بجد شكرا ليكي علي الموضوع التحفه ده واستفاده منه كتييييييييييييييييييير بس ممكن اطلب منك شويه طلبات كده اولا عايزين نكلم عن ريحه الفم وازاي نقضي عليها وازاي نخلي النفس حلو علي طول ومنتعش وبضم سوال بسبوسه لان انا كمان شعري مقارب لشعرها اعمل ايه عشان يفضل حلو علي طول وبالنسبه للسويت للمنطه الحساسه انا قريت كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ير في الموضوع ده ولقيت ان كل واحد بيكلم عن تجربه شخصيه وطبعا الموضوع ده بفرق من بشره لبشره وصعب قوي واحده تكون عملت حاجه ومشيت معها تمشي مع واحده تانيه وان برجح ان احنا نمشي علي سنه الرسول (ص) بحلق العانه ونتف الابط ياريت ياهنوده لوعارفه مكن حلاقه كويس للبنات تقوللنا عليه غير براون يعني المكنه بتكون مقاربه لمكنه حلاقه الراجل بس طبعا بيبقي مرسوم عليها واحده ست كانت واحده قاللتلي الموضوع ده بس مش عارفه اجيبها منين معلش انا طولت عليكو بس في حاجه كمان بالنسبه لسواد الركبه والكوع انا تعبت جدا ودوخت قوي وجربت كل حاجه ودلوقتي رحت لدكترو جلديه وكتبلي كريم اسمه (dana) بس حاسه ان هو بيسود زياده مش عارفه اعمل ايه لسه عندي استشاره مع الدكتور وبجد مش عارفه اعمل لان الموضوع ده قلقني جدا شكرا لكل بنت في المنتدي بتدي معلومه انا فرحي ان شاء الله في العيد ادعو لكل بنات المسلمين بالذريه الصالحه والزوج الحنون (امين يارب العالمين)