انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 25 من 25 الأولىالأولى ... 152122232425
عرض النتائج 241 الى 248 من 248

الموضوع: عروسات المستقبل تعالوا اقولكم ..

الردود
    98
    بجد شكرا ليكي علي الموضوع التحفه ده واستفاده منه كتييييييييييييييييييير بس ممكن اطلب منك شويه طلبات كده اولا عايزين نكلم عن ريحه الفم وازاي نقضي عليها وازاي نخلي النفس حلو علي طول ومنتعش وبضم سوال بسبوسه لان انا كمان شعري مقارب لشعرها اعمل ايه عشان يفضل حلو علي طول وبالنسبه للسويت للمنطه الحساسه انا قريت كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ير في الموضوع ده ولقيت ان كل واحد بيكلم عن تجربه شخصيه وطبعا الموضوع ده بفرق من بشره لبشره وصعب قوي واحده تكون عملت حاجه ومشيت معها تمشي مع واحده تانيه وان برجح ان احنا نمشي علي سنه الرسول (ص) بحلق العانه ونتف الابط ياريت ياهنوده لوعارفه مكن حلاقه كويس للبنات تقوللنا عليه غير براون يعني المكنه بتكون مقاربه لمكنه حلاقه الراجل بس طبعا بيبقي مرسوم عليها واحده ست كانت واحده قاللتلي الموضوع ده بس مش عارفه اجيبها منين معلش انا طولت عليكو بس في حاجه كمان بالنسبه لسواد الركبه والكوع انا تعبت جدا ودوخت قوي وجربت كل حاجه ودلوقتي رحت لدكترو جلديه وكتبلي كريم اسمه (dana) بس حاسه ان هو بيسود زياده مش عارفه اعمل ايه لسه عندي استشاره مع الدكتور وبجد مش عارفه اعمل لان الموضوع ده قلقني جدا شكرا لكل بنت في المنتدي بتدي معلومه انا فرحي ان شاء الله في العيد ادعو لكل بنات المسلمين بالذريه الصالحه والزوج الحنون (امين يارب العالمين)

الردود
    493
    أمين

وربنا يتمم لك بخير يا جميل

بالنسبه لسواد الركبه والكوع . هنوده كانت بتستخدم مرهم ( ليكوسيد R )

وانا كمان بدأت استخدمه بقالى يجى اسبوعين .. هنوده بتقول (من خلال استخدامها ) ان النتيجه بتبدأ تظهر بعد 3 اسابيع ..اهو انا منتظرررررررررررررررره بفارغ الصبر

الردود
    98
    بصي ياحبيتي خلينا ورا الكداب لحد باب الدار انا هخليني ماشيه مع الدكتور لغايه ماشوف هيقولي ايه لو طبعا مجبش نتيجه هصلي استخاره واجيب كريم هنوده عي طول وربنا يستر ويجيب معايا نتيجه هطلب من هنوده طلب ياريت اللينك بتاع الميكب عشان اختك خيبه في موضوع الميكب ده اخرها ماسكرا وروج بس وياريت يابنات اي واحده عندها معلومه ماتبخلش علينا بيها لان شكلنا كلنا0000000000000 هههههههه مش هكمل بس ربنا يسعد بنات المسلمين جميعا (امين يارب العالمين) ونبقي دايما حلوين في ازواجنا ان شاء الله اهم حاجه علي راي هنوده النيه الخالصه في انشاء بيت صالح ان شاء الله

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة solitair_sam عرض الرد
    ميرسيهات كتيره ليكى يا هنوده

بس هسألك سؤال ( متعبه ربقا ) .. البيبى ليس دى سعرها كام ؟

براون انا سألت عليها .. لقيتها ب 350 ..

وفى منها ب 500 او اكتر

اما دى بقا بكام ؟؟
    ديه 200 جنيه ومعاها ضمان سنتين وفيه نوع تانى من بيبى ليس سيراميك فها اكتر ب 350 وفيه نوع تانى 250 بس اللى بعتلك صورتها مجربة من كذا حد باختلاف نوع الشعر وممكن بردو تعملى عليها سيرش وتشوفى بنقسك

الردود
    1,943
    رورو وبسبوسة و sooo2008 و solitair
    حاجاوبكم حالالالالالالالا

الردود
    1,943
    تعقيب كتبت بواسطة sooo008 عرض الرد
    بجد شكرا ليكي علي الموضوع التحفه ده واستفاده منه كتييييييييييييييييييير بس ممكن اطلب منك شويه طلبات كده اولا عايزين نكلم عن ريحه الفم وازاي نقضي عليها وازاي نخلي النفس حلو علي طول ومنتعش وبضم سوال بسبوسه لان انا كمان شعري مقارب لشعرها اعمل ايه عشان يفضل حلو علي طول وبالنسبه للسويت للمنطه الحساسه انا قريت كتيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي ير في الموضوع ده ولقيت ان كل واحد بيكلم عن تجربه شخصيه وطبعا الموضوع ده بفرق من بشره لبشره وصعب قوي واحده تكون عملت حاجه ومشيت معها تمشي مع واحده تانيه وان برجح ان احنا نمشي علي سنه الرسول (ص) بحلق العانه ونتف الابط ياريت ياهنوده لوعارفه مكن حلاقه كويس للبنات تقوللنا عليه غير براون يعني المكنه بتكون مقاربه لمكنه حلاقه الراجل بس طبعا بيبقي مرسوم عليها واحده ست كانت واحده قاللتلي الموضوع ده بس مش عارفه اجيبها منين معلش انا طولت عليكو بس في حاجه كمان بالنسبه لسواد الركبه والكوع انا تعبت جدا ودوخت قوي وجربت كل حاجه ودلوقتي رحت لدكترو جلديه وكتبلي كريم اسمه (dana) بس حاسه ان هو بيسود زياده مش عارفه اعمل ايه لسه عندي استشاره مع الدكتور وبجد مش عارفه اعمل لان الموضوع ده قلقني جدا شكرا لكل بنت في المنتدي بتدي معلومه انا فرحي ان شاء الله في العيد ادعو لكل بنات المسلمين بالذريه الصالحه والزوج الحنون (امين يارب العالمين)

اهلا ياقمر بالنسبة الشعر وريحة الفم وازاى نهتم بنفسنا اول ايام الجواز حنتكلم فيه حاضر

بالنسبة ماكينة حلاقة فيه فينوس الوردى ده من جيليت معها الامواس بتاعتها والفوم كمان تلاقيها فى صيدليات الكبيرة او محلات تجميل ب 55 والامواس بتغيريها اصحابى جربوها قالوا عنها كويسة جدا وعجبتهم بس انا شم جربتها بس ناوية اجربها تنفع خاصة فى الاوقات السريعة

الردود
    1,943
    زى ما طلبت رورو وبسبوسة وsooo حنتكلم على ازاى نخلى شكلنا حلو خاصة فى اول ايام الجواز من الشعر وريحة الفم والاهتمام بالجسم والوقت المناسب لكل ده .؟؟

اول حاجة ياقمرات خلنا متفقين انه بلاش تخلى زوجك يشوفك وانتى بتعملى اى حاجة من الاهتمام بنقسك زى اسويت وعمل ماسكات عشان زى ما انكلمنا قبل كدا انه خليكى دايما فى عين زوجك البنت الامورة اللى بشوفها زى القمر دايما خليه لما يبقى في شغله يقتكر شكلك الجميل اما لو انتى عودتيه يشوفك وانتى بتعملى سويت ولا ماسكات لما يجى يفتكر حيلاقى الصورة ديه غصب عنه جاية فى خيالة ...عشان اقربلكم الفكرة انا وانتم لما نيجى مثلا نشوف مطربة ما او ممثلة طالعة على تى فى جميلة بتبقى معجبة بيها بس لو شوفتيها وهى بتعمل عملية تجميل او بتعمل شعرها انجذابك لها بيقل صح ؟؟هو ده نفس الفكرة اللى اقصدها مع زوجك خليكى دايما فى الاهتمام بالنفس غامضة هليه يشوف بس الصورة النهائية متفقين ؟؟؟

تعالوا بقى نتكلم على الفم .. لو ريحة فمك مش حلوة بشكل كبير يبقى لازم تروحى دكتور اسنان وبلاش تقزلى اجرب وصفات ليه ؟؟ لان لو ريحة كريهة اوى يبقى موضوع ليه علاقة بحاجة فى الاسنان او المعدة تمام ؟؟ يبقى لازم تشوفى دكتور

طيب لو ريحة عادية اللى بتبقى الصبح اول ما تصحى ؟؟
    في كذا حل اما تبقى حاطة جنبك لبان ( مستيكة بلغة الاسكندرانية ) بالنعناع اول ما تصحى امضغى واحدة كدا كام ثانية وارميها حتخلى ريحة فمك حلوة اوى ..

فيه انك تاكلى قبل ما تنامى عيدان بقدونس لانها فعلا بتخلى ريحة الفم حلوة مع استمرار لانها بتنظف المعدة او انك تصحى قبل زوجك ب 5 دقايق واغسلى اسنانك بمعجون

ولو تحبوا تسمعوا راى الشخصى لو ريحة الفم عادية مش جامدة خليكى عادى على طبيعتك بمعنى انه زوجك هو كمان حيحصى وريحة فمه زيك طيب ليه تحسسيه انك عندك مشكلة وانك عايزة تخبيها يعنى انتوا الاثنين زى بعض وطبيعى لما تصحى من النوم بتبقى ريحة الفم متغيرة صح ولا ؟؟ كمان لو قولنا انك حتعملى اى فكرة من دول فى اول ايام الجواز خلينا واقعين بعد شهر حتكسلى تعملى كدا يبقى ساعتها جوزك حيلاحظ الفرق لانه اتعود يصحى يلاقى ريحة فمك معطرة وساعتها مش حيقول ان ده طبيعى حيقول انك بقيتى بتهملى نفسك

كدا خلصنا موضوع الفم وبالنسبة لتبيض الاسنان زى ما اتكلمنا عليها انك تعملى مرتين فى الاسبوع طريقة ديه

تحطى عسل نحل بكمية صغيرة على فرشاة مجرد طبقة بسيطة وعليها معجون الاسنان بتاعك وتغسلى اسنانك كويس ديه بتبيض جدا وبتنظف الفم ولو عندك جير كتير على اسنانك روحى لدكتور اسنان قبل الفرح يعملك ازالة للجير وكمان لو عندك اى اسنان بتوجعك روحى خلصيها من دلوقتى عشان مش تتعبك بعد الجواز وعشان جوزو ميقولش من اولها تعبانة .. نلتقى كمان شوية مع بقية الموضوع والشعر .. حاروح بس اكل كنتالوب وارجعلكم

". وتكملة للموضوع نقلتلكم الموضوع ده عن ريحة الفم
    http://lakii.com/vb/showthread.php?t=551542
    آخر مرة عدل بواسطة هنودة هنانيدو : 24-04-2009 في 08:48 PM

~✿~ Flying between the THREE HEARTS of mylife ~✿~
    الردود
    23,929
    مع خالص الشكر للصاحبة الموضوع على الإفادة، نعتذر عن إغلاق الموضوع لوصوله العدد المسموح به من الصفحات.

مواضيع مشابهه

1. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 12)
    بواسطة هنودة هنانيدو في ركن العروس
    الردود: 258
    اخر موضوع: 13-11-2009, 09:06 AM
  2. "عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 5 )
    الردود: 266
    اخر موضوع: 05-07-2009, 07:53 PM
  3. " عروسات المستقبل تعالوا اقولكم".. جزء ( 3 )
    الردود: 310
    اخر موضوع: 09-06-2009, 08:57 PM
  4. عروسات المستقبل تعالوا اقولكم.. جزء 2
    الردود: 268
    اخر موضوع: 08-05-2009, 09:20 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ