انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 6 من 20 الأولىالأولى ... 234567891016 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 51 الى 60 من 200

الموضوع: حملة الصديقات الرشيقات

الردود
    1,652
    السلام عليكم ورحمة الله

ازيكم يابنات وحشتوني

سمسمة ... ربنا يحقق لك كل اللي بتتمنيه ويجمعنا كلنا في الفردوس الأعلى ياااااااااااارب

زهورة ... الله يبارك لك ياحبيبتي على تذكيرك لنا بالله يارب يجعله في ميزان حسناتك أنا بحاول دلوقتي أنظم نفسي علشان أصحى لقيام الليل... وبعدين انت مش كنت طلقتي الحلو .. لحقتوا تتصاحوا ههههههه ... أحسن حاجة تغضبيه وتطرديه من البيت ههههههه

لولو وانت وحشتيني كتير أنا كنت فاكراكي على طول يارب توصلي للمثالى في أقرب وقت وتسبقينا كلنا ... ويالا ابدأي تحدي مع نفسك ... وعلشان نشوفك أحلى عروسة قريباً يااااااااارب انت وأختي ثناء يااااااااااااارب

الليبية ... ألف سلامة عليك من الصداع ... وربنا يقويك ياقمر ويزود عزيمتك ويالا شيدي حيلك ... لا تنسي شرب الماء كتييييييير بس مش أثناء الوجبة حتى لا يخفف العصارة الهضمية

معلش ياحبيابي ما دخلتش امبارح كنت تعبانة ومشغوووووووووولة ... لأننا مغيبين الأولاد من المدرسة بسبب نفلونزا الخنازير المنتشرة عندنا .. وأنا وزوجي اللي بنذاكر لهم في البيت ... وطبعاً مسئولية علينا بالإضافة إلى شغل البيت اللي ما بيخلصشششششششششش وكمان ظهري ومفاصل رجلي تعباني ليها كام يوم ... بس هحاول أمشي النهاردة ولو حتى ربع ساعة

يومياتي أمس تمام كنت صايمة وزي الأيام اللي فاتت بس أول امبارح أكلت قطعة كيك صغيرة بين الفطار والعشاء
    والنهاردة صايمة وإن شاء الله أدخل بكرة أكتب يومياتي وياااااااارب أفرحكم بالمشي

سلامي للجميع
    السلام عليكم
    آخر مرة عدل بواسطة راجية لقاء ربي : 14-10-2009 في 05:15 PM

المكان الدي يقربني الى الله والنبي عليه الصلاة والسلام
    الردود
    709
    حبيباااااااااااااااااااااتي
    مكسوفااااااااات ولا اييييييييه
    ياهوانم مرة لخبطة ومراااااات انضباط والي تضعف تتنطط ولا تسيق البيت ماهو الشغل عبادة وصحة ونظافة ......يالله فريق الجدعات رااااجو ايوة جدعة الله يشفيك ويعافيك ويحمي لك الاولاد ويرزق اختك الزوج الصالح والدرية الصالحة ويحمي كل بلاد الاسلام من اااافااات الخنازير والفوازييير خخخخخ ماهي اخبث ههههه الله يهدي وينصر امة الحبيب المصطفى عليه افضل صلاة وسلام ويبعد عنها الادى وكل السوووووووووء ياارب اااااميييين
    البارح تعبت نفسيا شوية عارفين الدنيا كدا مرة فوق ومرة تحت ما اقدرت افرمل بس ايه اعجبكم ادتها شغل البيت على اصوله خخخخخ وصايمة الله يتقبل منك راجو وكل الصايمين يالله مستنين طلة سمسمة البهية خير يارب
    والهام والليبية والغزالااات يالله موفقاااات .......بطاطس مقلية وشكولا ......بس فقت متاخرة .......ههههه يا سيدي احنا بشر ويوم صح ويوم غلط لحد ما نتعدل ههههه......شجعونا يا جدعاااات......

وأخيرا عدت لك ياوطني الغالي الحمد الله ياربي
    الردود
    1,318

heart2

سلام يا أحلى وأرشق رفيقات وصديقات رشيقات وحشتوني عن جد
    أول شي خلوني أرحب بصديقتنا الرشيقة إلهام وحشتيني يا إلهام كثير وكنتي على طول فبالي وكنت بتسائل فنفسي وأقول مش ممكن بعد إصرارك للوصول للرشاقة تكوني تخليتي عن حلمك يلا يا إلهام لاتيأسي وبداية جديدة موفقة وزي مكنت دائما بقول بكرى أكيد أحلى بإذن الله يومياتك عجبتني بس يلا كلنا نطرد الكسل ونحاول نعمل أي رياضة زي زمان يابنات والحمد عالسلامة يا إلهام يلا إنتي كنتي بتعتي فينا حب الحركة والنشاط يا ريت لو نرجع زي مكنا يابنات

راجية ألف سلامة عليكي أختي الله ييسرك كل عسير ولكل البنات يارب ...................ودحكتيني برياضتك المخترعة خخخخخ .........ربنا يعينكم ويبعد عنكم وعن كل المسلين كل سوء يارب ............يلا بدنا نشآآط يابنوتات عاوزين نفرح شوي بالميزان
    زهورة وحشتيني أنا عن جد فرحت بعودت إلهام الله يديم علينا الفرحة والسرور ............ربنا يتقبل صيامكم يارب ويشفي زوجك ويعمر بيتك بكل خير ويحقق لي فبالك يارب ...............وما عليكي على النفسية مرة كدة ومرة كدة الحمد والشكر ليك يارب وزي مقلتي الدنيا كدة ..............الله يجيبليفيها الخير ويلا بلاش دلع بعدي شوية شوية عن الحلو مهو أنا كمان الحلو قدامي طول اليوم عالفطار عالسناك ............بس أنا أعجبك ماأذوق غير لما أشوف نفسي أستحق يعني لما أشوف نفسي تحركت أو اتمشيت كثير أو أكلت قليل يعني عاملة موازنة بس الصراحة جسمي شكلو اتعود على الأسلوب دة وثآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآابث أصلي وزنت اليوم لقيتو زي مهو بس معلش أصلي خبت شويتين فالويك آند أستاهل بس المهم مايزيد واليوم بديت صيام من لي فاضل علي وكان يومي أحسن شوي
    يوميات الثلاثاء
    ف كوبين شاي أخضر وقطعة خبز كامل و 8 زيتونات وملعقة جبنة
    غ سلطة كوسة و نصف صدر دجاج وقطعة خبز مع شوية مرق عادت ريما إلى عادتها القديمة ههههههههههههههههههههه مشكلة المرق لي عندنا لازم بتاكل بالخبز أكيد بتعرفي يازهورة
    ع كوب زبادي حفنة مكسرات
    يومياتي اليوم الأربعاء كنت صائمة
    فطار كوبين ماء وبعد صلاة العشا أكلت شربة خضار وقطعة خبز وكوب زبادي وصحن صغير جمبري مشوي مع جبنة ممممممم
    السحور تسحرت لسة دلوقتي كوب زبادي وحبتين بتي فور خخخخخ وحدة لوز والثانية شكلاطة مع عين جمل بس صغيرين والله أعمل إيه بقا في ناس هون معنا صابتني بالعدوى خخخخ
    تصبحو على خير
    آخر مرة عدل بواسطة salmitta : 15-10-2009 في 03:43 AM

الردود
    1,318

flower2

تعقيب كتبت بواسطة الليبية الطموحة عرض الرد
    صبا ح الخير احلى بنات "" اللهم صلي على سيدنا محمد وعلى آله وصحبه اجمعين "

بنات يومياتي ليوم امس هي كالتالي :

الإفطار : 2 بيضة مسلوقة+ شاي اخضر كيس بسكر الدايت

الغداء : صحن صغير يعني حوالي 250 جرام فاصوليا مسلوقة + قطعة لحم دجاج صغيرة + خيارة

السناك : تفاحة

العشاء : الحقيقة اصبت بصداع رهيب امس واخدت بالليل 2 حبة باندول عشان كدا تقلت شوي بالعشاء وكان :

2 قطعة توست شعير أسمر + 3 ملاعق جبنة فلادلفيا لايت + قطعة واحدة فقط طعمية + 2 ملعقة أرز.

وبس والرياضة ما عملت عشان كان عندي موعد للدكتورة ورجعت بالليل ومالحقت

وانشالله بستمر على هالنظام وربنا يستر يارب كيفكم انتم بنات وينكم

وشكرا سالميتا على التحية وما شالله عليك كيف وصلت لهدفك ما شاءالله عليك

راجية بارك الله فيك وربنا ينولك الي في بالك
    أهلين ياقمر وربنا يخليكي ياأختي
    ويلا لازم تحطي هدفك ولا تتخلي عنو وخلي إرادتك قوية أختي ولا تغيبي عنا كثير عشان نشجع بعض ولا تنسي الرياضة أقرب طريق للرشاقة
    وربنا يشفيك ويحقق لي فبالك
    بالتوفيق أختي وأهلا بيكي معنا كلنا هون أخوات بنساند بعض عشان نوصل لأهدافنا

الردود
    1,318

بنات ياريت نقترح يوم الميزان ونوافق عليها كلنا إيه رأيكم بعد كم يوم نوزن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بعد أسبوع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟أو 10 أيام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟أو شو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بستنى ردكم وياريت نكون أكثر جدية كلنا ونبدأ من جديد مع الرياضة

الردود
    1,318

beatheart

الردود
    1,318

heart2

الردود
    1,318

flower1

الردود
    1,318

flower2

الردود
    1,318

heart2

صباح الخير يا رشيقات أنا اليوم في البيت وصايمة ومارحت عالشغل حماتي شوي تعبانة قلت أبقى معها إدعولها
    ويوميات لسة مافي لأني صايمة الحمد الله

مواضيع مشابهه

1. فريق الزهرات الرشيقات ~ تابع حملة وداعاً للنحافة ~ أهلاً بكم ..
    بواسطة نقآء الياسمين ~ في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 282
    اخر موضوع: 10-06-2010, 03:53 PM
  2. <<< فريق الفراشات ** احنا الرشيقات ** اهلا بكل العضوات **تابع حملة وداعا للنحافه **
    بواسطة الطباخة نوران في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 91
    اخر موضوع: 07-06-2010, 07:25 PM
  3. حملة الصديقات الرشيقات **الجزء الثاني**
    بواسطة طلة حنين في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 09-11-2009, 05:45 PM
  4. بنات لك الرشيقات
    بواسطة sunskies في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 9
    اخر موضوع: 24-03-2005, 08:46 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ