارفة ان ربنا مش حيخيب املى لأنه هو الرؤف الرحيم

تعقيب كتبت بواسطة ام إيلان عرض الرد
    السلام عليكم أناأول مره أشارك معاكم بس كنت متابعه من زمان بس ماكنت أقدرأشارك بس دخلت عشان أقول تجربتي بعد مرور 6سنوات إنتظار كلها تجارب ومستشفيات وممرخات والحمدلله على كل شي على فكره أنامبتدئه على الكتابه بكتب بصعوبه بس عشان خاطركم أحاول أكتب تجربتي القصه من البدايه...وحده من صديقات أختي صارلهامده ماحملت وبعد فتره قالت لي أختي أنها حامل سألتها وش سوت ماشاء الله قالت ذهبت لمستشفى الملك فيصل التخصصي بالرياض بس أناساكنه برى الرياض وش اسوي وبعد محاولات اقتنع زوجي وذهبنا إلى أفضل مستشفى بنظري كيف العنايه كيف الاهتمام وعلى حساب الحكومه الله يحفظهم المهم سويت التحاليل وأشعه وزوجي أيضا وإتضح أنا مشتركين في المشكله وبدون لف ودوران قال الدكتور المشكله عند الزوج بسيطه والزوجه بسيطه بس يوم صار من الطرفين صارت صعبه وماينفع الإاطفال الأنابيب وشفوا المفأجاه زوجي بغى يقطع الأوراق وكنا بتظارب في المستشفى والغى الموعد الجاي وكنت أنا بتجنن وصلت لزعل بينا ودخلت أبوه عشان يقنعه مارضي وبعد فتره أناأدور فتوى وأعطيه مايبغى يقراها وكنت أصلي وأدعي وابكي دأيما سبحان الله في أخذأجازه وذهب الى مفتى المملكه والحمد لله جاء فرحان وأنامادري الي يقول بسرعه إلبسي ونلروح المستشفى ونبدا بأجراء العمليه والحمد لله من أول محاوله حملتتتتتتتتتتتتت وجبت أحلى إيلان في العالم ومن ذاك اليوم وأناأي أحد يسألني أدله على المستشفى بعد الله عزوجل في علاه
    ربنا يبارك لك فى ايلان
    واهلا بيكى معانا ... نورتى الملف
    تعقيب كتبت بواسطة ام حمودي وأيوتي عرض الرد
    مبرووك الجزء الجديد
    وان شاء الله يكون خير عالجميع
    والله يرزق الجميع الذرية الصالحة

بولايت جيرل
    كتير انبسطت بردك والحمدلله انو اتصالحتي انتي وجوزك
    الله يخليكم لبعض
    وان شاء الله انك بتحملي بدون عمليات
    كوني واثقة يا قلبي انو كل تأخيرة فيها خيرة
    والخيرة فيما اختاره الله
    بوسيلي هلول
    والعصابة بتسلم عليكي هههههههههه
    تماتيموووو يا قمر

ازيك يا حبيبتى وحشانى مووووووووووووووت

انا فعلا والله متفائله الحمد لله وبقول يمكن ربنا يكرمنى خصوصا ان دى اول مرة اخد فيها منشطات فى حياتى وعندى امل فى ربنا كبييييييير انه يرزقنى بأذن الله

اخبار العصابة ايه ... طبعا مطلعيييين عينك

والله قلبى معاك ... بس خلى بالك يا تماتيمووو الأيام دى رغم صعوبتها لكن بتبقى احلى ايام

والله انا لسه فاكرة هلا فى اول 3 شهور دول كانت رهيبة وكنت مش بنام خااااااااااااالص ... وانا ابقى صاحية معاها وجوزى نايم جنبى بيشخر

كنت ببقى متغاظة منه قوى بس هو كان دايما يقولى امال الجنة تحت اقدام الأمهات ازاى

وادينى اهه حمووووووت واكرر التجربة دى تانى لأن بجد احساس الأمومة احساس جميل ربنا ما يحرم حد منه ابد ابد ابد يارب

وافتكرى لما كنت بقولك نامى كتييييييييييييييير لأن النوم ده حيبقى ذكريات

ربنا يخليهم ويبارك فيهم يارب يا تماتيمووو

والله بحب اولادك دول قوى لأنى متابعاهم من قبل ما يتوالدوا وهما لسة فى بطنك ... وان شاء الله لو رحت تانى امريكا لازم اروح ميتشجن علشان اشوف او اروح لك الأردن اقرب لما تروحى هناك ان شاء الله

تعقيب كتبت بواسطة سحر الندى عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    انقطعت عنكم فتره وسويت التلقيح المجهري وحافظت على نفسي
    وكنت حريصه جدا على نفسي
    وكلفتني العمليه ديون قصة ظهري
    وفشلت العمليه
    الحمد لله على كل حال
    انا بحاجه الى دعائكم يااخواتي منكل قلب صادق
    ماادري حسيت ان الدمعه تكسرت بقلبي
    حبيبتى سحر الندى

قدر الله وما شاء فعل ... ربنا يا حبيبتى يفك كربك ويرزقك تسددى ديونك ... ويكرمك بالذرية الصالحة من غير عمليات ولا شئ

هى نفسك واعرف دايما ان عسى ان تكرهوا شئ وهو خيرا لكم وعسى ان تحبوا شئ وهو شر لكم

الردود
    1,995
    السلام عليكم

مبروك افتتاح الجزء الجديد
    وياارب يكون فاتحة خير على كل المقبلات على العمليه وكل المنتظرات ان شاء الله
    لا تنسونا من دعاؤكم
    ولى عوده للمتابعه ان شاء الله

الردود
    23
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
    ازيك فالين وكويس انك خليتى مامتك تحجز لك هناك عشان ما تعانيش
    وبعدين ممكن تروحى الاول من غير زوجك بس يكون معاكى كل تحاليلك السابقة لو عندك انتى وزوجك وياريت يكون تحليل زوجك من فترة قريبة او خلى مامتك تسألهم
    وبعدين اول زيارة بتقعدى مع المنسقة وتكتب شوية بيانات عنك وبتدخلى لدكتور حسام وبيسألك عن المعلومات دى وشوية اسئلة تانية وبعدين تجهزى عشان السونار المهبلى ودة بيكشف الرحم وحجمة والمبيض وما تقلقيش
    وبعدين بتقعدى مع دكتور حسام تانى وبيسألك برضوا شوية اسئلة وبيحدد لكى العلاج لكى ولزوجك ولو لكى اى استفسار اسألية وما تتحيريش لانة بيحب انك تستفهمى عن اللى محيرك
    وممكن تسألية فى خلال قد اية ممكن جوزك ينزل عشان العملية لو مش هاينزل معاكى وكمان فى خلال قد اية هاتعملى العملية تبع تقيمة(هو مش بحدد مدة محددة لانها بتتوقف على مراحل العلاج)
    وهو دكتور كويس ما تقلقيش بس هى دى الزيارة اللى هاتقعدى معاة فيها كتير لان لحد دلوقتى انا مشفتوش تانى بس بصراحة اى حاجة بتسألى المنسقات وكمان هو بيظبط المراحل اللى انتى هاتدخليها وهم بيعرفو منة وبيحدد لك العلاج ومواعيدة وكل خطوة بتدخليها بتلاقى المنسقات بيعرفوكى هاتعملى اية
    اما تانى زيارة كانت مع دكتورة قعدت توضح لى العلاج واهمية المواعيد وقعدت اسألها وهى بصراحة كويسة كمان وبالها طويل
    وتالت زيارة كانت للمنظار وما تخافيش وربنا معاكى وهو ببنج كلى ومش بتحسى بالم بس بينزل شوية دم لمدة كام يوم بعدة ودة عشان الاطمئنان عالرحم ووصفولى الحقن التحضيرية وكيفية اخذها بس انا اللى بخاف من الحقن
    وما تقلقيش خالص لو حبيتى اى حاجة اسألى وما يهميكيش وربنا يوفقك
    ودعواتك

الردود
    84
    اول حاجة احب اقول ل بولايت جيرل ان انا سعيدة جدا جدا انها دلوقتى نفسيا بقت افضل كتير ورجعت تانى تنور الملف , وربنا يهديلها جوزها ويخليلها بنتها يارب , ومعلش حبيبتى كل تأخيرة وفيها خيرة , ربنا ما بيعملش حاجة وحشة ابدا , وله حكمة فى كل حاجة هو بيعملها ( وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم , وعسى ان تحبوا شيئا وهو شر لكم )

تانى حاجة , احب ابشركم انى رحت عند الدكتور عشان اشوف كيس الحمل لأول مرة ( والله يا بنات ماخبيش عليكم كنت خايفة اكتر من اليوم بتاع التحليل ) ولكن الحمد الله الدكتور طمنى وورانى النبض وقالى المرة الجاية بعد اسبوعين هخليكى تسمعية , وكان كيس واحد بس مش كيسين , بس الحمد الله على كل شيئ , فضل ونعمة من الله , هو انا كنت طايلة !!!!

يارب ما تحرم كل واحدة من اللحظة دى ابدا , يا رب تفرح وتسعد كل محرومة يا رب

يا بنات عاوزين ندعى لأختنا روضة الاحبة , هى المفروض هتروح تعمل اول سونار بعد بكرة وقلقانة اوى

سلامى ليكم كلكم , وربنا يتمم بخير لكل البنات المقبلات على العملية ويوفق البنات المنتظرات النتيجة ويطمنهم يا رب , ويكمل على خير لكل الحوامل .
    آخر مرة عدل بواسطة dondona78 : 10-06-2009 في 02:30 PM

الردود
    23
    معلش فالين اول زيارة كمان بيعملك تحاليل كتير واعتبرى انة بيبدأ معاكى من الاول بس اعرفى انك بتبدأى صح
    والزيارة دى كانت قبل ال ........... بفترة لانى عارفة ان فى تحاليل تبعا لميعادها عشان كدة انا حجزت فى الميعاد دة
    وما تنسيش تدعيلى لو روحتى الحرم معلش بقى يا جميل هاتعبك معايا

الردود
    23
    مبروووووووووووووووووووووك dondona78 وربنا يتم حملك على خير ويجعله ذرية صالحة
    ويارب يسعد كل واحدة فى الملف بالحمل السليم المعافى والذرية الصالحة الطيبة

فى دنيا ملهاش امان ...بلاد الله لخلق الله
    الردود
    447
    تعقيب كتبت بواسطة dondona78 عرض الرد
    اول حاجة احب اقول ل بولايت جيرل ان انا سعيدة جدا جدا انها دلوقتى نفسيا بقت افضل كتير ورجعت تانى تنور الملف , وربنا يهديلها جوزها ويخليلها بنتها يارب , ومعلش حبيبتى كل تأخيرة وفيها خيرة , ربنا ما بيعملش حاجة وحشة ابدا , وله حكمة فى كل حاجة هو بيعملها ( وعسى ان تكرهوا شيئا وهو خير لكم , وعسى ان تحبوا شيئا وهو شر لكم )

تانى حاجة , احب ابشركم انى رحت عند الدكتور عشان اشوف كيس الحمل لأول مرة ( والله يا بنات ماخبيش عليكم كنت خايفة اكتر من اليوم بتاع التحليل ) ولكن الحمد الله الدكتور طمنى وورانى النبض وقالى المرة الجاية بعد اسبوعين هخليكى تشوفية , وكان كيس واحد بس مش كيسين , بس الحمد الله على كل شيئ , فضل ونعمة من الله , هو انا كنت طايلة !!!!

يا بنات عاوزين ندعى لأختنا روضة الاحبة , هى المفروض هتروح تعمل اول سونار بعد بكرة وقلقلتنة اوى

سلامى ليكم كلكم , وربنا يتمم بخير لكل البنات المقبلات على العملية ويوفق البنات المنتظرات النتيجة ويطمنهم يا رب , ويكمل على خير لكل الحوامل .
    دندونة يا حبيبتى

الف الف الف الف مبروك على انك اطمنتى على جنينك ... ربنا يبارك لك فيه يارب ويتمم حملك على خير

ومتزعليش يا دودو انا اخر مرة كنت هناك فى جنين اتعرفت على واحدة كانت عاملة العملية مع دكتور حسام من زمان ايام ما كان فى المركز القديم مش ده

وقالتلى انه كان مرجعلها 5 اجنة وبرده مثبتش غير واحد بس وكان معاها ابنها عنده سنتين ونصف زى القمر بسم الله ما شاء الله عقبالك يارب وهى كانت رايحة تانى تعمل العملية علشان نفسها تخاويه

وقالتلى ان الدكتور قالها ان الحمل بطفل واحد بيكون مريح اكتر من التؤام وربنا يدى كل البنات يارب وانا منهم يارب العالمين
    اما بالنسبة لى انا مفوضة امرى لله وبقول يارب ارزقنى وان شاء الله الله قريب مجيب الدعاء

احبك فى الله

الردود
    23
    ازيك بولايت جيرل
    عاملة اية يارب تكونى بخير ويرزقك ربى الذرية الصالحة على فكرة انا قرأت شوية فى مشكلتك وحبيت اقولك انى تقريبا مريت بنفس تعسف زوجك وما كنش قدامى الا ربنا ودعيتة والحمد لله وربنا يتم الموضوع على خير
    وما يمنعش ان فية شوية تقلبات كل شوية بس الحمد لله لينا اذنين
    هههههههههههههههههه
    وربنا يسعدك ويرزقنا جميعا الذرية الصالحة

الردود
    1,075

flower3

تعقيب كتبت بواسطة ام إيلان عرض الرد
    السلام عليكم أناأول مره أشارك معاكم بس كنت متابعه من زمان بس ماكنت أقدرأشارك بس دخلت عشان أقول تجربتي بعد مرور 6سنوات إنتظار كلها تجارب ومستشفيات وممرخات والحمدلله على كل شي على فكره أنامبتدئه على الكتابه بكتب بصعوبه بس عشان خاطركم أحاول أكتب تجربتي القصه من البدايه...وحده من صديقات أختي صارلهامده ماحملت وبعد فتره قالت لي أختي أنها حامل سألتها وش سوت ماشاء الله قالت ذهبت لمستشفى الملك فيصل التخصصي بالرياض بس أناساكنه برى الرياض وش اسوي وبعد محاولات اقتنع زوجي وذهبنا إلى أفضل مستشفى بنظري كيف العنايه كيف الاهتمام وعلى حساب الحكومه الله يحفظهم المهم سويت التحاليل وأشعه وزوجي أيضا وإتضح أنا مشتركين في المشكله وبدون لف ودوران قال الدكتور المشكله عند الزوج بسيطه والزوجه بسيطه بس يوم صار من الطرفين صارت صعبه وماينفع الإاطفال الأنابيب وشفوا المفأجاه زوجي بغى يقطع الأوراق وكنا بتظارب في المستشفى والغى الموعد الجاي وكنت أنا بتجنن وصلت لزعل بينا ودخلت أبوه عشان يقنعه مارضي وبعد فتره أناأدور فتوى وأعطيه مايبغى يقراها وكنت أصلي وأدعي وابكي دأيما سبحان الله في أخذأجازه وذهب الى مفتى المملكه والحمد لله جاء فرحان وأنامادري الي يقول بسرعه إلبسي ونلروح المستشفى ونبدا بأجراء العمليه والحمد لله من أول محاوله حملتتتتتتتتتتتتت وجبت أحلى إيلان في العالم ومن ذاك اليوم وأناأي أحد يسألني أدله على المستشفى بعد الله عزوجل في علاه
    ما شاء الله ....ربنا يخليلك ايلان ويحفظها ويجعلها من الصالحين ويرزقك بأخواتها

الردود
    115
    تعقيب كتبت بواسطة dondona78 عرض الرد

تانى حاجة , احب ابشركم انى رحت عند الدكتور عشان اشوف كيس الحمل لأول مرة ( والله يا بنات ماخبيش عليكم كنت خايفة اكتر من اليوم بتاع التحليل ) ولكن الحمد الله الدكتور طمنى وورانى النبض وقالى المرة الجاية بعد اسبوعين هخليكى تسمعية , وكان كيس واحد بس مش كيسين , بس الحمد الله على كل شيئ , فضل ونعمة من الله , هو انا كنت طايلة !!!!

يا بنات عاوزين ندعى لأختنا روضة الاحبة , هى المفروض هتروح تعمل اول سونار بعد بكرة وقلقانة اوى

الحمد لله يارب يكمل فرتك والله انا بدعيلك في صلاتي انت وروضة الاحبة وكل البنات يارب يتبت حملك ويرزقك الذرية الصالحة الحاملة لكتاب الله وعقبالنا يارب

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ