انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 11 من 25 الأولىالأولى ... 78910111213141521 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 101 الى 110 من 248

الموضوع: عروسات المستقبل تعالوا اقولكم ..

الردود
    16,781
    التدوينات
    11
    التكريم
    • (القاب)
      • مُبدعة صيف 1430هـ
      • الذوق الراقي
    (أوسمة)
    بسبوسه حبيبتي بصي ياقمر التمرينات دي بتشد الجسم كله جربي مع المشي هيبقي تمام ياقمر

يارب احفظ لي ابنتي وزوجي وكل اهلي واحبابي
    امين يارب

مسابقة افضل تقرير عن مدينه في بلدك شاركونا

في عروسة البحرالابيض المتوسط فى حضن اعظم بلد فى الدنيا مصر ام الدنيا
    الردود
    1,091
    ايه الجمال ده ياهنوده ياقمر انتى
    مش لاقيه كلام اقوله على الموضوع التحفه ده ربنا يجازيكى خير بجد على مجهودك معانا انتى وكل القمرات اللى بيفيدونا
    وبضم صوتى لبسبوسه عايزة تمرين فعال للبطن

الردود
    512

heart2

والله يا هنودة انت بنت حلال ان كنت داخلة الموضوع اليوم عشان اسئلك عن الميكب لاقيتك متكلمة فيه ربنا يسعدك و يفرحك و ان شاءالله تبقى عروسة جميلة
    بصراحة انا مش بحط ميكب خالص و مش بعرف احطه و خصوصا رسم العين
    ياريت لو عندك موضوع يعلم وضع الميكب و خاصة كيفية رسم العين
    كمان انا سمعت انه فيه لمعة للجسم هى مش بودر زى كريم او سائلة لو تقوليلى اشتريها منين و امتى الوقت المناسب لوضعها

كمان عاوزة اقولك حاجة انا بحب الكروشيه اوى و بشوف البنات فى المنتدى عاملين حاجات لانجيرى جميلة بيه ينفع اعمل من الحاجات ديه فى جهازى و لا مش يصح؟
    انا بدأت امشى فى البيت طبعا شكلى تحفة بس مش مشكلة و التمرينات جميلة و سهلة و بضم صوتى لبسبوسة و بينك بخصوص تمرين البطن
    ياريت تفضلى مستمرة معانا لأن بجد موضوعك رائع و مطمن الواحد
    جزاك الله خيرا
    آخر مرة عدل بواسطة امامة محمد : 18-04-2009 في 10:52 AM

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة نادمه عرض الرد
    مشكورة ياعسل على فكرة انا امي مصرية

وبعدين انا شفت عماتي وبنات عماتي وصديقاتي كلهم مجربين الدخان وطلع تحفه عليهم بالجد روعة وامي دلوقتي بتستعملو وحلو جدا طبعا مش بتعملوا زي العرسان كتير يعني بس يومين وبعد كده تشيلو بالسويت بس النتايج انما ايه جنااااااان

انا ماعنديش خبرة كبيرة اوي في الخلطات ومابعملش خلطات لان لوني حلو الحمدلله
    يادوبك خلطه الصوابين لانهم بيقولوا انها بتوحد لون الجسم خلطة الصوابين موجوده هنا في المنتدى
    ازيك يا جميل ؟؟ بس انا مش عارفة خلطة الصوابين يا نادمة ممكن تقولنا عليها

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة قطقوطه مصريه عرض الرد
    بجد موضوع اكتر من رائع انا قريته م الاول وان شاء الله هجيب ليكوسيد ار للركب والكوع اما للمناطق الحساسه فى كريم اسمه فولديكس ده foldex هجربه ان شاء الله واقولوكم على النتيجه وكمان زيت الافندر معروف للتفتيح وممكن استخدامه للمناطق الحساسه

اما بالنسبه لشعرى فهو بحالات وحاليا فى اسوأء حالاته قشره وجفاف القشره بستخدم شامبو علاجى fongitar والجفاف بستخدم مره حمام زيت ومره حمام كريم ور بنا يهل لكن السيرم كان وحس اوى على شعرى نشفه وهشه رغم انى جبت كاريتيه وهو نوع كويس

المهم ان شاء الله ان جوازى هيكون فى خلال شهر دعواتكم ان ربنا يتمم جوازى على الخير ويهديلى خطيبي واهله واهلى يارب
    اهلا اهلا بقطقوطة الجميلة ... اولا نصايحك جميلة بجد .. طيب انتى فولديكس نتيجته بتظهر امتى ؟؟؟
    على فكرة كاريتيه وحش جدا مناسبش شعرى خالص ولا شامبو ولا حمام كريم ولا السيروم وكذا حد من اصحابى جربه كان بنشف بشكل غريب
    يارب يقمر يتمم لكى بالخير ويسهل امورك ويحبب اهل خطيبك فيكى ويحبب اهلك فيه

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة nnnnn_nora عرض الرد
    هنوووووووووووده
    مووضوعك النهارده جميل
    ويالا عايزاكي علشان نكمل ايقمر
    اهلا يا نور يا جميل انا مواطبة على تمارين وانتى ايه نظامك ؟؟؟؟

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة basbosa.2 عرض الرد
    ياااااااااااااااااااااااااه هنوده بجد مش عارفه اقولك ايه..........ماشاء الله عليكى انتى جامده جداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.....ر بنا يوفقك ياااااااااارب ويجعلك اجمممممممممل البنات فى عيون جوزك ياقمر ويسعدك
    وبجد بجد كللل ما اقرا نصايحك بستفاد جدااااااااااا

ونورااااااا بقى ايه الشغل الجامد ده ياعم انتى عارفه انا فعلا نفسى ابدا العب رياضه فعلالالالا بس مش عارفه مش متشجعه لييييييييه؟؟؟؟؟

بس هحاول لانى فعلا عايزة اشد جسمى وكمان هعمل تمارينك بس عايزة كمان تمرين يكون فعاااااااال جداااااا لمنطقه البطن كلهااااااا ويشدها كويس وطبعا يكون بسيط وبالتفصيييييييييل عشان اعمله صح.......ههههههههههههه معلش بقى طمااااااااااعه
    اهلا بسبوسة الامورة عاملة ايه ؟؟؟ والله انتى الاجمل وكلامك فرحنى جداااااااا
    ويالالا بطلى كسل وابداى العبى خليها سيستم حياتنا اننا نلعب رياضة حتى لو كانت ربع ساعة انا بجد بتشجع بيكم وكل ما اكسل افتكر كلامكم واقوم العب عالطوووول

دبه تمارين حلوة للبطن انا بعملها وفعلا بتشد

فيع تمارين انك تنامى على الارض وتفردى رجلك وتحطى ايدك وراء راسك وترفعى راسك كانك بتشوفى رجلك ده جامد اوى للبطن

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة pink_heart عرض الرد
    ايه الجمال ده ياهنوده ياقمر انتى
    مش لاقيه كلام اقوله على الموضوع التحفه ده ربنا يجازيكى خير بجد على مجهودك معانا انتى وكل القمرات اللى بيفيدونا
    وبضم صوتى لبسبوسه عايزة تمرين فعال للبطن
    اهلا اهلا يا بينك ... حبيبى انا بعت صور للتمارين البطن انا بعملها وبتشد فعلا بس محتاجة مواظبة بعمل كل تمرين 50 مرة بس فى الاول كنت ببتدى 15 تانى يوم 25 وهكذا لغاية ما وصلت 50 انا بعمل 3 تمارين دول ومعاهم تمارين انك تنامى على الارض وتحطى ايدك وراء راسك وترفعى راسك كانك بتشوفى رجلك ده بيشد البطن كمان

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة امامة محمد عرض الرد
    والله يا هنودة انت بنت حلال ان كنت داخلة الموضوع اليوم عشان اسئلك عن الميكب لاقيتك متكلمة فيه ربنا يسعدك و يفرحك و ان شاءالله تبقى عروسة جميلة
    بصراحة انا مش بحط ميكب خالص و مش بعرف احطه و خصوصا رسم العين
    ياريت لو عندك موضوع يعلم وضع الميكب و خاصة كيفية رسم العين
    كمان انا سمعت انه فيه لمعة للجسم هى مش بودر زى كريم او سائلة لو تقوليلى اشتريها منين و امتى الوقت المناسب لوضعها

كمان عاوزة اقولك حاجة انا بحب الكروشيه اوى و بشوف البنات فى المنتدى عاملين حاجات لانجيرى جميلة بيه ينفع اعمل من الحاجات ديه فى جهازى و لا مش يصح؟
    انا بدأت امشى فى البيت طبعا شكلى تحفة بس مش مشكلة و التمرينات جميلة و سهلة و بضم صوتى لبسبوسة و بينك بخصوص تمرين البطن
    ياريت تفضلى مستمرة معانا لأن بجد موضوعك رائع و مطمن الواحد
    جزاك الله خيرا
    اهلا امامة ياقمر .. حاضر حبيبى حاجيبلك دروس تعليم ميكب سهل بس اقولك حاجة انا بردو مش بحط ميكب خالص ولما بدات عايزة احط فى البيت اتعلمت فى نفسى يعنى اجيب المكبب واقف ادام المراية واقعد اجرب مرة يطلع وحش ومرة معرفش وفضلت كدا لغاية الحمد لله بقيت بعرف الى حد ما بس لسه عايزة اظبط رسمة العين لانى نقسى اتعلم سموكى

لمعة الجسم بيبقى زى لوشن بجليتر وساعات كريمات االلى شوفته منها وطلع حلو كان نازل من اوريفليم بس حاليا مش نازل يعنى كلام ده من كذا شهر وعامة حادور تانى لو لقيت حاجة شبيها حاقولك حاضر من عنيا وعلى فكرة ي قمر فيه فكرة سهلة ممكن تجربيها دلوقتى كدا مع نفسك وتشوفيها تعجبك ولا

انك تجيبى لوشن من بتاعك اى نوع وحطى عليها جليتر فضى مثلا ولما تدهنيه على جسمك حيديكى لمعة حلوة وفى نفس الوقت جسم ناعم ديه حاجة شبيه بلمعة الجسم ... بس بردو حاشوفلك ماركات كويسة واقولك عليها

امتى بقى تسخدميها ديه خليها بعد فترة من الجواز بلاش فى الاول وخليها على لبس زى لانجيرى يكون مبين شوية الصدر ويكون قصير عشان يبان اللمعة والافضل يكون بليل لانها حتبان اكتر مع اضاءة بتاعة البيت عن اضاءة الشمس

بالنسبة لبس الكروشية اعملى يا جميل بالعكس حلوة انها من ايدك بس بلاش تلبسيها فى اول الجواز خليها ادام شوية وكمان انتى ممكن تعملى حاجة حلوة لجوزك بنفس اللون بتاعك يبقى زى طقم وتقدميها ليه هدية من عير مناسبة حينبسط منها جدا انك فكرتى فيها وعملتى حاجة بايدك عشانه وكل ما يشوفها حيفتكر الموقف الجميل ده

ان شاء الله مستمرة معاكم وبيكم ويارب كلنا نبقى امورات فى عيون ازواجنا ونبقى اسعد ازواج
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 18-04-2009 في 02:17 PM

الردود
    16,781
    التدوينات
    11
    التكريم
    • (القاب)
      • مُبدعة صيف 1430هـ
      • الذوق الراقي
    (أوسمة)
    تمام يابنودي مواظبه الحمد لله

يارب احفظ لي ابنتي وزوجي وكل اهلي واحبابي
    امين يارب

مسابقة افضل تقرير عن مدينه في بلدك شاركونا

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 12)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 258
    اخر موضوع: 13-11-2009, 09:06 AM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM
  3. " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 3 )
    الردود: 310
    اخر موضوع: 09-06-2009, 08:57 PM
  4. عروسات المستقبل تعالوا اقولكم.. جزء 2
    الردود: 268
    اخر موضوع: 08-05-2009, 09:20 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ