انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 13 من 20 الأولىالأولى ... 391011121314151617 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 121 الى 130 من 200

الموضوع: حملة الصديقات الرشيقات

المكان الدي يقربني الى الله والنبي عليه الصلاة والسلام
    الردود
    709
    تعقيب كتبت بواسطة salmitta عرض الرد
    أمس عملت 45 دق طلوع ونزول السلالم و 15 دق جري
    واتعشيت تفاحة
    اليوم ماجا على بالي آكل شي لحد الساعة أكلت تفاحتين واليوم عندي شغل بيت قاسي جدا ولكن أحاول أعمل ولو 30 دق عالسلالم
    إلهام
    الليبية
    زهورة
    راجية

أنا فإنتضاركم يارشيقاتي
    سلام
    متابعاااكي يا قلبي بس شجعييييييني للعودة للسلالم والرياضة الله يحقق كل الي في بااااااااالك عااااااجلاااا

الردود
    2,420

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اتاخرت عليكم معلش كان عندى اشغال شقه فى البيت منها نظافه ومنها رياضه

الفطار اليوم مفيش

الغدا فاكهه والعشا فاكهه

وشربت لتر ونصف ماء للان

الردود
    709
    برااااااااااااااااااااااااااااااااافو الهاااااااامووووووووووو والله اتشطرتي ماشااااااء الله عارفة الفاكهة هايلة ...صحة ورشاقة بس ما تاكليها لوحدها طول الاسبووووووع نوعي بين لوحوم وخضاااار من غير دهن وشوية نشوياااااات على الفطار والغدااء وكدا كدا وزعيها +كالسيوم تخسي وتترشقي بسرعة شدي حيلك العريس اكيييد هيزئطط وتبقي احلى عرووووووووووس يارب يهنيكم ويرزقكم الدريةالصالحة ..........بنااات النصايح ل اهااام ولينا وليا خصوصا اول ما انتظم بالخضار+الفاكهة+ماااااااااااء اخس وابقى عود قصب على راي سمسمة ...ما تتكاسلو ادخلو وننعنشو الصفحات حتى نتحمس ونبقى رشيييييييييييييييييقااات الموسم يالله هيلة هيلة ياغاليااااات الله اكبر ماشاء الله عليك الهام كملي

الردود
    2,420
    زهورة ازايك ايه التشجيع الجميل ده

على رايك الفاكهه ليها فعل السحر فى الريجيم هى والماء

مش باكلها لوحدها بس مكنتش فاضيه اعمل اكل وكنت لوحدى فى البيت فبكسل وباكل اى حاجه

انهارده 1/11 ان شاء الله التزم على طول من اليوم ده ومفيش لخبطه من تانى

الردود
    2,420
    سالميتا عامله ايه يا قمر انا نفسى ارجع اطلع السلم تانى بس مكسله اوى
    شكلى هاشترى فراخ من تانى علشان اطلع اجبارى كل شويه

راجيه انتى فين اخبارك ايه واخبار الاولاد سلمى عليهم

الليبيه الطموحه ده كده مفيش طموح يا قمر انتى نسيت الريجيم ولاايه

معانا وجه جديد ام علاوى ان شاء الله وجودك معانا يوصلك لهدفك ويكون وشك حلو على المجموعه وكلنا نخس نخس نخس بلا رجعه

الردود
    2,420
    لسه مفيش فطار بس هانزل اتمشى واروح السوق وارجع اكل

زبادى وفاكهه

الردود
    709

ماشاااااااااااء الله الهام والله زمان اياام العيش البدري و عشة الفراااااااااااااخ قط قط قط قط ههههههه
    برااااافو انا بادن الله من 1/11 انضبااااااط ولا للخبطة ياارب ساعدنا عملت دقيقتين سلم تعبت هههههه يالله محتاجة تحفييييييييييييييييييز كوبين ماااء على الرييييق ولسةمفطرتش بس نفسي التزم والحمد لله اننا مع بعض يا اما ما نعرفش نفرمل اهئ اهئ ...اشوفكم المسا راجو احضرينا انت والمعلمة وام علاوي والليبية وكل الصديقات يالله فرصة تجمعنا من دهب سمسمة شكرا على المعلومااات المفيدة .....
    الي يبقى لوحده يلخبط ادخلي كل يوم واشحني نفسك ببلااااااش
    موفقات همتكم معيااا اول الشهر يارب نتحمس ونجيب اول شهر من غيرلخبطة وكل يوم نشجع بعض حتى نصل للمثاااااااااالي اميييييييييييين

وأخيرا عدت لك ياوطني الغالي الحمد الله ياربي
    الردود
    1,318

heart2

سلام عالحلوين ماشاء الله حضور جامد تستاهلو أحلى بوسات موآآآآآآآآآآآآاح خخخ
    أم علاوي سلام يا جميل ويومك أجمل بس ياريت لو تحطي بياناتك يعني طولك وزنك وهدفك أكي؟؟؟؟وكمان لو تحددي مدة الرياضة وإيه نوعها ياعسل
    زهورة شوفي يا قمر لو تلا حضي أنا كمان كانت نفسيتي زفت الأسبوع لي فات وزدت فأسبوع 3 كيلو تقريبا بس هي حتكون كيلو أو كيلو ونص لي زايدة لأني حاسة بإنتفاخ مش طبيعي ودا بسبب الدورة أعزكم الله وشوفي أنا سبب وزني لي زاد خلينا نقول كيلو ونص العشا المتأخر بسبب عزومات الليل وكمان أكل الحلو فوقت متأخر بس أنا راجعت نفسي وقلت خلاص مستحيل أغادر عالم الستينات وحكسرها فهالأسبوع إنتي كمان إعملي زيي واتحدي نفسك فمدة 10 أيام عشان عالأقل تخسي 2 كيلو وشوية وتدخلي لستينات من ثاني وعلى فكرة يابنات كل الناس بتزيد وزنها فأيام وأيام أخرى بتخس دنا شفت ده من الناس لي حولي بس إحنا عشان عشنا تجربة السمنة بيرعبنا نرجع ليها ثاني بس مادام بنراقب أنفسنا والموضوع ده مش هين بالنسبة لينا أكيد مش حنخلي نفسنا نتخن من جديد ويلا يازهرة بلاش كسل روحي إعملي ولو 10 دق عالجهاز وكل مرة زوديها ولا حخاصمك خلاص
    إلهام وحشتيني إن شاء الله أمورك ماشية تمام أيوة كدة خلينا نرجع زي زمان أيوة كدة الفاكهة والمآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآء والريآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآضة هو ده سر الرشآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ قة
    أم معاذ ياعسل أنا في انتضآآآآآآآآآآآآآآآآآآآرك وحشتيني
    الليبية قلقتيني عنك لعل المانع خير

وأخيرا عدت لك ياوطني الغالي الحمد الله ياربي
    الردود
    1,318

أما عن يومياتي أمس مش حتصدقو كانت بس شي 6 تفاحات و 4 موزات خخخخ شكلي بتوحم ههههههه بس ده بسبب الدورة أعزكم الله أمس كان أول يوم وماعملت رياضة بس شغل بيت جامد واليوم كمان مش حقدر لكن بكرة حعمل أكيد وحعوض
    اليوم شربت شاي أخضر وبس وقبل شوي لتر ماء وتفاحتين بس الغدا حتغدى عادي دجاج مشوي وقطعة خبز وسلطة طبعا ومش حتعشى خآآآآآآآآآالص غير تفاح إن شاء الله أنا حالفة ويارب ماأخيب إني أشوف الستين عن قريييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييب وكمان مش حقبل يجي العيد إلا و أنا خاسة 7 كيلو وحعمل كل جهدي ويلا يابنات نشجع بعض وبلاش كسل
    سلام

الردود
    709
    تجربتي مع الرياضة والريجيم##وسام أفضل تجربة## ( 1 2)
    شوفووووووووو ويالله نعمل مثلها ماااشاااء الله عليها سمسمة تابعي موضوووع راااائع ومحفز الله يوفقها ويوفقنا
    انا تمااام والموضووووع هدا حمسني احافظ على مكتسباتي الوطنية ههههه
    وكلااام بلسم االله يوفقنا ونلحق لمبتغااااانا اااامييين يارب يحقق لك كل الي في بااالك ويرزقك بسامي وسلمى عااااجلا ومثل ما انت مفرحانا بدخووولك ونصايحك الحلوة ودعواتك الاحلى الله لا يحرمك الاجر والفرحة وتحملي عااااجلا وتخسي وتصيري احلى ام اااميين
    العشاء سوي سمك وتفاح مدياها شاااي وماااء بس ايييه الحمااام لااازم ما يكون مشغووول هههههه اعزكم الله وموفقاااااات حبيبااات
    آخر مرة عدل بواسطة زهرةالكريستال : 01-11-2009 في 06:08 PM

مواضيع مشابهه

1. فريق الزهرات الرشيقات ~ تابع حملة وداعاً للنحافة ~ أهلاً بكم ..
    بواسطة نقآء الياسمين ~ في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 282
    اخر موضوع: 10-06-2010, 03:53 PM
  2. <<< فريق الفراشات ** احنا الرشيقات ** اهلا بكل العضوات **تابع حملة وداعا للنحافه **
    بواسطة الطباخة نوران في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 91
    اخر موضوع: 07-06-2010, 07:25 PM
  3. حملة الصديقات الرشيقات **الجزء الثاني**
    بواسطة طلة حنين في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 09-11-2009, 05:45 PM
  4. بنات لك الرشيقات
    بواسطة sunskies في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 9
    اخر موضوع: 24-03-2005, 08:46 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ