انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 16 الأولىالأولى 12345678915 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 159

الموضوع: افضل العروض الحصرية علي افضل ماركات ( ,,, الكيراتين ,,, الاصلي ,,,) هنا وبسسسسسسس

الردود
    575
    تعقيب كتبت بواسطة مولز عرض الرد
    ربنا يوفقك!!

ميرسي ياقمر

الردود
    575
    تعقيب كتبت بواسطة Sarrora عرض الرد
    شكرا ليكي كتيييير على الرد وان شاء الله رح اروح باقرب وقت لانه انا زعلانة على شعري كتير
    وان شاء الله الاقي دكتور كويس ويقدر يفيدني
    انا رح اروح عالدكتور واحكيلك شو حكالي وشو اعطاني
    بس عندي سؤال
    صاحبيتي حابة تعمل الكيراتين بس فيه مشكلة حضرتك قلتي انه كلوريد الصوديوم بيخرب الكيراتين وبيوقف مفعوله بس هي مغرمة بشي اسمه سباحة دايما بتروح عالمسابح وعالبحر
    هيك بيخرب شعرها صح؟ لو حطت بونيه او غطا للراس بيحمي الشعر ؟ ولا تنسى الموضوع
    انا شاكرة تجاوبك معانا الله يجزيكي كل خير وبميزان حسناتك يارب

اهلا بكي اختي تحط بونية وبيحمي شعرها ان شاء الله وبالتوفيق لكي

الردود
    17

explain استفسارااااااااااات ضرورية

شكرا على مجهودك بس انا عندي كذا استفسار
    1-هوة فين نوع كيراتين بيفرد الشعر طول العمر يعني مش هحتاج اني اعمله مرة تانية خالص؟وياترى موجود عندك النوع ده؟
    2-الانواع اللي حاطاها هيه دي فرد ؟ولا علاج ؟ولا الاثنين مع بعض؟ومدتها اد ايه ؟
    3-لو عملت صبغة وبعدين الكيراتين اللي هوة نوعه(فرد وعلاج مع بعض)في نفس اليوم ميأثر على الشعر؟
    4-بعد عمل الكيراتين ينفع ارجع استعمل فيتامينات او لوسيون للقشرة على فروة الراس (لو فرضا عالجت القشرة قبل الكيراتين بس رجعت بعد الكيراتين )؟
    5-النوع اللي هوة خالي من الفورمالدهيد ده بيعالج بس؟؟ لاني سمعت ان مادة الفورمالدهيد هيه اللي بتفرد عشان كده لو واحدة شعرها مجعد لازم تستعمل نوع فيه المادة دي؟؟؟؟
    6-ممكن تبعتيلي على الخاص اسماء كوافيرات ثقةواسعارها معقولةفي القاهرة وياريت لو بورسعيد عشان انا عايزة اشتريه والكوافيرة تعملهولي هيتكلف كام ولو صبغة قبله كمان هيبقى كام؟
    7- لو شعري مجعد وهايش ومتقصف ياترى اي نوع يناسب شعري اكتر وممكن تقوليلي سعره بالمصري كام على الخاص بليز؟
    8-ايه احسن ماركة صبغة استعملها قبل الكيراتين؟؟ومتوقعش الشعر
    9- هوة ايه الكلارفينج ده؟؟؟
    10-بعد عمل الكيراتين ممكن تقوليلي احافظ على شعري ازاي واستعمل ايه ومستعملش ايه وياريت تكتبيلي اسماء المنتجات وماركتها الي استعملها بعد الكيراتين ؟
    11-هل ينفع بعد الكيراتين اسشور شعري عادي او استعمل موس او اعمل حمام زيت يعني ايه اللي ممكن وايه اللي لأ حفاظا على الكيراتين؟
    12- لو عايزة نوع يخلي الشعر مفرود تماما يبقى اخد اي نوع من الكيراتين ولو عايزة الشعر فيه تموجات بسيطة بس طبعا طري وناعم برضه استعمل اي نوع ويا ترى ده بيعتمد على الطرييقة اللي الشعر بيتفرد بيها ولا ده يعتمد على النوع مع العلم ان شعري مجعد ومجهد تماماااااا

وشكراااااااا

الردود
    575
    تعقيب كتبت بواسطة desert-rose عرض الرد
    شكرا على مجهودك بس انا عندي كذا استفسار
    1-هوة فين نوع كيراتين بيفرد الشعر طول العمر يعني مش هحتاج اني اعمله مرة تانية خالص؟وياترى موجود عندك النوع ده؟
    2-الانواع اللي حاطاها هيه دي فرد ؟ولا علاج ؟ولا الاثنين مع بعض؟ومدتها اد ايه ؟
    3-لو عملت صبغة وبعدين الكيراتين اللي هوة نوعه(فرد وعلاج مع بعض)في نفس اليوم ميأثر على الشعر؟
    4-بعد عمل الكيراتين ينفع ارجع استعمل فيتامينات او لوسيون للقشرة على فروة الراس (لو فرضا عالجت القشرة قبل الكيراتين بس رجعت بعد الكيراتين )؟
    5-النوع اللي هوة خالي من الفورمالدهيد ده بيعالج بس؟؟ لاني سمعت ان مادة الفورمالدهيد هيه اللي بتفرد عشان كده لو واحدة شعرها مجعد لازم تستعمل نوع فيه المادة دي؟؟؟؟
    6-ممكن تبعتيلي على الخاص اسماء كوافيرات ثقةواسعارها معقولةفي القاهرة وياريت لو بورسعيد عشان انا عايزة اشتريه والكوافيرة تعملهولي هيتكلف كام ولو صبغة قبله كمان هيبقى كام؟
    7- لو شعري مجعد وهايش ومتقصف ياترى اي نوع يناسب شعري اكتر وممكن تقوليلي سعره بالمصري كام على الخاص بليز؟
    8-ايه احسن ماركة صبغة استعملها قبل الكيراتين؟؟ومتوقعش الشعر
    9- هوة ايه الكلارفينج ده؟؟؟
    10-بعد عمل الكيراتين ممكن تقوليلي احافظ على شعري ازاي واستعمل ايه ومستعملش ايه وياريت تكتبيلي اسماء المنتجات وماركتها الي استعملها بعد الكيراتين ؟
    11-هل ينفع بعد الكيراتين اسشور شعري عادي او استعمل موس او اعمل حمام زيت يعني ايه اللي ممكن وايه اللي لأ حفاظا على الكيراتين؟
    12- لو عايزة نوع يخلي الشعر مفرود تماما يبقى اخد اي نوع من الكيراتين ولو عايزة الشعر فيه تموجات بسيطة بس طبعا طري وناعم برضه استعمل اي نوع ويا ترى ده بيعتمد على الطرييقة اللي الشعر بيتفرد بيها ولا ده يعتمد على النوع مع العلم ان شعري مجعد ومجهد تماماااااا

وشكراااااااا

اعتقد انك بعتيلي ايميل ورديت عليكي وبعتلك رقمي تكلميني
    عموما اقري موضوعي ده هيفيدك كتير لان معظم اسئلتك متجاوب عليها فيه

http://www.lakii.com/vb/showthread.php?t=656738

واي استفسار مش هتلاقي اجابتة في الموضوع اتصلي بيا عالرقم اللي بعتهولك عالايميل

الردود
    17

butterfly2

انا بالفعل قريت الموضوع ده وفادني كتير بس لازالت الاستفسارات دي مش فاهماها فعلا انا لسه شايفه الايميل حالا وهكلمك ان شاء الله شكرا ليكي

الردود
    181
    مشكورة عالمجهود
    بس اتا من بنغازي ليبيا وين ممكن اشتريه جزاك الله خير

الردود
    575
    تعقيب كتبت بواسطة angel_noor عرض الرد
    مشكورة عالمجهود
    بس اتا من بنغازي ليبيا وين ممكن اشتريه جزاك الله خير

اهلا حبيبتي شكرا لكي
    انا اشحنة لكل الدول العربية والعروض والاسعار موضحة بالصفحة الاولي اذا تبي اتصلي بي عالرقم الموجود في ملفي الشخصي

الردود
    575

Shop2

uuuuuuuuuuuuuuuuuup

الردود
    8
    هاااااي لو سمحتي كنت عايزة اعرف اكتر عن فو اريفر اسموث لو سمحتي لو تكتبيلي الموقع بتاع الشركة عشان مش عارفه اوصله ارجوا الرد لاني اريد ان اشتريه بس محتاجة اتاكد من مصدقية المنتج عن طريق الموقع
    شكراااااااااا

الردود
    8
    تعقيب كتبت بواسطة ريحانة الواد عرض الرد
    علبة الايفر ليس بكم والطريقة
    هاي كيفك م. اوشه كنت عايزة صورة فور ايفر اسموث عشان الصورة الموجوده غير مطابق للصورة اللي بالموقع بتاع فور ايفر سموث
    مشكووووووووووورة ارد الرد بليز

مواضيع مشابهه

1. س وج عن الكيراتين شامل شرح\ اسعار\ افضل الماركات بالتفاصيل والصور مع خبيرة الكيراتين
    بواسطة rashatal3at في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 218
    اخر موضوع: 26-10-2015, 05:22 PM
  2. الردود: 1
    اخر موضوع: 27-04-2008, 09:49 AM
  3. افضل ماركات التجميل ........
    بواسطة هدى606 في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 17
    اخر موضوع: 05-09-2002, 01:23 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ