انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 53 من 73 الأولىالأولى ... 34349505152535455565763 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 521 الى 530 من 721

الموضوع: دردشة احلى رفيقااااااااااااااااااااااات واخواااااااااااااااااااات & 14&

الردود
    1,446
    مىمى الرقيقه انتو رحتوا نهائى يعنى ولااجازه على العموم الله يكتبلكم الفيه الخير
    وين صبحياتك ياام سلمى ونور

الردود
    1,446
    ام توته
    ​الله يكملك على خير ويرزقك طفل سليم معافاه من غير زياده ولانقصان انتى صرتى بشهر الكام؟؟؟

الردود
    1,446
    ​طالبتنا النجيبه ليلاس ام بيرو القبضاى الله يوفقك ويرزقك تؤام يطلعو عينك وتقولى يامحلا ايام بيرو هههههههه شريره

الردود
    12,771
    التكريم
    (أوسمة)
    السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    ام عبوووووودي هنا يااااا فرحتي يا فرحتي
    لك وحشاااااات قد الكون
    الله يقويك و يعينك ياااا رب .... وربي عاااذرينك وااااحد و يشيب فما بالك بتوأم اللهم بارك
    الله يخليهم ليك و يحفظهم هما و عبودي و مريومة
    ان شاااء الله لما يكبرو شوية يتعدل نومهم و نحنا في انتظااارك

ام البنوتات
    انا بخيييير الحمد لله ... أخبارك انت و البنات؟؟
    الله يعينك و ان شاء الله تطلع الشقة متل ما انتي عايزة و لااا تخافي حتى لو كنت معاهم انت عندك شقة منفصلة وزوجك يعني لازم مرة مرة يشقر على أهلو

Sent from my iPhone using منتديات لكي mobile app

الله يرحم زوجك غاليتي عهودة و يربط على قلبك

الردود
    794
    الحمدلله الصفحات اتحركوا شوي ....

ام عبودي انا هلأ بالشهر الخامس .... ولادتي شهر خمسه ان شاء الله .... الحمدلله طلعتلنا فيزة زياره على امريكا عشان اولد هناك ... بس زوجي اللي كان متحمس للموضوع غير رأيه و حاسه معقد و مكلف كتير ... و بيقوللي انسى الموضوع ... الولاده مكلفه بأمريكا و بنخاف ما نعرف ندبر امورنا ... مع اني حساها بسيطه ... سألت كم وحده من صحباتي عن الولاده هناك و قالولي على طرق و ناس بيسهلوا الامور و ممكن يعملوا بطاقة تأمين صحيه مؤقته لوقت الولاده من المؤسسات الخيريه اللي هناك ... و ممكن نقعد بفندق و يكون رخيص عشان السكن هناك غالي ... و بالنسبه للتكاسي بنحاول نأجر سياره مؤقته ... و خالي قاعد هناك ما اعتقد حيقصر معانا بشيء ..... المهم من هون لشهر خمسه فرج و رحمه و يخلق الله ما لا تعلمون ... بس طبعا هذا كلله بيعتمد على جنس الجنين .. عشان لو بنت هو زوجي حيلغي الفكره تماما .... قال عشان لمن تكبر ما اتعاند و تقول عايزه اروح بلدي و تصيع ....خخخخخخخخخ .... ضحكني تفكيره و الله ....

انتي فكرتيني اول مولدت تالا .... استغفر الله استغفر الله كانت كل صلواتي مخربطه .... والاكل اسخنه 3- 4 مرات قبل مناكله ... لان كل مابدي اكل الانسه تصحى .... و زوجي ما بيرضى ياكل الا بس اكل انا ... بيحسسني بالذنب .... بس الحمدلله عدت الايام ... اتخيلي كنت اشتهي كباية الشاي اشربها ساخنه ... كانت نق نق نق نق على قولتك ... على طووووووووووووول .... و للحين طبعا .... عشان هيك الله عينك ... و منيح انك ما شديتي شعرك منهم .... لان التعب مضاعف ... و الاجر كمان ا شاء الله مضاعف ....

ام رواس كل عام و رواس بخير و صحه وهنا و يتربى فعزك ان شاء الله انتي و ابوه و تشوفيه عريس قد الدنيا ....

ميمي ... متزعليش حبيبتي من جوزك ... تلاقيه مشتاق حبتين لابوه و اهله ... و اكيد انتم لسه فأولها ... شويه كده و يتعود على وجوده معاهم و يفضالكم انتم .... هو عنده كم ميمي !!! انا برأيي ده شيء طبيعي و مع الوقت حيروح ... بس انت استغلي الوقت اللي بتفضي فيه و اقعدي ارغي هنا عالنت عندنا ...خخخخخخخخخ ... استغلال ....
    و يارب تخلصوا من تشطيب الشقه و تبقى عتبتها عتبة خير عليكم بعون الله ... بس على كده في أمل ترجعي ولا استقريتوا خلاص ؟؟؟

ام بيرو .... الله يعينك و يوفقك بدراستك ... و يعقل بيرو القبضاي على قولة او عبودي ... عجبتني دعوتها ان ربنا يرزقك بتوأم يطلعوا عينك .... هههههههههههههه ... شريره فعلا ....

الردود
    1,446
    ​سلاااااااااااااااااااام ياحلوات

الردود
    1,446
    [QUOTE=-جنان-;13492005]السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
    ام عبوووووودي هنا يااااا فرحتي يا فرحتي
    لك وحشاااااات قد الكون
    الله يقويك و يعينك ياااا رب .... وربي عاااذرينك وااااحد و يشيب فما بالك بتوأم اللهم بارك
    الله يخليهم ليك و يحفظهم هما و عبودي و مريومة
    ان شاااء الله لما يكبرو شوية يتعدل نومهم و نحنا في انتظااارك

اللهم امييييييييييين مش قدى وحشتونى جد الله يديم المحبه
    الله يعطينى الصبر وطولت البال صرت عصبيه ياسعاد وازعل من نفسى
    ماعلينا
    كيف جنان وريان الحلوين واهلك كلهم
    ها والسفره لاامريكا لسه عليها ؟؟
    وكيف المدرسه معاك زمان ماسالناك

الردود
    1,446
    [QUOTE=angelena;13492302]الحمدلله الصفحات اتحركوا شوي ....

ام عبودي انا هلأ بالشهر الخامس .... ولادتي شهر خمسه ان شاء الله ..
    ماشاء الله لسه ماعرفتى الجنس تبع البيبى
    . الحمدلله طلعتلنا فيزة زياره على امريكا عشان اولد هناك ... بس زوجي اللي كان متحمس للموضوع غير رأيه و حاسه معقد و مكلف كتير ... و بيقوللي انسى الموضوع ... الولاده مكلفه بأمريكا و بنخاف ما نعرف ندبر امورنا ... مع اني حساها بسيطه ... سألت كم وحده من صحباتي عن الولاده هناك و قالولي على طرق و ناس بيسهلوا الامور و ممكن يعملوا بطاقة تأمين صحيه مؤقته لوقت الولاده من المؤسسات الخيريه اللي هناك ... و ممكن نقعد بفندق و يكون رخيص عشان السكن هناك غالي ... و بالنسبه للتكاسي بنحاول نأجر سياره مؤقته ... و خالي قاعد هناك ما اعتقد حيقصر معانا بشيء .....
    يايت اقدر افيدك بس ماعندى خلفيه على الموضوع ادخلى ركن المغتربات فى امريكا وااساليهم اكيد بيفيدوك
    بس من وجهة نظرى اكيد مكلفه ده بلمنطق
    انتي فكرتيني اول مولدت تالا .... استغفر الله استغفر الله كانت كل صلواتي مخربطه .... والاكل اسخنه 3- 4 مرات قبل مناكله ... لان كل مابدي اكل الانسه تصحى .... و زوجي ما بيرضى ياكل الا بس اكل انا ... بيحسسني بالذنب .... بس الحمدلله عدت الايام ... اتخيلي كنت اشتهي كباية الشاي اشربها ساخنه ... كانت نق نق نق نق على قولتك ... على طووووووووووووول .... و للحين طبعا .... عشان هيك الله عينك ... و منيح انك ما شديتي شعرك منهم .... لان التعب مضاعف ... و الاجر كمان ا شاء الله مضاعف ....
    الله المستعان ويخليلنا اولادنا مانكون جاحدين نحن فى نعمه ما يحس بيها الا الفاقدها والله لاحرم اى انثى على وجه الارض
    ونترقبك ياقمر قريبا تتدخلى فى النق نق نق نق نق نق نق نق الى مالا نهايه ههههههههههه

الردود
    1,446
    اليوم يابنات
    حدث انو الست البتشتغل معاى الفلبينيه امس ابوها اتوفى الله يصبرها قطعت قلبى المسكينه ومصره انها تساااااافر
    حقها
    المشكله وييييييييييين ؟
    لو راحت من الصعب الاقى وحده تانيه الله وحده يعلم كيف لاقيتها طبعا جبتها عن طريق المكتب
    ولو سابتنى فى الوضع ده كيف ادبر امورى
    شوفوا كل واحد بهمه هى تبكى حالها وانا ابكى حالى
    بس حرااااااااااااااااااااااااام من امس دمعتها واوقفت حتى الاولاد تأثروا من دموعها

الردود
    12,771
    التكريم
    (أوسمة)
    اهلاااااا ام عبودي منووورة يا ولية هههههه
    انا والأولاد الحمد لله بخييير و شغلي الحمد لله ماشي الحال روتيييين

بالنسبة لأمريكا عندنا الفحص الطبي اول الشهر و بعديها المقابلة في القنصلية ... الله يقدم اللي فيه الخيييير

كيدايرين الاولاد و مريومة و عبوووودي ؟؟؟

Sent from my iPhone using منتديات لكي mobile app

الله يرحم زوجك غاليتي عهودة و يربط على قلبك

مواضيع مشابهه

1. دردشة احلى رفيقات& 13&
    بواسطة عزف المحبة في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 1003
    اخر موضوع: 06-09-2013, 06:21 PM
  2. دردشة دردشة وكمان دردشة ادخلوا واكلموا للنساء العضوات فقط
    بواسطة عبق الزهور2009 في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 6
    اخر موضوع: 25-09-2008, 10:41 AM
  3. احلى دردشة مع احلى فلسطينيات تفضلوووووووووووا
    بواسطة قمرفلسطين في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 226
    اخر موضوع: 03-01-2007, 02:02 AM
  4. جديد احلى دردشة مسائية على ضوء القمر مع البنات العسولات
    بواسطة سالي عسوله في ملتقى الإخــاء والترحيب
    الردود: 141
    اخر موضوع: 24-07-2006, 01:18 PM
  5. احلى طبق فول ل....احلى دردشة مطابخ!!!
    بواسطة om deema في الأطباق الرئيسة
    الردود: 5
    اخر موضوع: 27-10-2003, 10:58 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ