انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 9 من 103 الأولىالأولى ... 56789101112131959 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 81 الى 90 من 1025

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    1,839
    ثنوووؤة ... مساء التفاؤل على عيونك ياقمر ، انا الحمدلله كويسة وباخد دلوقتي في حبوب منع الحمل بقالي 11 يوم تقريبا وباقي 10 ايام ويخلص ان شاء الله وبعدين اول مالدورة تيجي ان شاء الله احجز ميعاد تاني يوم وربنا يسهل وابدا بقى في الحقن والتنشيط ان شاء الله

زهرة الخبر .... انا مش فاهمة سؤالك ياحبيبتي يعني ايه الدورة توقف في التنشيط ياريت لو حد من البنات فاهم يرد عليكي ان شاء اله ويفيدك وان شاء الله ربنا حيعوض صبرك خير ياااااااارب

عفوووفة ... وحشتينا يعني ماتدخليش الا عشان زينب بجد وحشتينا قوي يالا تعالي قوليلنا اخبار الشقة الجديدة ايه ؟

الردود
    1,839
    هبوش ... اخبارك ياجميييييييييييل ، اتصلتي بالمركز واطمنتي منهم ولا لا ، يااااااارب يثبت اجنتك ويحيي رحمك عاجلا غير اجل باذن الله

مروة نجيب .. اخبار البرد ايه ياجميييييييل الف سلامة عليكي شافاكي الله وعافاكي

يويو احمد ... عقباااااااااااااالك ان شاء الله قريب قوي هانت خلاص وان شاءا لله تلحقي زوزا وتكوني حامل يااااااااااارب

بشراكم ... اخبارك ايه ياحبيبتي ربنا يعوض صبرك خيرا ان شاء الله ويرزقك السعادة والرضا في الدنيا والاخرة

الردود
    1,045
    تعقيب كتبت بواسطة zozaa عرض الرد
    اللهم لك الحمد والشكر
    الحمد لله يا بنات ربنا كرمني من فضله وبرحمته
    انا حااااااااااااااااااامل
    جبت النتيجه من شويه بس كان عندي ناسولما مشيوا
    قلت اطمن اخواتي
    ربنا يباركلي فيكم
    الحمد لله
    ربنا يرزقنا جميعا الذريه الصالحه
    ادعولي بثباته
    اللهم كما امسكت السماء ان تقع علي الارض امسكلي ما في رحمي
    اللهم يا نثبت الجبال الرواسي في الارض ثبت لي ما في رحمي
    الف الف الف مليون مبروك يازوزو ربنا يثبتلك حملك ويرزقك الذرية الصالحة يارب والله فرحتلك جدا ربنا يفرح قلبك ياحبيبتي

الردود
    1,045
    باقي البنات ربنا ييسر لكم خطواتكم ويرزقكم الذرية الصالحة عاجل غير اجل يارب

الردود
    1,446
    الله اكبر الله اكبر
    بسم الله ماشاء الله مبارك يازوزو
    مبارك حبيبتى عقبال من باركلك بلولاده
    ويارب نفرح بكل البنات

الردود
    2,507
    السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

الحمد لله اننا اطمنا على زينب و يارب عقبال يويو و هبه و تحصلهم ذكرى و مايا و ساره و كل البنات وراهم يارب ان شاء الله
    و ان شاء الله يارب ملف كله افراح ان شاء الله

ساره يا قلبى انا الحمد لله بقيت احسن لسه فى الم بس اقل الحمد لله
    انا بكره عيد ميلادى يا بنات هكمل ال28 الحمد لله ادعولى السنه الجايه يكون معايا بيبى ان شاء الله
    و يارب كل البنات السنه الجايه نكون معانا اولادنا ان شاء الله

الردود
    1,687
    تعقيب كتبت بواسطة مروه نجيب عرض الرد
    السلام عليكم و رحمه الله و بركاته

الحمد لله اننا اطمنا على زينب و يارب عقبال يويو و هبه و تحصلهم ذكرى و مايا و ساره و كل البنات وراهم يارب ان شاء الله
    و ان شاء الله يارب ملف كله افراح ان شاء الله

ساره يا قلبى انا الحمد لله بقيت احسن لسه فى الم بس اقل الحمد لله
    انا بكره عيد ميلادى يا بنات هكمل ال28 الحمد لله ادعولى السنه الجايه يكون معايا بيبى ان شاء الله
    و يارب كل البنات السنه الجايه نكون معانا اولادنا ان شاء الله

كل سنة وانتى طيبة يا قمر والسنة جاية ان شاء الله تكونى ام لاحلى توءم ان شاء الرحمن

الردود
    1,200
    حبيبتي مروة كل سنة وانت طيبه وان شاء الله السنه الجايه تفرحي بميلاد نور عينك وقرتك يارب
    قرة ياقلبي ربي يوفقك في عمليتك يارب ويرزقك منها الحمل يارب
    ربي يفرحنا بيويو وهبه يارب
    حبيبتي عطا أني من كم جتني وحدة اعرفها زوجها عنده ضعف شديد تقول ان عندها خلطه أعشاب وفيها عسل
    في خلال أسبوعين وصل العدد الى 90 وصاحب زوجها سوري الجنسيه نفس الحكايه وكان راح سافر لزو جته عشان يعملوا أنابيب بس ربك كريم ورزقه زوجته الحمل بعد انتظار 13 سنه أدا تبغي أرسلك رقمها على الخاص هي تبيع الخلطه جاهزه من اليمن تقول بس مدري كيف بتوصلها لك بغزه أدا بغيتي راسليني وربي يرزقك قريب بدون ماتكون حاسبه

الردود
    1,586

flower2

قرررررررررررر عين ،،يا حبيبتي قلبي إنتي
    و الله الحمد لله نا أحسن هلأ بكتيررررررررر وفوضت أمري لله في اأول والأخر وربك كريم ما بينسى عباااده
    وجوزي حكالي ريحي بالك وبنروح بتكاسي
    وربك بيعين أو نأجر فياليوم سيار ب80 ريال وربك كررررررريم في
    الأول كنت زعلانة كتيررررر بس
    هلأ خلص ربنا قادر يرزق جوزي
    بوظيفة هلأ من عنده في لمح البصر يوكون عنده سسيارة للشغل وتأمين وكل شئء لحمد لله رب العرش العظيم
    بتعرفي أول الصدمه هههههههه بتكون صعبة شوي بس كنت متفاائلة كتير أخيرا
    هيكون عنا سيارة خاص فينااااا بعج سيارتنا ال مريضة بعد سنين جواز ههههههه بس الحمد لله على كل حال
    بدعيلك دايما و الله يا سوسووو بتوأم سليمن معافين ياااااااااااااااارب يفرح قلبك يا أحلى سوسووووو وبحـــبــك في الله وبحبكوا جميعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااا
    ولك المثل على كل حرف بتدعيه حبيبتي لإلي يارب يرزقك أضعاف ما تتمنى اللهم أمين

عشوووق،،الحمد لله حبيبتي ربي ييسيرلك كل عسيرررررررررررر يااااااااااارب و الحمد لله إنك بديت يتنشيط ياااااااااارب نفرحلك بخبر حملك الثابت المعافى أمين يااااارب
    ربك دايما بيوقف جنب العبد حبيبتي طالما العبد مع الله ويخاه ربي يسعدك يااااااااااارب ونفرحلك قريب
    عطوعطة /////حبيتبي ربي يكرمك بتوأم سلييمن معافين وكل البناااااااااااااااااااات ويا حبيبتي بخصوص الوصفة كان في وصف على النت عباة عن ( لقاح النخيل وطلح النخيل والمكسرااات وعســـل أصلي )) بيحكوا ممتازر وقربي جوزي جربها حكى ممتازة ودوري عنها عن النت كان بس هادي مكوناتها الأساسية معرفو العسل الأصلي والمكسرات واللقاح النخيل وطلح النخيل كلهم مهمين جداا للخصوبة عند الرجل
    وكن بروفسو في جدة كاتبها لراجل على النت
    وقريب جوزي حكاله عليها هههه بس ما جبناها عشان كانت غالية كتير العسل الأصلي فوق 500 ريال غير الباقي
    نوناااااااااااااااااااااااا،،،يسملو على إقتراحك حبيبتي الحمد لله إحنا خلص إتفقنا أنا وجوزي نقضيها تاكسي أو سيارة نأجرها باليوم لأن لو إقتراحك نأجرها شهر ههههه هيطلع موأقل من 2000 ريال هههه مع الإيجا الحمد لله ما هنلاقي ريال نأكل فيه هههههههه فصعب جدا حبيتي الحمد لله على كل حااااااااال ربنا بيعينا وبندبرها تكاسي أو إيجار سيارة يوم الدكتور
    وبي يرزقك يا حبيبتي ونفرحلك قريب يااااااااااااااااااااااارب

مروة نجيب ،، بحق لا إله إلا الله تكوون حااااااااااااااااااااامل
    في السنة هادي ياااااااااااااااااااااارب وذالك على الله يسير وتكوني حامل وعمرك 27
    اوكل عام وأإنتي ألف خيرر وصحة وسلامة يارب
    صافيناز // ربي يثبت حملك يااااااارب حبيبتي حبيت ٍأسألك عن الحموضة كيف معك أنا بتجيني أوقات ما بعرف أنام بالساعات منهااااااا وأخدت دوا من مرات أخي روووع مستودر ألو حرف منه إم هههه مو فاكر إٍسمه
    بتأخديله دوا ولااا
    أوحكسجينـــــــــــااا الملف،،حبيبتي نويتناااااااااا و الله وإنتي وحشانات كتيرررررررررررررررر
    وما بننساكي رغم شكلك اللي ماخدك منا
    يارب أمين عن قريب حبيتي تأخدي أجاازة منه للوضع يارب أمين بحق لا إله إلا الله
    الحمد لله رب العر ش العظيم أنا منـــــــــــيـحة بفضل من الله وهيناا كل يوم بعرض جديد من أعراض الحمل الحمد لله يارب يفرح قلبك يا حبيبتي وتجي تشكيلنا من الوحام و الألالام الضهر و المغص والحموضه ههههه
    بمزح معك يارب يكون حملك سهل وميسر جدااااااااا ويرزقك بتوأم سليمن معافين ويعوضك كل خيررررررر يارب

أٍأسأل الله العظيم رب العرش العظيم الكررررريم الرزاق الوهااب العاااطي
    يثبت أجنة أخوتي (((
    هبوووووشويويوو وكل اللي عاملين إ{جاع يارب نفرحلهم بخبر حملهم قررررريب يارب أمين
    آخر مرة عدل بواسطة رحــيق الأزهـار : 30-11-2011 في 10:24 PM

الردود
    2,507
    تسلمى يا هبه و يارب يسمع منك ان شاء الله و يطمنا عليكى بعد كام يوم ان شاء الله

ذكرى يا حبيبتى الحمد لله ان امورك اتضبطت يارب تتم على خير بفرحتنا بيكى ان شاء الله و بحملك الثابت ان شاء الله

هايدى يا قمر انا عندى الدوره يعنى ال27 عدت خلاص بس مش مشكله اول شهر فى ال28 حلو برده ربنا يسهل
    و يكرمنى و يتملك على خير ان شاء الله و ييسرلكم اموركم يارب

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ