انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 6 من 28 الأولىالأولى ... 234567891016 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 51 الى 60 من 272

الموضوع: "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 9 )

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة jessy_inmood عرض الرد
    طيب هنود انا عاوزة اعرف معلش حاجه واستحمليني انا اشتريت مرهم بيتادين اللي قولتيلي عليه وكارباميد بس في مشكله مرهم بيتاديم دا انا فتحته لقيت لون نبيتي ازاي غامق كدا ولما استخدمه يفتح المنطقه دا ممكن كدا يزبوغها مع تكرار الاستخدام بليز ردي عليا علشان اعرف استخدمه ولا لا وممكن يكون انا اصلا اشتريته غلط ولا ايه اما بقي كارباميد استخدمه مرة واحدة قبل النوم علي ضهري ؟؟؟؟؟؟ مع العلم ان ضهري فيه حبوب ؟؟؟؟؟؟ بليز قوليلي
    بصى يا جيسى كارباميد يتحط ايوة مرة او مرتين فى اليوم مفيش مشكلة
    بيتادين لونه فعلا نبيتى غامق وده اللون ملهوش علاقة باى حاجة وحتلاقيه تقيل وده عادى هو تركيبته كدا لانه مطهر من فطريات وبكتريا عادى استخدميه

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة rose85 عرض الرد
    هنودة شلونج حبيبتي شخبارج شو مختفية
    حابة اسالج الله يساعدك علينا
    اني قريت موضوعك بالاجزاء السابقة عن منتجات البشرة وايه اللي لازم يبقى معانا تقريبا اللي قلتي عليه عندي بس هي بس خربطة ومااعرف استخدمهم هل بصورة مستمرة مع العلم اني لسه مخطوبة
    ولفت انتباهي موضوع الاخت princess sarah اني محتاجة تقوليلي استعمل من المنتجات اللي قالت عليها ايه (بشرتي عادية) لان الاسياء اللي ثقالت عليها موجودة باوساقنا انا خايفة تقوليلي على شي ويطلع ماموجود او سعره غالي وعلى راي سارة لسه مامعيش مرتب
    حتلاقى فوق ياروز فى الرد اللى فاتت منتجات البشرة العادية اللى مجربها وكويسة واسعارها كويسة وحتلاقيها موجودة عندك

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة زكية 300 عرض الرد
    ازيك ياهنوودة ازيكم يابنات كلكم ما شاء الله يهنودة الجزء الجديد جميل جدا الف مبروك عقبال الميه يارب ربنا يجعله في ميزان حسناتك انا بصراحة كنت بستخدم المنظف كلين للتقشير ومكتوب عليه يومي فهل ينفع كمنظف عادي وتونر بستخدم مياه ورد بس اما كريم النهار والليل والعين فهل فيه انواع كويسة معينة للبشرة الدهنية يعني اذاي اعرف ان بشرتي ارتاحت لنوع معين زي ما قلتي في الاول وجزاكي الله خيرا

ازيك يا قمراية ..
    غسول تقشير مش حلو يبقى يومى لان البشرة الطبيعى بتاعها يتعملها تقشير مرة فى الاسبوع اما يومى حتى لو كان بسيط بيبقى بردو كتير على البشرة
    حاولى تجيبى غسول عادى مش مقشر

كريم الليل والنهار حلوين من اوبتمالس للبشرة الدهنية من اوريفليم وكمان غسول بتاعها حلو اوى
    كريم العين احلى ماركتين لوريال وكلينيك وبعدهم اولاى توتال افكتس

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة رانيا البحراوية عرض الرد
    ازيكم يا احلى بنات فى المنتدى وانتى يا هنوده يا قمر كل سنه وانتى طيبه يا رب وبجد انتى المره اللى فاتت نصحتينى انى لازم اكون واثقه من نفسى قدام خطيبى بس هو لسا منزلش اجازه ما علينا احنا طبعا بنقعد نتكلم فى التليفون وكده خطيب وانا واحدبن بعض عن حب والحمد لله ارتباطنا بس عندى احساس او خايفه من تجربه الجواز نفسها فى انى مثلا مكنش زى ما هو متوقعنى او رسمنى فى خياله طبعا انتى فاهمه فى اى امور بالضبظ انا الحمد لله بحب اهتم بنفسى ونظافتى بس خايفه يكون رسملى شى تانى ومش يلاقيه فيا بعد الجواز بحاول اعمل واشوف واطبق حاجات كتير عشان بجد نفسى اسعده زى ما هو خلانى اسعد انسانه فى الدنيا يوم ما حبنى وحبيته ازاى اتغلب على احساسى ده وسورى انا بعتبرك اختى لانى مليش اخوات وحبيت ادردش معاكى
    ازيك يارونى كل سنة وانتى طيبة
    بصى حبيبى خليكى واثقة ان جوزك مادول بيحبك ومرتاح معاكى حيبقى شايفك قمر
    اى بنت طبيعى بتبقى خايفة انها متطلعش بنفس الخيال اللى رسمه جوزها او خطيبها وتفضل قلقانة وتبد ثقتها بردو تانى تهتز
    موضوع ابسط من كدا انتى مادول مهمتمية بنفسك حتلاقى ان جمالك بيزيد ولو فى اى مشاكل عادية زى لون كختلف وحاجات ديه بتظبطيها من دلوقتى
    وعامة يارونى الرجل بطبيعته مش بيدقق فى تفاصيل يعنى معظم المتزوجين تلاقى زوجة تقول جوزى مش مركز معايا فى لون ركبة ولا كدا يعنى هو بيبيص بشكل عام على المنظر يعنى جسمك ناعم مفيش شعر لابسة حلو هو ده الصورة اللى بيتخيلها اما تفاصيل الدقيقة لا ولا حتلاقيه واخد باله من حاجة

انتى مش محتاجة غير كدا جسم ناعم ونظيف ولبس حلو لايق عليكى وبرفيوم رقيق انتهى كدا اى قلق منك وتوتر كمان اللى بيحب بيبقى شايف حبيته ارق واجمل واحدة بلاش تضيعى فرحتكم وسعادتك بالقلق والتوتر خليكى واثقة جدا فى نفسك وادعى ربنا يخليكى اجمل واحدة فى عيونه وانك عايزة تسعديه وتفرحيه ربنا بنيتك الحلوة ديه حيخليكى اجمل من حور العين فى عيونه

متقلقيش انتى بس اتعاملى عادى وبلاش تفكرى كتير فى كلام ده

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة yara tera عرض الرد
    السلام عليكم ازيكم يا بنات وكل سنة وانتم طيببن
    مبروك يا هنودا علي الجزء التاسع عقبال ال900 ان شاء الله
    كان ليا سؤال عندك يا هنودا او لو حد من البنات يعرف عشان انا عارفه انك مجلكيش حب شباب فممكن متكونيش استخدمتي نيتروجينا لحب الشباب
    عايزة اعرف كويسة ولا لأ ؟ ولو كويسة اجيب منها ايه غسول ولا ايه ؟
    ازيك يا يارا ياقمر ..
    الاسف انا مش عارفة اذا كانت منتجات نتروجينا لحب الشباب حلوة ولا
    ان شاء الله يكون حد جربها ويقولك واعملى بردو سيرش عليها على جوجل وشوفى اراء البنات

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة مازنة 20010 عرض الرد
    انا مبسوطة جدا من مواضيعك كلها هنودة وعايزة اسئلك حابة اسئلة انا متزوجة وعندي حبوب بشعة في بشرتي وكبيرة وحمرا والاقيها ساعات بتخرج من السائل من داخلها بس بتسيب طبعا اثر غمقان باخد اقراص ولوشن لبشرتي وبحط كريمات كتير الدكتور وصفها ليا بس عاوزة اسئلك علي نظام لتنظيف البشرة انظف بشرتي كام مرة في الاسبوع لاني بشرتي دهنية جدا جدا وعلي الانف عندي بثور سودا والمشكلة اني باستخدم الادوية وببقي كويسة واول مبطلها بيروح اي حاجة وترجع ريمة لعادتها القديمة مش عارفة انا زهقت خلاص من وشي وعايزة احط ميك اب ومش بعرف احط انا جبت منتجات غالية اسمها اوباجي وجابت نتيجة هايلة جدا بس غالية جدا تنصحني باية:

اية غسول بشرة حلو اعمل تنظيف بخار لبشرتي ولا هيزود المسامات ياريت لوعندك حلول تساعدني يبقي كتر خيرك وشكرا كتير لموضوعك المتالق انتني تستحقي جائزة في مجهودك الرائع
    اسفة للاطالة
    مازنة ياقمر ازيك كل سنة وانتى بالف خير ومنورنا ياقمرايه
    منتجات اوباجى فعلا جامدة جدا بس غالية بس بتجيب نتايج حلوة

بصى ياقمراية بلاش تعملى سكرب عشان الحبوب لانه حيزودها
    حمام بخار ايوة اعمليه لانه حينظف المسام وبعدها تعملى ماسكات للبشرة الدهنية حتلاقى فى لينكات ماسكات من نانيس سليم للبشرة الدهنية

اى كريم تستخدميه او صن بلوك او ميكب يبقى اويل فرى يعنى خالى من الزيت
    الغسول طبعا حاجات حلوة كتير يعنى عندك من كلينيك لانه طبى ومن نتروجينا ومن اوبتمالس اوريفليم

بلاش بردة تاكلى حاحات اللى بتزود الحبوب والافرازات زى شيكولاته واللب والسودانى وكاكاو

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة (basbosa) عرض الرد
    ايه الجمال ده
    موضوعك رائع ياهنوده بجد واستفدت منه كتير
    ميرسى يا بسبوسة على كلامك الجميل ياقمر

تعقيب كتبت بواسطة drhappy68 عرض الرد
    مبروك ليكى يا هنودة على الموضوع الجديد
    ايه رايك يا قمر تفتحى موضوع ليوميات العناية للبشرة فى رمضان علشان نبقى عرايس على العيد؟
    نفسى تحطى برنامج وان شاء الله التزم بيه بالحرف
    ومبروك تانى يا قمر
    ان شاء الله حاضر ياقمراية بس معلش الايام ديه مش حاعرف بس مشغولة شوية كتير
    تعقيب كتبت بواسطة **jana** عرض الرد
    ثااااااااااااااااااااانكس
    ميرسى يا جانا

تعقيب كتبت بواسطة ياسمين الصباح عرض الرد
    جزاك الله خير يا هند ما ادري كيف اشكرك على هالنصايح لكن ابشرك ابي ادعيلك ربي يعطيك لين يرضيك وايد استفدنا من كلامك رمضان مبارك عليك يا رب
    تسلمى يا ياسمينا على كلامك الجميل ربنا يخليكى ياقمر وعلى دعواتك

تعقيب كتبت بواسطة انا اموله عرض الرد
    السلام عليكم ورمضان كريم على الجميع ان شاء الله مبروك الجزء الجديد هنوده ايه الجمال ده انتي حتى عامله للبنات روتين يومي كده مدلعتهم اوي مابقاش فيه حجه لاي وحده انها تكسل وانا اولهم لاني مبعملش ولا حاجه من اللي كاتباهم غير اني بغسل وشي بصابونة البابايا واحط موية ورد الله يعطيك العافيه يارب اختي رانيا البحراوية اسفه لتدخلي بس كلامك عجبني واعتقد ان احساسك وتفكيرك في اسعاد خطيبك كفايه الله يوفقك انتي وكل الاحبه انا بحب الحب وكل اللي بيحبو ونفسي احب واتحب بس عندنا صعبه اوي وتحياتي للجميع
    امولة الامورة عاملة ايه ؟؟؟
    ابداى يالالا ياقمراية تظبطى روتين اليومى وقولنا الاخبار

تعقيب كتبت بواسطة مونى 33 عرض الرد
    اذيك يانودى عامله ايه
    انا والله سجلت بس عشان اشكرك
    وانا متابعه الاجزاء وبقرأ دالوقتى فى الجزء الرابع
    د احنا مش بنات ولا ايه دا اخويابيهتم ببشرته اكترمنى ماسكات وكريمات شعر
    المهم انى هبتدى اهتم بنفسى شويه عشان مش هينفع كدا
    وربنا يجزيكى كل خير
    مونى منورة باقمر معانا
    ههههههههههه لخوكى احسن مننا يالالا شدى حيلك وخليكى اقوى منه

تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    ازيكوا يا بنات ياقمرات وحشتونى كلكوا
    والحمد لله على سلامة سموحه وساره ولونلى جيرل ايه الغيبه دى كلها
    واهلا بالبنوتات الجداد

نوده العسوله فييييييييييييييين وحشانى ياقمر وكل سنه وانتى طيبه حبيبتى وكل البنات طيبين واللهم بلغنا رمضان جميعا يااااااااااااااااااارب
    بينك حبيبى وحشتنيى كتييييييير كل سنة وانتى بالف خير ويارب يبقى رمضان خير عليكى

تعقيب كتبت بواسطة ايمان مونى عرض الرد
    السلام عليكم
    ازيكم يا بنات عاملين ايه
    كل سنة وانتم طيبين والى الله اقرب ان شاء الله
    وكل سنة هنودة حبيبتى بالف خير وتفضلى معانا وتمتعينا بمعلوماتك الجميلة
    ربنا يكرمك حبيبتى
    انا قلت بس اسلم عليكم واقولكم ربنا يعينكم على طاعته فى رمضان ويثبتكم ويفتح عليكم
    واوعو تنسو تدعو لبعضكم فى رمضان لان وانتى بتدعى لاختك فى الله الملائكة بتقولك ولك بالمثل
    فبالله عليكم تدعولى بالهداية والثبات وتدعو لكل المسلمين ولا تنسو ليلة القدر وفضلها
    ودعاء اللهم انك عفو كريم تحب العفو فاعف عنا ودعاء اللهم اعتق رقابنا من النار
    نقولهم كل يوم وكل ليلة ان شاء الله
    كل سنة وانتم طيبين
    ايمان الجميلة عاملة ايه
    تسلمى حبيبى على سلامك وتشجعيك ودعواتك وكل سنة وانتى فرحانة وبخير

تعقيب كتبت بواسطة سماح عزت عرض الرد
    ازيكم يا قمرات عاملين ايه وحشتونى كتييييييييييير
    كدا يا نودى هتقطعى عننا الميه والهوا وهتغيبى عنا اهىء اهىء هنصبر عليكى بس عشان ان شاء الله تكونى مشغولة فى حاجة خير وهندعيلك ان ربنا يصلحلك حالك انتى وكل البنات واكيد كلنا هنبقى مشغولين فى رمضان سبحان الله الوقت بيكون ضيق خالص بس نبقى ندخل عشان نطمن على بعض وادعولى ربنا يسهلى عشان انا راحه اجيب العفش بتاعى بعد بكرة ان شاء الله من دمياط
    مبروووووووووووووووووووووووووك سموحة على العفش معلش حبيبى انا مقصرة معاكى جدا بس حاكلمك عشان اقولك كل سنة وانتى طيبة واطمن عليكى

الردود
    46
    ميرسي يا هنوده اوي علي ردك يارب حد من البنات تكون عارفه وتقولي
    بس ليا استفسار تاني
    انا شفايفي لونها غامق من الحروف كده مش كلها مش عارفه من ايه تنصيحي بايه ؟
    وكل سنة وانتي طيبة و جزاكي الله
    خيرا

الردود
    100
    هنوده يا قمر بصى انا بقى مشغوله فى المزاكره امتحانات ماجيستير فا بشرتي ضايعه مش مهمتميه بيها خالص دلوقتى اعمل ايه يا نودي وكمان ممكن اعرف الغسول والتونر والكريم المناسب للبشره المركبه وكل سنه وانتي وكل البنات الحلويين بالف خير

الردود
    100
    سموحه يا قمر الف الف مليون مبروك بجد مبسوطه ليكي اوى وربنا يوفقك فى مشوارك وتجيبي كل الى انتى عاوزاه يا قمر

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 13)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 141
    اخر موضوع: 08-12-2009, 10:21 PM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 11 )
    الردود: 254
    اخر موضوع: 18-10-2009, 02:44 AM
  3. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 8 )
    الردود: 276
    اخر موضوع: 15-08-2009, 12:27 AM
  4. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 6 )
    الردود: 235
    اخر موضوع: 20-07-2009, 12:47 PM
  5. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ