انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 20 الأولىالأولى 12345678915 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 200

الموضوع: حملة الصديقات الرشيقات

الردود
    2,420
    زهوره عامله ايه واخبارك ايه ما شاء الله عليك انا بحب كلامك; جدا; دايما بتشجعينى بيه انتى وسالميتا

راجيه انا وانتى نفس الوزن مش عاوزين; نزيد تانى ولا ايه رايك

انا معاكم من اليوم; بس عاوزة تشجيع جامد; علشان انتظم من تانى; اصل شكلى اتعودت على الاكل
    سالميتا انا مش بحب الحلويات كتير فاهبعد بسهوله عنها بس المشكله المشى الايام دى; لانى قعده عند اختى اغلب الوقت

الردود
    2,420
    فطارى اليوم كوب شاى بلبن و بقسماط

آخر مرة عدل بواسطة elham2 : 12-10-2009 في 02:20 PM

الردود
    2,420
    وزنى الان 99هدفى قبل العيد 88هدفى الاخير 75طولى 160
    آخر مرة عدل بواسطة elham2 : 12-10-2009 في 02:32 PM

الردود
    1,652

byebye

السلام عليكم

سمسمة حمداً لله على السلامة ياقمر الله بعبنك ويفرحك ببيتك وييسر لك كل عسير ياااااارب ... وعقبالي لما أطلق الطعمية ... ده أنا الصيام رحمني اليومين دول منها لما الأولاد بيطلبوها ويأكلوا منها الريحه بتضعفني بس أقول لأ الصيام أحسن

زهورة اقتراحاتك جميلة ... وفعلا معك حق احنا بعد رمضان بننام ... يالا عايزين نبدأ مع بعض ... على فكرة أنا بحفظ قرآن على النت منذ أكثر من 7 شهور وخلصنا 5أجزاء ونصف من عم ووصلنا إلى جزء الشورى مع المراحعة الدائمة واللي حابة أعطيها الإيميل لمجموعات التحفيظ

الهام نورتينا ياقمر ... وأنا كمان نفس أنزل عن ال90 قبل العيد ... يالا اتحمسي معانا واستعيني بالله ولو عليكي أيام أو لسة 6 من شوال الحقي صومي وده هيعينك على بداية التحدي ... والله المستعان

الليبية ... يالا ياقمر شدي حيلك معانا وربنا ينحفنا جميعاً

والسلام عليكم

الردود
    1,652
    يومياتي أمس بعد الصيام
    الفطار : تمرة ولتر ماء .... ثم نصف لتر ماء بعد نص ساعة

بعد العشاء : 2 كوب ماء+ طبق سلطة + 2بيضة مسلوقة + نصف رغيف أسمر وملعقة واحدة أرز + كوب شاي أخضر بنعناع بقرص دايت سويت بعد الأكل بنص ساعة

الساعة 10 : أكلت 6 أو 7 ملاعق رمان + 7 حبات عنب وشربت حوالي نص لتر ماء

السحور : بيضة مسلوقة في أقل من ربع رغيف + 1 توست مع كوب لبن بملعقة سكر واحدة وشرب حوالي نص لتر

والرياضة ... الذهاب الى الحمام كل شوية هههههههه

المكان الدي يقربني الى الله والنبي عليه الصلاة والسلام
    الردود
    709

byebye

الله الله ماشاااء الله والله زمااااااان ياشلة الهنا ............الهااااااامو الله ليك وحشة يا بت اخباااار الخيااار اييه ههههه شيفاكي ملخبطة شويتين والله كلنا في الهواء سواء خخخ بس اييييييييييييه حماتك بتحبك .....عشان الريسة سمسمة فاتحة مهرجان الصديقات الرشيقات ......يالله الكابتن سالميتا والدكتورة الشاطرة راجو والحبيبة المختفية ندوش .........ايوووووووه مش معابرانا ليه زعلان القمر منا ولا اييه .....مع اننا بنحب المالح وربنا .....مرحبا بك الهام يالله ادخلو كل يوووووم ونورينا ....اخباار العيش الصباحي اييه هههه والله زمان افرحي ياسمسم ادينا اتلمينا ....ماشاء الله علينا يا هوانم دايت سيتي الحلو يكمل بالدعاء والاستغفار طيلة الرياضةولو حتى شغل البيت او روحاتا لحمام هي رياضة جديدة ؟؟؟ولا ايه راجو ؟؟؟يخرب بيتك يا اونطجية هههه لاء يعمر بيتك بالحب والصحةوالهنا والسعادة .....اشوفكم غدا رايحة المطبخ انا وزوجي الغالي ماشاء الله عليه صايمين بس المسكين نايم الدواء هد حيله الله يعافيه ويعافي كل المرضى .ادعولو ...اروح .الحق الاكل ....عملت تارت بالجيلي وحشيتها كاستر يعني كريم باتيسير ....قلت اطلق الحلو بس يبدو انني ارجعه .....سمسم بالثلاث بعد الشر... ماهي المراجعة حلوة بردو والصلح خير اهئ اهئ ههههه عاوزين قطعة ؟؟؟ ....من تقوووووول والله ما يحلى المنتدى الا باهله وحبايبه .....راجو وكل من صايمة يارب يتقبل وما تنسو تدعو لاخوتنا في الاقصى وفلسطين عموما وكل بلد الاسلام يارب ارفع عنا غضبك وانصرنا ووارحمنا يارب امين
    آخر مرة عدل بواسطة زهرةالكريستال : 12-10-2009 في 07:51 PM

المكان الدي يقربني الى الله والنبي عليه الصلاة والسلام
    الردود
    709

صباااااااااااااااااااااااااح الفواكه الحلوة تفااااااااااااااح وكمترى واناناس والصديقااااااااااااااااااااات الرشيقاااااااااااااااااااااااات اجدع نااااااااااااس
    اييييييه الاخبااااااااااااااار لخبطو وخبصتمو؟؟؟ لاااااااااا انتو جدعات بس انا البارح دقت شويتين تارت الجيلي بس ما كثرث الاكل التاني والسحور كان سلطة وتفاح +قطعة تارت اهئ اهئ والله قرب الحلو مصيبة ....ههههههههههه بس ايه شوية بس +ماء ++++زبادي طبيعي .....حبة حبة نوصل للمزااااااااااج التمام ماهي الفرملة الصح درجة درجة ومعكم نتعدل خخخخخخخخخخ الله يجازيك على الدعوات...رجروجة
    راجو مشكوووورة يا احلى دكتورة يارب تبقي رشيقة وانيقة وفي اشيك صورة.....هههه
    سمسم فينك يا معلمة .....موفقة ...الليبية راح الطموووووح والله ايه خخخخخخ لاء عسى خير غيابك... الهااااااام طلي بس يابت اوعي تظلي في 90 انت اجدع من كدا راجو والهام واليبية حطولكم بنطالون ضيق شوية واحلفو لانتو دخلين فيه واكيد هيحفزكم بس قولو ياااااااارب
    وكلو مليح في الفطااااااااروالغدا وخلو السلطةوالفاكهة للعشاء والسكر خاصموه وحدة وحدة انا معاه من يشجعني اصله عنيييد خخخ بس احنا فرييق هوانم الدايت سيتي الله مع الجماعة
    لا تنسو تستغفرو كثير وتدكرو الله .....الا بدكر الله تطمئن القلوب حاجة ما تستاهل في الدنيا مدام في روح ونفس كل شيء راااااااائع والحياة حلوة بس مع الله تكون احلى وصحبتنا في الله اغلى واحلى واحلى بووسة لكل غالية
    ابقو شقروووووووووووو .........سلام ياهوانم خلونا جدعااات طوول السنة ادعولنا اشوفكم تاني وقت تااني.....معا الى المقاسات الصغيرة s
    آخر مرة عدل بواسطة زهرةالكريستال : 13-10-2009 في 10:14 AM

الردود
    1,584
    صبا ح الخير احلى بنات "" اللهم صلي على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه اجمعين "

بنات يومياتي ليوم امس هي كالتالي :

الإفطار : 2 بيضة مسلوقة+ شاي اخضر كيس بسكر الدايت

الغداء : صحن صغير يعني حوالي 250 جرام فاصوليا مسلوقة + قطعة لحم دجاج صغيرة + خيارة

السناك : تفاحة

العشاء : الحقيقة اصبت بصداع رهيب امس واخدت بالليل 2 حبة باندول عشان كدا تقلت شوي بالعشاء وكان :

2 قطعة توست شعير أسمر + 3 ملاعق جبنة فلادلفيا لايت + قطعة واحدة فقط طعمية + 2 ملعقة أرز.

وبس والرياضة ما عملت عشان كان عندي موعد للدكتورة ورجعت بالليل ومالحقت

وانشالله بستمر على هالنظام وربنا يستر يارب كيفكم انتم بنات وينكم

وشكرا سالميتا على التحية وما شالله عليك كيف وصلت لهدفك ما شاءالله عليك

راجية بارك الله فيك وربنا ينولك الي في بالك

الردود
    2,420
    صباح الخير يا اخلى رشيقات عاملين ايه مع الريجيم والحلو شايفه زهورة بتقرب منه فين نصيبى فى التارت انا بموت فى الكاستر بطلت اجيب العيش وعملت انقلاب على اخواتى بسببه هما بيشتروة يوم اه و10لابس الخيار تخصصى انا بشتريه بحبه وبيسد الجوع الف سلامه على زوجك ربنا يشفيه ويعافيه يا رب

الردود
    2,420
    راجو وحشتينى كتيييييييييير كنت فى بالى دايما اخبارك واخبار معاذ
    لسه متمسكه بالطعميه هى تجنن بس وهى سخونه بس
    الموضوع منور اصلا بوجود صحبه طيبه زيكم ربنا يوفقكم

سالميتا اخبارك ايه ووصلتى لايه فى مكان الصيدليه تعالى فرحينى

الليبيه الطموحه اول مرة تشتركى مع سالميتا فى موضوع ان شاء الله معاها ومعانا جميعا توصلى لهدفك

امبارح يومياتى كانت مظبوطه

الفطار شاى بلبن و4 بقسماط من غير سمسم

الغدا شوربه وصدر فرخه و3ملاعق رز وسلطه

العشا مفيش

شرب 2.5لتر ماء

مفيش رياضه لسه ولا مشى

مواضيع مشابهه

1. فريق الزهرات الرشيقات ~ تابع حملة وداعاً للنحافة ~ أهلاً بكم ..
    بواسطة نقآء الياسمين ~ في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 282
    اخر موضوع: 10-06-2010, 03:53 PM
  2. <<< فريق الفراشات ** احنا الرشيقات ** اهلا بكل العضوات **تابع حملة وداعا للنحافه **
    بواسطة الطباخة نوران في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 91
    اخر موضوع: 07-06-2010, 07:25 PM
  3. حملة الصديقات الرشيقات **الجزء الثاني**
    بواسطة طلة حنين في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 09-11-2009, 05:45 PM
  4. بنات لك الرشيقات
    بواسطة sunskies في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 9
    اخر موضوع: 24-03-2005, 08:46 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ