انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 8 من 20 الأولىالأولى ... 45678910111218 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 71 الى 80 من 200

الموضوع: حملة الصديقات الرشيقات

الردود
    1,007
    الله يوفقكم

المكان الدي يقربني الى الله والنبي عليه الصلاة والسلام
    الردود
    709

byebye

بناااااااااااااااااااااااااااات .....سلاااااااااااااااام والله الللللللف مبروك يابت ياراجو الف بعد الشر عليك اسئل الله الحليم رب العرش العظيم ان يشفيك وكل المسلميييين والله هلت البشاااااااااير عارفة فطرت بيضة مسلوقةوطماطماية وشوية خبز تقريبا ربع رغيف وماء وملخومة لشوشتي في الاشغال الشاقة هههه شغل البيت ورحت للبلاكار وشفت المغريات وندهتي الي مغاليباني من غيرها الشكولا ؟؟؟؟...وكملنا الي علينامكن الصيام ولله الحمد تقبل الله منا ومنكم .......وشربت الماء بس ايه مستحودة على تفكيري بس ايه دخلت بفضل الله المنتدى وقريت عن انجازك يا راجروجة ماشاء الله كملي والله اديتني زقة هههههه وبادن الله معك على طول الخط من غير توقف يارب ما اضعف ......سمسمة وينك يا انتي بيوتيك الفريق ههههه موفقة اختي .........والبنات الاخريات وين غطستو يالله ما غرتو من راجو؟؟؟؟ ماشاء الله عقبال ما تخش السبعينات يا جمييييل اااه اديلووووووووووو انا معك ....ماااء وخضار وفواكه وحركة ويارب دعائنا يستجاب ونبقى رشيقااااااااااااات راجو شجعنا ياقمر لك عليا بادن الله ادخل كل يوم وانت معايا يالله ايدي على كتفك ...وباسم الله نبداااااااااااااااا صححححححححححححح واحلى بوسة لمعاد الله يشفيه واخواته موفقين يارب
    آخر مرة عدل بواسطة زهرةالكريستال : 20-10-2009 في 11:19 AM

الردود
    2,420
    السلام عيكم ورحمه الله وبركاته

متأسفه على التاخير مكنتش فى البيت بس ماشيه على ريجيم برضه

اخباركم ايه واخبار الريجيم ايه ان شايفه سالميتا بتسال عن يوم الوزن ومحدش رد ليه

شوفوا
    هانوزن امتى بس بلاش اليوم مش هاعرف اوزن قبل السبت لان ده اول ايام البريود عندى ومش عاوزة ابقى زايده

وأخيرا عدت لك ياوطني الغالي الحمد الله ياربي
    الردود
    1,318

heart2

وحشتوني كثير
    زهورة قصديك إيه بقآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ بتاكلي كل نفسك فيه يابتاع كلو هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه قصدك بتقضي عالأخضر واليابس يادوبة بتعرفي لو أنا أكلت كل لي نفسي فيه لازم حتخن 2 كيلو أقل شي في الأسبوع لأنو زمان كنت لما بصوم في رمضان آكل وجبة الفطور كبيرة وفي العشا عصير أو شي خفيف والسحور زي العشا تقريبا كنت لما يفوت رمضان ألاقي نفسي زايدة 6 أو 8 كيلو تصوري
    بس السنة دي مازدت غير 1 كيلو فأول أسبوع وبعد أسبوع خسيتها مع شوية رياضة والأسبوع الأخير زدتها كمان مرة وبعد العيد بسبب الحلويات زدت كمان كيلو شفتي كيف بس عندك حق لما بنصوم بنحتاج ناكل شي حلو بس على فكرة أنا فرمضان ماكنت آكل حلو إلا قليلا
    يلا أنا معاكم نعمل شي أسبوع من غير سكريات بس إنتو حددو

راجو إزيك يا جميل وحشتيني وألف مبروك خسارة 2 كيلو ربنا يبارك فخسارتو وإنتي بصحة وسلامة
    يلا أنا قبلت عزيمتك عشان أمس لسة جبت فستاني قفطان مغربي عصري أحم أحم .......خخخ من عند الخياط عشان يوم الجمعة عندنا عزومة خطوبة قريبتي وكمان حروح عشان الكاتوه معاكي عشان آكل حصتي وحصتك خخخخ أهو نكسب فيكي ثواب ونقلل عنك شوية سعرات ههههههههههه إيه موافقة ولا لأ خخخخ أكيد لأ ههههههههههههههههههه
    إلهام ياقمر وحشتينا عن جد يآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآآآآآآآآآآآآآاه أيام مكنا نكتب ب10 ردود متذكرة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وحشتني لمتنا بس هي الدنيا كدة الحمد الله

أما عني أنا وعن يومياتي كانت
    يوم الأحد صيام
    فطرت كوب زبادي و10 حبات زتون مع صحن خضار بالفرن مع مثلث جبنة وخبز كامل 100 غ وبعدهم شاي أخضر
    العشا قطعة صدر دجاج وتفاحة وبرتقالة
    وماتسحرتش
    الإثنين كنت ناوية أصوم بس الصبح حسيت إيدي بتوجعني كثير وكان لازم أشرب الدوا وفطرت كويس عشان ميضرنيش الدوا فمعدتي فأكلت معجنات مغربية وعسل وشاي وبعدها ماقدرت آكل طول اليوم عشان فطرت كويس شفتو قديش مهم الفطار وأكلت بالليل قطعة لحمة باردة مع جبنة صحن صغييييييييييييييييييير وتفاحة
    ويومياتي اليوم
    فطرت شاي وشريحة مرتدلا وجبنه وقطعة توست أسمر وشي 8 زتونات
    والغدا بطاطس بالفرن مع لحمة مفرومة من غير دهون
    ولسة مش عارفة حتعشا ولا لأ المهم أنا ماعملت رياضة أمس واليوم تعبانة شوي
    بالنسبة للميزان لازم نوزن كلنا بكرة ماعدا راجو لي بنعرف ميزانها عشان نبدأ من جديد وعالأقل نخاصم اللخبطة شي أسبوع عشان نخس ولو 1 كيلو رأيكم إييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييه؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الردود
    1,318

Smile

تعقيب كتبت بواسطة امنية_87 عرض الرد
    الله يوفقكم
    تسلمي حبيبتي نورتي الموضوع

الردود
    1,318

flower2

الليبية الطموحة بإنتضارك ياقمر

الردود
    1,318

بنات ياريت بكرة نحط أوزانا ونبدأ بداية جديدة قولو يارب

الردود
    1,652
    السلام عليك

ازيكم يابنات يارب تكونوا بخير
    معذرة امبارح النت كان قاااااااااااااااااااااااااطع ومعرفتش أدخل أحط الرد مع اني فضيت نفسي مخصوص له ... على العموم قدر الله وما شاء فعل
    سمسمة عاملة ايه ياحبيبتي ... يارب يقويك وألف سلامة على ايديك ...
    وبالنسبة للعزومة مادام فيها أكل الجاتوه مني يبقى معرفكووووووووووووووش هههههه وأنا اللي آكل نايبي ونوايبكم خخخخخخ
    ومبارك على الفستان ومبارك لقريبتك ربنا يتمم بخير

زهورة ... الله يبارك فيك ياقمر ويالا خليك قد كلمتك وشدي الهمة معانا وأنا كمان هالتزم بالإقتراح اني أعتزل الطعمية لمدة أسبوع بسسسسسسس ههههه .... بس انتوا كمان تعتزلو الحلو ... أنا هأوفر الحلو بتاعي ليوم الفرح علشان أنقض على الجاتوه ههههههه .... والباقي نوزعه على المعازيم خخخخخخ

الهام انت أكيد الصفحة عندك ما حملتش كويس لآننا ردينا على سمسم على طول في نفس الصفحة من تحت ... يالا ياجميل شدي الهمة والتزمي معنا من جديد
    الليبية ؟؟؟؟ في انتظارك

امبارح كان فري
    اليوم بدأت من جديد
    شربت 2 كوب ماء + ملعقة خل تفاح
    الفطار : كوب لبن + 3 توست + بيضة مسلوقة + خيارة

لي عودة ان شاء الله بباقي اليوميات

السلام عليكم

الردود
    1,318

flower2

ياصباح الفل والياسمين على أحلى رشيقات
    أولا حكمل يوميات أمس
    تعشيت بيتزا دايد أحم أحم ..........................خخخخخ...........يعني من غير جبن وبالخضار والزعتربس.وعجينتها من الدقيق الكامل
    وكنت ناوية أصوم اليوم بس كمان صبحت مريضة أمس لما أكلت بدأ المطر ينزل قمت طلعت أجري عالسطوح أدخل الملابس وأخدت برد عالأكل مباشرة واليوم صحيت عالساعة 6 بسبب وجع المعدة وشربت شي 10 أكواب زعتر مع شاي وسكر خفيف ومش قادرة أفطر عشان أشرب الدوا بس بعدشوي بشربو
    راجو معقووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووول يادبة ماتاخديني إهئ إهئ ...........................................

الردود
    2,420

وزنت الصبح
    بقيت 98 بدل 99

مواضيع مشابهه

1. فريق الزهرات الرشيقات ~ تابع حملة وداعاً للنحافة ~ أهلاً بكم ..
    بواسطة نقآء الياسمين ~ في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 282
    اخر موضوع: 10-06-2010, 03:53 PM
  2. <<< فريق الفراشات ** احنا الرشيقات ** اهلا بكل العضوات **تابع حملة وداعا للنحافه **
    بواسطة الطباخة نوران في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 91
    اخر موضوع: 07-06-2010, 07:25 PM
  3. حملة الصديقات الرشيقات **الجزء الثاني**
    بواسطة طلة حنين في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 09-11-2009, 05:45 PM
  4. بنات لك الرشيقات
    بواسطة sunskies في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 9
    اخر موضوع: 24-03-2005, 08:46 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ