انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 11 من 20 الأولىالأولى ... 789101112131415 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 101 الى 110 من 200

الموضوع: حملة الصديقات الرشيقات

وأخيرا عدت لك ياوطني الغالي الحمد الله ياربي
    الردود
    1,318

angry

تعقيب كتبت بواسطة زهرةالكريستال عرض الرد
    سمسمة الف سلاااااااااااااااااااااااامة يابت والله ما يفيد البكااء على الاطلاااااااااااااال ههههههههه ايدي على كتفك فاطرةكويس ومتغدية كويس والعشاء سندويش بيض زغنطوط شهتني الريحة عملاه للاولاد جاعو شوية فنقنقت معاهم وااااااكل تفاح ومااااء وارتاح والله اتخديت من الميزان والله مافيه اماان انا كمان اتغريت وبميزاني اتسليت وقلت لما الفاس وقعت في الراس يا ليتني ما كلت ولا شاكيييت ههههههههههههه
    اه من اللخبطة
    يااااااااعاااااالم ....راجو فين اوعي الخبطة يابت باني والله متحمسة
    ودمتم سااااالماااات
    ممكن تشرحيلي يعني إيه فاطرةكويسومتغدية كويس لازم ما نخلي الكلام مبهم يابنت خخخخ ده من خوفي عليكي بس

الردود
    1,652

السلام عليكم ورحمة الله

ماشاء الله .... ماشاء الله
    حمدا لله على سلامتكم ... وحشتووووووووووووونيييييييييييييييييييييييييييييييي ييييي كتييييييييييييييير أيوة كده ... سبحان الله دوام الحال من المحال ... شوفتوا أفضل مايقارب أسبوع أكلم نفسي في نفس الصفحة ... وفي يوم واحد أقلب صفحتييييييين
    سمسمة حمدا لله على السلامة ياقمر ...وحشتيني ... ليه كده تضيعي التعب اللي تعبتيه ... على العموم لا تزعلو نفسكم ملحوقة مادام فيه عزيمة وإرادة ...(الضربات التي لا تقسم ظهرك تقويك) يالا شدوا الهمة وأنا معكم نوصل لأهدافنا

زهورة ... وانتي كمان وحشتيني ياجميل أيوة كده ترجع الروح للحملة من جديد ... ومش عايزين تكاسل تاني وبعدين وضحي ياختي ماتضحكيش علينا وتبهمي اليوميات هههههههههه

أنا اليوم تمام
    فطار 10ص: كوب لبن + 4 توست
    الساعة 1ظ : 4 ملاعق فول + سلطة + ربع رغيف
    الساعة 7م : فاكهة برتقال ورمان
    الغداء : سمك بس للأسف مقلي + سلطة + أرز بالكاري قليل
    بالليل : كوب لبن قليل الدسم علشان الكالسيوم
    طبعا مشي لسة مفيش
    أشوفكم على خير غدا ان شاء الله أوعوا تطفشوا تاني ياويلكم منيييي هههههههههههه

السلام عليكم

المكان الدي يقربني الى الله والنبي عليه الصلاة والسلام
    الردود
    709

صبااااااااااااااااااح الهنا على النااس الزعلاااااااااااانة
    يااناااااس ضعفنا واعترفنا يوههههه
    يابت يا سمسمة يعني غدا مضبووط وفطار مضبوط يعني امراء وملوك الله يعافينا من المسؤليااات والله مسؤلون عن انفسنا والله يستر الله يهدي الحكام والامراء والملووووك لا اله الا الله خخخخخ
    مش فيه بوتي فور اهئ اهئء .......من اليوم ان شاء الله بل من البارح بدينا الفرملة يابت الفرااااامل طارت من بعد العيد ههههههههههههه بس ايه يا معلمة معكم نبدا صحححح بس الرياضة مش عارفة ابدا ممكن اتمشى شوية واعمل شغل البيت اصل عندي التزمااات بالبيت ما اقدر اخرج كثييير والايروبيكس نشوف ممكن نرجع لايام 30د يوميا بس زقة منكم ههههه
    مستانياكم يا جدعااااات ادووووووووووها ماااااااااااء بس ايه حطي كرسي قدااام التوالت اعزكم الله شوفو همتكم بناااااااااااااااااااات والله تعبت من اللخبطة بس تشجيعكم ....حتى ننضبط ......راجو احضرينا يا دكتوورة وينكم ياغاااااليااااات

الردود
    1,318

صباحكم فل وياسمين ياأحلى رشيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي يييييييييييييييييييييييييييييييييييييقات غصبا عنكم إنتو رشيقات وأنا كمان ههههههههههههههه
    المهم ياحلوات أنا آخدإ راحة هال 3 أيام فيكم تقولو 5 أيام لأنو سبت وأحد عطلة أسبوع بصراحة حسيت إني لازم أجلس مع نفسي وأحاسبها وكمان أرتب أفكاري شوي
    المهم ياحلوات أنا المرة دي جد جدا خخخ ومش حتخلى عن هدفي 4 كيلو ف 10 أيام حتى لو أعرف أعمل رياضة 4 ساعات باليوم وعارفيني أعملها عملتها قبل كدة كثييير
    أم معاذ وحشتينييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي أكثر وصح كلامك أنا رجعت بإرادة وعزيمة أكبر الله يعينا يارب يلا إنتي كمان حطي هدف فخلال هالشهر لي قبل العيد عشان نشجع بعض على أهدافنا
    زهورة أيوة كدة أحبك وأموت فيك لما ترجعي زهورة النشيطة يلا بس ليه شكلك مش ناوية تستعملي جهازك لأ يا زهورة لتكوني بتستنيني خخخخ أنا جالسة هاليومين أزن فوق راس زوجي لماشفت كارثة الميزان ههههه قالي اصبري شوي أديني صابرة الله يعينو هو كمان التزماتو كثيرة
    اليوم لسة مو واكلة شي غير كوبين ماء وهلأ حقوم أشرب كوب زبادي صراحي شهيتي انسدت بكثر التفكير فحوستي الله يستر بس

الردود
    709
    سمسمة من غداااااااا نبدا رااجو اه الهام الليبية يالله نبدا معا والي ميناسبهاش عداها العيب .........المهم مع بعض ونحاول ندخل باستمرااااااااااار
    فطرت زييين وتغديت زين والعشاء تفاحة +1 زبادي اه لازم نرجع زي زمان والله العداد في الصعود يا خرابي بعد الشر يا فرحتي اني معكم ولا يهمكم باسم الله وشوية ارااااادة وننزل الي طلع ولا ايييه يا احلى رشيقات...شريط وزني كتبت فيه للي ما تعرف فرنسي اكره ان اكون سمينة ياع ياع ياحلاوة الرشاقة صح 3 كيلو مو باينة عليا بس والله قرفاني ومخاوفاني لا تطلع كمان بعد الشر يارب الاوزان المثالية.......عقبال الكل سمسمة وراجو موفقات والاخريات ما تتكاسلو تعالو نحب اجسامنا ونفرح بصحتنا ورشاقتنا يالله معا الى الرشااااااااااااااااااااااااقة
    آخر مرة عدل بواسطة زهرةالكريستال : 28-10-2009 في 07:33 PM

الردود
    1,652

flower2

السلام عليكم ورحمة الله

أيوة كده النشاط والحيوية يرجعوا للموضوع من جديد الله لا يغيبكم تاني أبداً ... ونظل معاً لتحقيق أهدافنا ... بس أوعوا توصلو لأهدافكم وبعدين تسيبوني وحيدة طبعا لو عملتوها

سمسمة ربنا يصلح لك الحال ياجميل ويقويك على اللي انتم فيه ويعين زوجك يااااااااااااارب

زهورة ... عاجبني حماسك يالا عايزين نكمل بنفس العزيمة وياااااااااااارب يحقق لك اللي في قلبك يااااااارب ويبارك لك في أولادك
    الهام ... اوعي العريس من أولها ينسيك أصحابك ... أصل الواحد مجرب في الأول بياكلوا العقل وبعدين ..... هههههه

الليبية ... انت فين ؟؟؟ انت رجعتي في كلامك والا ايه

تعرفي ياسمسمة ... ان الحملة لما بيكون عددها قليل بتبقى كويسة في اننا بنعرف نرد كلنا على بعض وبنكون مترابطين ... على الرغم من ان لو واحدة غابت بتأثر على الحملة ونحس اننا واقفين مابنتحركش

يومي أمس تمام
    ماعدا في العشاء أكلت بطاطس محمرة

أترككم على خير
    السلام عليكم
    آخر مرة عدل بواسطة راجية لقاء ربي : 29-10-2009 في 10:22 AM

الردود
    2,420

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

وحشتونىىىىىىىىىىىىى
    عاملين ايه واخباركم ايه

انا شايفه الفرحه فى كلامكم وده مفرحنى اكتر من العريس والله
    ربنا يا رب يفرحكم كلكم
    وتفرحى بثناء يا راجيه قريب
    متخافيش العريس مش هايخدنى منكم مش دايما متواجد فى مصر
    وبعدين انا معاكم للصيف مش هاروح عنده الان اما اخس شويه ولو انه محتاج يخس اكتر منىىىىىىى شكله هايبقى رفيق فى الريجيم

هارجع تانى للريجيم ومش هالخبط ان شاء الله

الردود
    709
    سلاااااااااااااااااااام على الغاالياااااااات
    يالله مادام اتلميتو يارب ما يحرمنا من الصحة والرشاااااااقة سمسمة موفقة يا قلبي راجو الله يشفيك وياخد بايديييك للسبعينات بس اه وقفي لك شوية من الطعمياااات ههههه الهام والله هو تختوووخ اه اتلم الشمل الله ياخد باديكم وتعملو فريق العشاااق ماهو الزواج في الاول عسل الله لا يحرمكم من بعض ويحببكم في بعض وتعيش احلى ايام الخطوبة بس ايه عجلي في الزواج حتى يكون اجمل والله المماطلة مش حلوة روحي بيتك يابت واعملي رجيمك ثنائي اه هيبقة اخخخر فللي يارب تتهني وعقبال الدرية الصالحة اتحركي كثيروكلي فطار كويس وغداء كويس ونامي خفيفة الله هتبقي 100%..........احنا تماام بدين بحشمة هههه الله يساعدنا ونبقى احلى صديقات رشيقااااااااات مو فيه احلى من الاعتدال لانه يدوم لا للحرمان لانه يجيييييييب الجنون ههههه ماهو جاني بعد الشر ادعو لي ربنا يشفيني بس اييه مو جنون الخنازير ولا البقر لا يا قلبي جنون السكااكير خخخخخ الف سلاامة من الحمى ههههه

الردود
    1,318

صباحكم فل وياسمين يا أرشق رشيقاتي وحشتوني وعاجبتني ردودكم أيوة كدة خلونا زي زمان وإرادتها أقوى من الحديد
    يومياتي أمس ياسلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآم خمسة وخميسة فعيوني هههههههههههههههه لحسن أحسد نفسي مرة أخرى ههههههههههههههه
    فطار زبادي
    غداء سمك مشوي من غير أي دهون وطماطم وقطعتين توست وبرتقالتين
    عشا مفيييييييييييييييييييييييييييييييييش بس لتر ونص مي ضليت أشربهم من 8 المسا دة غير المي لي شربت طول النهار
    والرياضة نص ساعة سلآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآلم طلوع ونزول بسرعة حتى طلعو عيوني وحماتي جالسة المسكينة خايفة لأكون عاملة نونو ويحصلي شي لاسمح الله المهم أنا راضية عن رياضتي واليوم حعمل 45 دق إن شاء الله لأنو بصاراحة صعب أتمشى كل مشاويرنا صارت عالسيارة
    زهورة يلا شدي الهمة وأنا ابتديت من أمس ومش حتخلى عن هدفي صح أنا كمان مش وضح كثير بس أنا الميزان بيعنيلي كثير وبعد الشر عليكي من الجنون يا قمر
    راجو وحشتيني وإحنا بإذن الله معاكي حتى توصلي لهدفك ياعسل بس إنتي لا تتخلي عنو وصح كلامك إحنا هنا قراب من بعضنا أكثر ربنا يديم المحبة ويسلمو عالدعوات وأنا بدعيلكم كلكم ياأغلى أخوات
    إلهام ياعروستنا القمر الرشيقة أيوة كدة ياعسل كدة ماتتخلي عن هدفك وكمان كوني رشيقة على طول حتى لو كان زوجك تختوخ مهو إحنا فالهوا سوا ههههه زوجي كمان تختخ وصار 82 بعد الشر هههههههه بس إيه كلو من عزايم عالعشا وبالليل حلويات خخخ حتى صار دبدوب هههه
    الليبية طال غيابك ياعسل إوعي تكوني طفشتي بنستناكي دائما

الردود
    1,318

مساء الفل
    وين غاطسين يا رشيقاتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    يومياتي اليوم
    ف كوبين شاي و مثلث جبنة وقطعة توست
    غ خضار فاصوليا خضراء وجزر وقطعة لحمة و خبخ كامل 100 غ
    عشاء كوبين شاي أخضر مع زنجبيل
    ورياضة حعملها بعد شي 30 دق إن شاء الله
    يلا يابنات بدنا نخسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس جامد مش كدة ولا إييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه

مواضيع مشابهه

1. فريق الزهرات الرشيقات ~ تابع حملة وداعاً للنحافة ~ أهلاً بكم ..
    بواسطة نقآء الياسمين ~ في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 282
    اخر موضوع: 10-06-2010, 03:53 PM
  2. <<< فريق الفراشات ** احنا الرشيقات ** اهلا بكل العضوات **تابع حملة وداعا للنحافه **
    بواسطة الطباخة نوران في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 91
    اخر موضوع: 07-06-2010, 07:25 PM
  3. حملة الصديقات الرشيقات **الجزء الثاني**
    بواسطة طلة حنين في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 09-11-2009, 05:45 PM
  4. بنات لك الرشيقات
    بواسطة sunskies في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 9
    اخر موضوع: 24-03-2005, 08:46 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ